Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 67

Onderwerp: Communities (wijken) rond Orlando

  1. Top | #21

  2. Top | #22
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    315

    Standaard Re: Welke community rond Orlando?

    Wij verbleven dit jaar in Aviana resort en vorig jaar in Bella Vida. Clermont is niet overal even fijne week vonden wij, dus daar zou ik niet huren maar dat is mijn persoonlijke mening.
    Wat wil je uitgeven per week incl. zwembadverwarming en tax? Wil je liever wat goedkoper of liever wat luxer? Gameroom? Spa? Community pool?
    Laatst gewijzigd door petrajessy; 21-08-12 om 12:08.

  3. Top | #23
    Stamgast Flufjuh's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    220

    Standaard Re: Welke community rond Orlando?

    Petrajessy, wat vind je dan precies niet zo fijn aan Clermont? We gaan daar over drie weken naartoe, dus wil dan wel graag weten welke straten/blokken ik moet vermijden.
    Eet nooit gele sneeuw.

  4. Top | #24
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Welke community rond Orlando?

    Wij zijn er behoorlijk vaak doorgereden, en op het oog is er niks mis mee, behalve dat het misschien net effe verder van de parken af ligt.
    En dat je niet via Hwy50/Colonial Drive naar Orlando moet gaan, i.i.g. niet voorbij Winter Garden, dan wordt het hard minder met de buurt.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #25
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Welke community rond Orlando?

    Bovendien heeft iedereen z'n voorkeuren qua ligging. Clermont (aan de 27) zou ik geen enkel probleem vinden, wij zitten liever niet rond de 192 ten oosten van de I-4. En zo hebben we allemaal wel iets

    Wij vonden het er erg verzorgd uitzien.
    Laatst gewijzigd door trails; 22-08-12 om 20:20.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  6. Top | #26
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    187

    Standaard Re: Welke community rond Orlando?

    Clermont begint al vanaf de kruising van US-Hwy 27 met US-Hwy 192-West. De communities die net ten noorden van 192-west langs de 27 liggen zijn dus al Clermont. De meeste vakantiegangers die ik heb gesproken verblijven in één van deze communities (vanaf Highgrove tot aan Orange Tree) en niet in het ongeveer 12 mijl noordelijker gelegen dorpje Clermont zelf. De afstand tot de parken is vanuit deze communities vergelijkbaar met de communities die ten zuiden van 192-west langs de 27 liggen (Davenport).
    Ook ik ben benieuwd naar de ervaring van Petrajessy. Maar nu ben ik natuurlijk wel heel erg bevooroordeeld...

  7. Top | #27
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    315

    Standaard Re: Welke community rond Orlando?

    Ik moet eerst even iets rechtzetten. Ik was in de war. Ik bedoelde niet Clermont maar ik bedoelde de wijk Santa Cruz in Clermont. EXCUUS< EXCUUS< EXCUUS
    Santa Cruz dus: Daar had ik niet zulke leuke ervaringen.
    Ik weet het exacte huisnummer niet meer maar als je dit intikt op google kom je er terecht:
    Sonja Cir 519 , Davenport, Polk, Florida 33897, Verenigde Staten
    Was nogal armoedig. Vette poolparty's bij buren met een hoop harde muziek. Afval van verhuizingen op straat bij meerdere huizen. Complete matrassen en dozen...De vrouw waar wij het van huurden vertelde later dat ze het huis verkocht had met veel verlies. Ze zei dat de buurt erg achteruit gegaan was. We kwamen er bij toeval terecht. De Engelse eigenaars hebben namelijk ook een prachtig huis in Rotonda, aan de kust en daar waren we al eerder geweest. Toen ze hoorde dat wij ook nog een villa in Orlando zochten zei ze dat we voor 700 euro wel een week in die villa mochten. We hoefden dan geen borg te betalen omdat we dat voor de eerste villa al betaald hadden. We dachten dus: mooie deal. Het viel dus erg tegen. Het zwembad was ook super klein en de hele wijk vond ik erg onverzorgd. De wijk heette dus Santa Cruz.

  8. Top | #28
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Welke community rond Orlando?

    De eerste keer zaten wij in een villa "aan de overkant" in Tuscan Ridge, maar door een fout in de TomTom van onze buren kwamen we toen in Santa Cruz terecht. Nee, dit is geen wijk voor vakantie te vieren. Zag er erg armoedig uit. Gelukkig was het aan de overkant wel prima.
    Overigens is dit dus niet Clermont maar Davenport.
    Laatst gewijzigd door trails; 23-08-12 om 08:27.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  9. Top | #29
    Stamgast Flufjuh's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    220

    Standaard Re: Welke community rond Orlando?

    Ik moet zeggen dat ik toch wel gerust gesteld ben nu. Niks mis dus met Orange Tree, we gaan lekker genieten over drie weken. De afstand naar de parken valt ook mee vanaf onze villa, slechts 30 minuten naar Universal en dus nog minder naar Seaworld en Disney. Vanaf onze vorige villa in Davenport (niet Santa Cruz ) was dat ongeveer hetzelfde en dat vond ik prima te doen.
    Eet nooit gele sneeuw.

  10. Top | #30
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Welke community rond Orlando?

    Wij zijn 2 jaar geleden op uitnodiging (eigenaren mogen ons overigens altijd benaderen) een villa (Stanton Villa) wezen bekijken op Sunrise Lakes in Clermont. De community zag er prima uit en was ook nog niet zo oud. Villa was overigens prachtig mooi, compleet ingericht tot een Senseo apparaat aan toe, jammer genoeg had de villa geen lanai en ook de pool was zeer klein.

    Om weer even terug te komen op de Clermont area, denk dat het daar allemaal wel in orde is.
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •