Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 20

Onderwerp: Top steakhouse in Orlando

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    123

    Standaard Top steakhouse in Orlando

    Komende oktober gaan wij met onze kids weer richting Orlando
    Een avond zal er op onze kinderen gepast worden door familie waardoor wij onze handen vrij zullen hebben om in alle rust te genieten van een steakhouse
    in Las Vegas hebben we een bezoek gebracht aan del frisco's en inmiddels hebben we gezien dat er een steakhouse in Orlando is met dezelfde naam. Blijkbaar zeer goed aangeschreven mar er zijn er meer zoals Chris Ruths en capital grille

    Er moeten hier meer steakliefhebbers zijn op dit forum. Welk steakhouse raden jullie ons aan? Ik ben zeer benieuwd

  2. Top | #2

  3. Top | #3
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Top steakhouse in Orlando

    Wij vonden Logan's Roadhouse altijd er goed, maar dat is natuurlijk persoonlijk.
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  4. Top | #4
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Top steakhouse in Orlando

    Wij hebben gegeten bij Capital Grille in Orlando (afgelopen januari), die volgens Zagat (dat is altijd mijn bron als ik op zoek ga naar een goed steakhouse of restaurant in de US) als hoogste genoteerd staat in de omgeving. Andere toppers zijn Ruth Chris, Morton's en The Palm. Ik heb in al deze keten restaurants gegeten, alleen in Orlando slechts bij Capital Grille. Ik vond het niet zo TOP als ik van zo'n restaurant met zo'n hoge Zagat waardering verwacht had, maar het was zeker erg goed, en veel beter dan de andere standaard keten restaurants uiteraard (zoals Outback, Longhorn, etc).

    Ik zou je toch een van deze 4 aanraden, als je echt goede steak wilt eten. Del Frisco heb ik ook gegeten in Las Vegas (en vaak in NY en ook in Houston) en dat is echt top. Ik geloof niet dat die in Orlando zit ? Als het zo is, zou ik even goed checken of die onderdeel is van de keten, anders kan je wel eens (negatief) verrast worden.

    Een alternatief is misschien Texas de Brazil ? Ook niet goedkoop, maar erg goed vlees, goede service, heel goede slaladebar en altijd een feestje vinden wij. We zijn er afgelopen week nog geweest hier in Orlando (zie mijn weblog). Ik hoor het wel als je nog vragen hebt !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  5. Top | #5
    Florida Groupie Holandesa's Avatar
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Close to Den Bosch
    Berichten
    253

    Standaard Re: Top steakhouse in Orlando

    Ha! Als je Braziliaanse steakhouse goed vindt, dan moet je Fogo de Chao proberen. Ik heb begrepen dat er een nieuwe vestiging van deze keten geopend is in Orlando!... Niet goedkoop, maar onbeperkt eten en goed kwaliteit eten!

  6. Top | #6
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Top steakhouse in Orlando

    Lachen, dat wist ik niet eens ! Ik zie het net op de website, ook op International Drive. Overigens heel erg vergelijkbaar met Texas de Brazil (zo goed als hetzelfde, ook prijzen). Ik heb in beide meerdere keren gegeten (op verschillende locaties), maar ze doen niet veel voor elkaar onder. Als ze naast elkaar zaten, zou ik denk ik toch voor Fogo gaan, maar dat is gevoel ;-) !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  7. Top | #7
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    40

    Standaard Re: Top steakhouse in Orlando

    Hallo
    We hebben in het voorjaar twee maal gegeten in Fogo de Chao.De eerste maal was toevallig de openings avond en toen kregen we een bon om gratis een tweede maal er te eten.Ik heb nog nooit zo goed gegeten,vooral als je van vlees houd.Ook de saladebar is er geweldig.Voor de tweede avond hebben we via internet besproken.Voor ons echt een aanrader ondanks de prijs per persoon.

    gr Dirk

  8. Top | #8
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    123

    Standaard Re: Top steakhouse in Orlando

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mattrob Bekijk Berichten
    Wij hebben gegeten bij Capital Grille in Orlando (afgelopen januari), die volgens Zagat (dat is altijd mijn bron als ik op zoek ga naar een goed steakhouse of restaurant in de US) als hoogste genoteerd staat in de omgeving. Andere toppers zijn Ruth Chris, Morton's en The Palm. Ik heb in al deze keten restaurants gegeten, alleen in Orlando slechts bij Capital Grille. Ik vond het niet zo TOP als ik van zo'n restaurant met zo'n hoge Zagat waardering verwacht had, maar het was zeker erg goed, en veel beter dan de andere standaard keten restaurants uiteraard (zoals Outback, Longhorn, etc).

    Ik zou je toch een van deze 4 aanraden, als je echt goede steak wilt eten. Del Frisco heb ik ook gegeten in Las Vegas (en vaak in NY en ook in Houston) en dat is echt top. Ik geloof niet dat die in Orlando zit ? Als het zo is, zou ik even goed checken of die onderdeel is van de keten, anders kan je wel eens (negatief) verrast worden.

    Een alternatief is misschien Texas de Brazil ? Ook niet goedkoop, maar erg goed vlees, goede service, heel goede slaladebar en altijd een feestje vinden wij. We zijn er afgelopen week nog geweest hier in Orlando (zie mijn weblog). Ik hoor het wel als je nog vragen hebt !

    Iedereen dank voor de reacties.

    Het steakhouse del friscos in Orlando is inderdaad een del friscos in eigen beheer. Even googelen en je kan de discussie volgen. Neemt niet weg dat de recensies goed zijn. Helaas niet in 1 van de beste buurten gelegen maar wel op niet al te grote afstand van de Altamonte Mall (dank nog voor je tip Robert Jan)
    Del Frisco's gaat het worden. Deze week maar eens reserveren

    Onderstaande link is de site van het restaurant

    http://www.christnersprimesteakandlobster.com/

  9. Top | #9
    Florida Groupie damian08's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    265

    Standaard Coupons voor steakhouse restaurants

    Ik heb al vele coupons gevonden van winkels maar zijn er nu ook coupons voor steakhouse restaurants? Denk aan Outback,Longhorn, Texas Roadhouse, Logan Roadhouse..
    En zijn die coupons dan via internet uit te printen of moet je dan bijvoorbeeld zo'n boekje bij de Walmart pakken met die coupons?

    Wij gingen altijd naar Ponderosa en Sizzler, van die buffetrestaurants, maar willen nu toch wel een keer wat anders..Er is zoveel meer als die buffetrestaurants

    Heb het forum al doorgezocht naar dit onderwerp maar kon het niet vinden..of heb er overheen gekeken
    Florida visits: 1999,2004,2007,2010,2013,2015 en de volgende in 2017!
    New York: 2005,2007 Canada(Toronto)2005


  10. Top | #10
    Florida Groupie A.Hofman's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    433

    Standaard Re: Coupons voor steakhouse restaurants

    Bij Outback kun je je met je emailadres aanmelden, dan krijg je regelmatig een aanbieding/coupon toegestuurd.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •