Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 7 EersteEerste ... 34567 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 67

Onderwerp: Communities (wijken) rond Orlando

  1. Top | #41
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    315

    Standaard Re: Welke community rond Orlando?

    http://www.holidaylettings.co.uk/ren...issimmee/20512
    Grote luxe villa. Groot zwembad, twee jacuzzi's, pc, printer, gameroom en tv met veel kanalen. Prima matrassen en veel ruimte om de villa. Veel wildlife. Wij hebben hier vorig jaar een week vakantie gevierd maar helaas was het dit jaar al vol. Je zit zo op de 192 met alle shops en eettentjes

  2. Top | #42
    Stamgast Anita74's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Locatie
    Wijk en Aalburg
    Berichten
    181

    Standaard Re: Welke community rond Orlando?

    Mushu, bedankt voor de tips. Ik denk inderdaad dat we wel verwend zijn afgelopen jaar. Vaak zijn de villa's in deze omgeving behoorlijk prijzig. Wij hadden een goeie deal met de eigenaar. In het voorjaar is de villa van eigenaar gewisseld en de prijzen zijn enorm gestegen, we hebben dus mazzel gehad .
    Ik ga zeker eens kijken of er iets geschikts aan de 27 zit.
    Petrajessy, helaas ook in onze periode al vol , wel mooi zwembad/pooldeck.

  3. Top | #43
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    20

    Standaard Re: Welke community rond Orlando?

    Ik heb geboekt bij http://www.orlando4funinthesun.com/ naar aanleiding van tips op dit forum.
    Vooral het zwembad spreekt me aan maar ik heb dan ook een klein kind.
    De contacten met de eigenaar verlopen zeer vriendelijk.

  4. Top | #44
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Welke community rond Orlando?

    Dat is het huis waar wij meerdere keren zijn geweest Claudia Ook dit jaar gaan wij weer naar Regal Palms, alleen hebben we nu voor een ander huis gekozen . Regal Palms is een hele leuke community, met fijne zwembaden en een Publix op loopafstand.
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  5. Top | #45
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    20

    Standaard Re: Welke community rond Orlando?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iris02 Bekijk Berichten
    Dat is het huis waar wij meerdere keren zijn geweest Claudia Ook dit jaar gaan wij weer naar Regal Palms, alleen hebben we nu voor een ander huis gekozen . Regal Palms is een hele leuke community, met fijne zwembaden en een Publix op loopafstand.
    Leuk! Wij gaan 17 april.
    Waarom hebben jullie dit jaar voor een ander huis gekozen als ik vragen mag..?

  6. Top | #46
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Welke community rond Orlando?

    Niet om het huis zelf hoor en zeker niet om de vriendelijkheid van Paul en Ria. We wilden gewoon eens iets anders, eigenlijk ook een andere community maar Regal Palms kwam toch iedere keer weer naar voren als de community met de beste prijzen en fijnste zwembad. Het werd dus wederom Regal Palms maar dan vonden we het wel leuk om een keer in een ander huis te boeken.
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  7. Top | #47
    Florida Groupie S@skia's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    384

    Standaard Re: Welke community rond Orlando?

    Fijn om bovenstaande reactie te lezen.......voor de komende reis zitten we grotendeels in Cape Coral maar wilden we toch een paar dagen Orlando aandoen. Aangezien ik niet graag 5 dagen een hotelkamer deel met z'n viertjes dachten we aan een townhouse en kwamen we ook op Regal Palms uit. We hebben een huis helemaal achterin gevonden en end of terrace, de prijs is om te lachen maar ik ben toch een beetje huiverig omdat we normaal altijd in een villa zitten.
    denk dat we het toch maar gaan boeken voor die 4 nachten.........����

  8. Top | #48
    Stamgast Anita74's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Locatie
    Wijk en Aalburg
    Berichten
    181

    Standaard Re: Welke community rond Orlando?

    Saskia, ik zag in je blogs dat je voorgaande jaren villa's in Westridge en Watersong hebt gehuurd. Wat is jouw mening over deze verschillende wijken. Welke ligt het meest centraal t.o.v. shoppingsmalls, supermarkten enz.? Ik vind het erg lastig om een keuze te maken. Boven of onder de I4, dicht bij de 192 of aan de 27? Pfff...., hadden we afgelopen zomer toch maar een rondje gereden om de verschillende buurten te bekijken, maar ja, wie had gedacht dat we volgend jaar weer naar Florida zouden gaan, haha.
    En heb je nog tips voor Cape Coral? Of het het hier niet zoveel uit waar je zit?

  9. Top | #49
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Welke community rond Orlando?

    Saskia, Regal Palms is vrij groot. Dat is wel iets om rekening mee te houden als je graag op loopafstand van het zwembad wilt zitten. Bij sommige huizen heb je echt de auto nodig om bij het zwembad te komen. Via google maps kan je zelf een inschatting maken van de afstand van het te huren huis ten opzichte van het zwembad/restaurant.
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  10. Top | #50
    Florida Groupie S@skia's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    384

    Standaard

    Hey Anita, dat is natuurlijk een persoonlijke voorkeur maar wij zitten het liefst boven de I4 aan de HWY 27. Je zit dan alleen dicht bij Posner Park shopping maar voor de rest moet je een stuk rijden maar dat maakt ons niet uit, de 192 is redelijk dichtbij. Verleden jaar zaten we in Watersong en ondanks dat het een heel mooie community is was dit niet ons ding doordat de huizen enorm kort op elkaar staan en je daardoor je privacy wel kwijt bent. Het lag voor ons gevoel ook uit de richting.......maar dat is natuurlijk wat je gewent bent van de jaren er voor

    In Cape Coral maakt het in zoverre iets uit dat je altijd naar de bruggen toe moet om naar de eilanden of Fort Meyers te gaan. Wij kiezen dit jaar weer hiervoor omdat de villa zo ontzettend mooi en luxe was en omdat we hier de rust vinden die we zoeken. Geen naaste buren maar alleen tegenover ons huizen. Maar we liggen volgens mij aan het uiterste stuk ten opzicht van de plekken waar we heen willen .

    Westridge is ons 2 keer zeer goed bevallen als community, zo rustig dat we het vaak niet konden geloven en dachten dat we er alleen waren hahahaha.

    Moeilijk hè al die keuzes hahaha, hebben wij dit keer ook met het zoeken naar een plek voor de 4 nachten in Davenport/Orlando!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iris02 Bekijk Berichten
    Saskia, Regal Palms is vrij groot. Dat is wel iets om rekening mee te houden als je graag op loopafstand van het zwembad wilt zitten. Bij sommige huizen heb je echt de auto nodig om bij het zwembad te komen. Via google maps kan je zelf een inschatting maken van de afstand van het te huren huis ten opzichte van het zwembad/restaurant.
    Dank je wel Iris voor je tip!! We hebben inderdaad gekeken via Google Maps en dit huis ligt volgens mij het verst van alles af maar dat willen we graag......lekker sociaal hè hahahaha.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •