Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 7 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 67

Onderwerp: Communities (wijken) rond Orlando

  1. Top | #11

    Standaard Villa Orlando / Gated Community

    Ik heb een vraag over het huren van een villa in Orlando.
    Ik zie op internet veel resorts met een eigen site, maar het blijken dan gated communities te zijn (is dit alleen voor de veiligheid?).

    http://www.disney4villas.com/communi...ties/index.htm

    Zijn dit dan particuliere villas, of echt van een resort?
    Soms staat er "townhome" en soms "Villa", maar ze zitten wel binnen hetzelfde resort?

    Misschien een beetje domme vragen, maar ik wil eind Oktober of eind November 2 weken naar Orlando en het lijkt me leuker (ondanks dat we maar met z'n 2en zijn) om in een villa te zitten als in een hotel. We willen een huurauto erbij nemen, zodat we zelf kunnen doen en laten wat we willen.
    Ik wil een mix maken van attractieparken en eventueel in de (ruime) omgeving wat dagtrips maken.

    Tips zijn dus welkom!

  2. Top | #12
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Villa Orlando / Gated Community

    Of het veiliger is weet ik niet, want ik heb begrepen dat veel leveranciers ook codes van die communities hebben. Een enkele gated community heeft gewoon een bewaker 24 uur per dag zoals o.a. Emerald Island. De meeste gated communities hebben een hek met een keypad waarvoor je een code hebt als je daar een huis hebt.

    De villa's townhomes zijn normaliter privé eigendom, dus niet eigendom van een resort. Of daar uitzonderingen in zijn weet ik eigenlijk niet.

    Een huurauto heb je inderdaad wel nodig wil je een beetje vrijheid-blijheid hebben. Geniet van je voorpret!!
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  3. Top | #13
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Villa Orlando / Gated Community

    Het is idd leuker om in een villa te zitten dan in een hotel. Vinden wij ook.
    Je hebt in de meeste resorts verschillende type woningen.
    Je hebt condo's, dit is een appartement, hoogbouw dus.
    Je hebt townhomes, dit zijn geschakelde woningen zonder eigen zwembad. Soms hebben ze een splashpool(klein zwembadje)
    En er zijn villa's met wisselend aantal slaapkamers en deze hebben (bijna) altijd een eigen zwembad.
    De resorts hebben vaak ook nog een gemeenschappelijk groot zwembad.
    Succes met zoeken!

  4. Top | #14
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Locatie
    Nuenen, Nederland
    Berichten
    68

    Standaard Welke community rond Orlando?

    We zijn van plan in februari of maart 2013 weer naar Florida te gaan en ik ben aan het bekijken waar we een villa zullen huren. De voorgaande keren hebben we dit via een reisburo gedaan en op zich was dat prima. Alleen wisten zij en dus ook wij niet van tevoren waar we ergens terecht kwamen. Dat werd bepaald door het welkom Center en daar hadden we geen inzicht in. Aangezien er best wel wat verschil zit in die gated communities zou ik wel willen weten of iemand daarmee goeie ervaringen heeft zodat ik een voorkeur kan aangeven. Ik heb een optie op Southern Dunes maar ik golf (nog) niet dus heb ik ook geen idee of dat verder voor ons (2volw. + 2kids 13/17jr) wat is. Ben benieuwd......
    Een slechte dag op vakantie is altijd nog beter dan een goede dag op t werk....

  5. Top | #15
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Welke community rond Orlando?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hanz Bekijk Berichten
    Ik heb een optie op Southern Dunes maar ik golf (nog) niet dus heb ik ook geen idee of dat verder voor ons (2volw. + 2kids 13/17jr) wat is.
    Southern Dunes ziet er prachtig uit, maar ligt heel ver van de attractieparken, misschien een punt om toch wel rekening mee te houden...

    En die quote onder aan je bericht, geweldig
    Laatst gewijzigd door PENPE; 05-08-12 om 13:28.
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  6. Top | #16
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Welke community rond Orlando?

    Wij hebben jaren geleden ook een keer op Southern Dunes gezeten. Het is idd een prima community, maar ver van de actie in Kissimmee.
    Het is toch wel een kleine 45 min. rijden naar Disney en alle actie aan de 192.
    Dus het ligt er erg aan wat je plannen zijn. Als je elke dag naar Disney gaat en/of tussendoor nog ff terug naar de villa dan zou ik het niet doen.
    Wij huren tegenwoordig altijd een villa vlak bij de 192.

  7. Top | #17
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Locatie
    Nuenen, Nederland
    Berichten
    68

    Standaard Re: Welke community rond Orlando?

    Ja dat klopt. Ik kom er nou net ook achter dat ik eigenlijk naar de bekende weg vraag gezien de eerdere posts. Verder vond ik ook nog via dit forum ergens een kaartje met allerlei community namen en nadere info; handig. We hebben eerder in Clermont en Kissimmee gezeten en dat is op zich ook goed bevallen (wel veel verschil tussen die twee) alleen zoek ik nu bewust naar een redelijk luxe villa met een voldoende privacy. Southern Dunes is inderdaad vrij ver zuidelijk, dat klopt maar het leek me rustig en zoiets zoek ik om na een drukke dag lekker "thuis" te komen. Bovendien zal dit onze derde keer worden dus Disney bezoeken we niet meer op 1 waterpark na wellicht.
    Tsja en die quote heb ik van m'n buurjongen; student bedrijfskunde. Ik vond m gaaf
    Een slechte dag op vakantie is altijd nog beter dan een goede dag op t werk....

  8. Top | #18
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Welke community rond Orlando?

    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  9. Top | #19
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    475

    Standaard Re: Welke community rond Orlando?

    of één van deze links

    http://www.perfectfloridavillas.com/...unity-map.aspx

    of deze

    http://www.thedibb.co.uk/forums/villa-map.php

    Hier staan ook de nieuwere communities op.

  10. Top | #20
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    24

    Standaard kaart Villa,s omgeving kissimmee

    Laatst heb ik hier op het forum een kaart gezien van de villa wijken met de bijbehorende namen rondom kissimee,
    ik heb van alles geprobeerd om het weer op te zoeken, maar kan hem helaas niet vinden of ik kijk er over heen.

    misschien iemand die de link nog heeft ?

    mvd Gerard.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •