Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 22 van de 22

Onderwerp: Florida Villa's - ervaringen van forummers incl. prijzen

  1. Top | #21
    Florida Groupie Holandesa's Avatar
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Close to Den Bosch
    Berichten
    253

    Standaard Re: Florida Villa's - ervaringen van forummers incl. prijzen

    Plaats / Locatie Villa: Kissimmee/Campions gate
    Community (gated of niet): Reunion (gated)
    Naam / Link villa: http://www.reunionvacationhomes.com/...geDataID=82185
    Aantal slaap/badkamers: 4 slaapkamers, 2 badkamers en 1 toilet
    Gehuurd bij / van: management company: Reunion vacation homes
    Periode / jaar: eind april/ begin Mei 2015 - 7 dagen
    Prijs per week: $ 1500 ($+500 security deposit)
    Kosten pool/spa heat: $ 35,00 per dag ($245 per week) + $85 bbq +$25 water park registration

    Faciliteiten
    Zwembad (+ of - kooi): ja, maar klein in vergelijking met zwembad bij andere communities, +kooi
    Jacuzzi (los / vast): jacuzzi vast
    Internet / WiFi: gratis Internet / Wifi aanwezig, en werkt uitstekend
    Gameroom: Ja, met biljart, tennist tv, x-box
    Cijfer / Algemene ervaringen: 9,0

    Reunion is een super-mooi resort. Prachtig aangelegd en met genoeg faciliteiten. Het heeft zelfs 11 zwembaden waar je uit kan kiezen (incl. eigen waterpark). De zwembaden compenseren voor het kleine zwembad bij het huis. Wat ik jammer vond is dat je additionele kosten hebt bij elk extra. Voor het waterpark moet je nog $25 betalen om te registreren en bij het waterpark zelf moet je nog voor de toegang betalen. Toch zijn we blij dat we naar dit waterpark zijn gegaan. Het is mooi aangekleed: met veel ligbedden, genoeg schaduw plaatsen, leuke lazy river (met watervallen) en zeker niet te druk. De ligging van de community is ook super. Dicht bij 2 Publix (Supermarkt), SuperTarget & 192 (veel restaurants opties), 20-30 min van parken, Outlets en Florida mall.

    Over de villa. Prima gelegen bij homestead gedeelte binnen de community. Loopafstand van het hotel en 2 grote zwembaden. Gelijkvloers (heel fijn en overzichtlijk), goede & praktische indeling, goede bedden (niet te hard en niet te soft). Wij zaten eerst met z'n 4 en mijn zus en haar gezin is later in de week erbij gekomen. Dus zaten wij met z'n 8 (maximum capaciteit van het huis) en dat was er nog steeds genoeg ruimte voor iedereen.
    Ik heb gekozen voor dit huis omdat het betaalbaar was en had een kooi bij het zwembad. Er zijn prachtige villa's in dit resort, maar vele hebben geen kooi bij het zwembad.
    De minpunten van het huis: niet genoeg keukengerei (schalen, weinig pannen, e.d.) Vaak krijg je bij het boeken van een huis een 'starterpakket' - bij dit huis was het erg beperkt in vergelijking met de andere huizen. En ja, het zwembad is klein. Als je echt wil zwemmen moet je naar een van de resort-zwembaden gaan. (maar goed, dat wisten wij, maar de volgende keer ga ik kiezen voor een huis met een groter zwembad)

    Zou ik teruggaan naar dit community: ja
    Zou ik teruggaan naar dit huis: nee (door het zwembad) - voor de rest was het prima!

    PS: foto's van het resort, waterpark en huis is te zien op het blog
    Laatst gewijzigd door Michael66; 22-05-15 om 03:37. Reden: codes
    Travel is the only thing you buy that makes your richer...


    http://holandesatravel.wordpress.com/

  2. Top | #22

    Standaard Re: Florida Villa's - ervaringen van forummers incl. prijzen

    Goedenavond weet iemand ook waar je een mooie villa kunt huren in de buurt van tampa of Sarasota of bradenton....

    gr mar



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •