Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 25

Onderwerp: Free wi-fi beschikbaar in (delen van) WDW

  1. Top | #11
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Free wi-fi is now available at the Magic Kingdom !!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chippie Bekijk Berichten
    ..Ik heb deze app in de itunes store gevonden. Die geeft de wachttijden keurig aan en is gewoon te vinden in de Nederlandse app itunes app store..
    Ziet er goed uit, meteen maar op de iPhones en iPad gezet

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chippie Bekijk Berichten
    ..P.S. het downloaden van een app uit een ander app store dan de Nederlandse heeft NIETS met je locatie te maken. Als je ook apps uit bijvb. de amerikaanse app store wilt downloaden, dan zul je een amerikaans itunes account moeten aanmaken. Op die manier kan je meerdere buitenlandse accounts gebruiken om zou uit de verschillende app stores te downloaden...
    Ok , dat gaat helemaal goed komen !
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  2. Top | #12
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Free wi-fi is now available at the Magic Kingdom !!!

    Weer wat geleerd. De iPad blijft in de vakantie gewoon thuis (die is voor het werk) dus ik heb een goede app voor Android nodig. Een Disney account heb ik (natuurlijk) al dus dat is geen probleem. Maar of dat allemaal nog voordat ik wegga gaat lukken zo tussen het werken door dat betwijfel ik. Mattrob, welke app heb jij gebruikt? Was dat die Chippie doorgeeft (my Disney Experience), die is nl ook voor Android beschikbaar.

  3. Top | #13
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    114

    Standaard Re: Free wi-fi is now available at the Magic Kingdom !!!

    Ik heb een aantal apps van de wachttijden maar ik ben er nog niet over uit welke de beste tijden doorgeeft. Bijv: vanmorgen gekeken bij rock n roller coaster en de tijden varieerden van 55 min, 65 min tot 90 min op de app die chippie noemde. Heb vandaag nog niet gecontroleerd welke de beste was, maar het varieerde dus. Wat betreft de free wifi, super! Ik vind het geweldig en het werkt prima! Leuk om meteen ter plaatse een fotootje van de kids te kunnen doorsturen naar het thuisfront bijv. Vinden opa en oma ook erg leuk Het werkt zelfs nog op de boot, terugvarend naar de wilderness lodge. In de wilderness lodge ook free wifi maar dat moet je steeds inloggen. Vind de wifi in Magic Kingdom stabieler ook.

  4. Top | #14
    Regelmatige Bezoeker looney's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Hemiksem (Belgium)
    Berichten
    47

    Standaard Re: Free wi-fi is now available at the Magic Kingdom !!!

    werkt perfect moet ik zeggen. Wist niet dat het er was maar probeerde met op een gegeven moment en had verbinding.
    voor alle Florida trips (2010-2012-2014-2018), Washington en NY (2016) en die van de Westkust (2017)
    zie http://onze-trips.blogspot.com

  5. Top | #15
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Free wi-fi is now available at the Magic Kingdom !!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mushu Bekijk Berichten
    Mattrob, welke app heb jij gebruikt? Was dat die Chippie doorgeeft (my Disney Experience), die is nl ook voor Android beschikbaar.
    Ik gebruikte 'Disney World Wait Times (Lite)' en ik vond hem erg accuraat ;-) !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  6. Top | #16
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    252

    Standaard Re: Free wi-fi is now available at the Magic Kingdom !!!

    Gisteren in Magic Kingdom geweest en het free wifi werkt perfect. Ook de disney app werkt erg goed is er handig bij het bepalen van welke attractie je wilt doen. Big Thunder Mountain was stuk, we hoefde niet steeds terug ommetje kijken of hij het al deed, gewoon de app raadplegen was voldoende.. Hopelijk krijgen de andere parken ook snel gratis wifi.

  7. Top | #17
    Regelmatige Bezoeker Macjac's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Berichten
    25

    Standaard Re: Free wi-fi is now available at the Magic Kingdom !!!

    Erg handig WIFI in Magic Kingdom, hebben er veel gebruik van gemaakt. Andere parken volgen ook.
    dus dat komt goed. Apps erg handig als je in het park bent.

  8. Top | #18
    Vaste Bezoeker frankz's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    104

    Standaard Re: Free wi-fi is now available at the Magic Kingdom !!!

    weet iemand hoe je een account bij de Amerikaanse google play aanmaakt.
    iedere keer als ik het probeer gooit hij de Nederlandse play weer op mijn scherm
    en zegt dat mobile magic niet beschikbaar is in mijn land, maar ik ben in de states.
    wie weet wat ik moet doen.
    (bericht kan komen te vervallen. het is me gelukt om via een site de apk te downloaden en deze werkt prima op mijn gsm. voor de liefhebbers de link: http://forum.xda-developers.com/show....php?t=1462272 , deze is dus voor Mobile Magic ).
    Laatst gewijzigd door frankz; 18-08-12 om 04:43.

  9. Top | #19
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Free wi-fi is now available at the Magic Kingdom !!!

    Super! Via de link van frankz gelijk de mobile magic app gedownload en het werkt! Nog 4 weken en dan kan ik de app echt gaan gebruiken.

  10. Top | #20
    Vaste Bezoeker frankz's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    104

    Standaard Re: Free wi-fi is now available at the Magic Kingdom !!!

    graag gedaan, ga hem van de week zelf ook uitproberen en ik laat wel weten hoe het ging.

    trouwens de andere parken van Disney hebben wel een open wifi kanaal, maar deze werkt inderdaad nog niet echt(slechte of geen verbinding) Laten we hopen dat het in MK beter is.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 31-12-12 om 14:04. Reden: fqe



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •