Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 6 van de 6 EersteEerste ... 456
Resultaten 51 tot 57 van de 57

Onderwerp: Pintrading

  1. Top | #51
    Newbie Jay's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Heerhugowaard
    Berichten
    13

    Standaard Re: Pintrading

    Voor degene die het nog niet weten. Er bestaat ook een pintrading hyves http://disneypintrading.hyves.nl/. Hier staan leuke weetjes op over aankomen de events en pins die uitgegeven worden.
    Er is ook een pintrading event hier in nederland gepland, 13 dec in den bosch.
    Dit is de 3de keer dat het event wordt gehouden en het is er altijd erg gezellig.



    Groetjes
    Jeannette
    En wie weet tot dan.

  2. Top | #52

    Standaard Re: Pintrading

    Ben op zoek naar een lanyard/keycord van Epcot die enkele jaren geleden uitgegeven is. Zag er tijdens ons verblijf iemand mee lopen en was meteen verkocht.
    Erop staan alle vlaggen van de landen uit World Showcase. Heb in Epcot rondgevraagd maar ze hadden 'm nergens meer.
    Ook niet in Downtown Disney waar ik heen verwezen werd.

    Iemand enig idee hoe ik er nog eentje zou kunnen bemachtigen?

  3. Top | #53
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Pintrading

    Je zou eens kunnen kijken bij de Disney outlet in de Lake Buena Vista Factory Stores aan de 535. Daar hebben ze een behoorlijk aantal artyikelen die uit de dagelijkse collectie van WDW zijn.

    Geen garantie, maar niet geschoten ......

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #54
    Vaste Bezoeker flowerscaper's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    86

    Standaard Re: Pintrading

    Ik lees het een en ander over een outlet, hebben we het hier over de disney store in de premium outlet? Had er geen ide van dat we daar goedkope pinnetjes konden scoren!

  5. Top | #55

    Standaard Re: Pintrading

    Heb daar vorig jaar voor setjes van 4 pinnetjes van normaal 22 dollar voor rond de 5 dollar gekocht.
    Heb een hoop van die setjes gekocht en allemaal geruild in de parken!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 28-11-10 om 03:27. Reden: fqe

  6. Top | #56
    Vaste Bezoeker flowerscaper's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    86

    Standaard

    Wat een goed plan, ga ik zeker proberen, koopjes scoren en ruilen met n castmember voor een dure.

    Edit:
    De tips hebben gewerkt. Ik heb setjes van vier pins kunnen scoren voor 6 dollar. Waren wel pinnetjes van de Jonas Brothers oid, beetje genant eigelijk om te ruilen ( verontschuldigde me ook bij iedere ruil) maar ze hebben dienst gedaan.
    Ben inmiddels de oude collectie van vrij grote pins aan het ruilen voor kleine hidden mickey en castmember pis. Zo kan ik er meer op me hoedje kwijt. Zelfs nog 2 pinnetjes gevonden, een zat er onder mijn slipper en de andere lag in het gras, de ene was helemaal beschadigd en de ander was geen leuke dus gelijk gaan ruilen.
    In het winkeltje van het Grand Floridian staat trouwes ook een groot bord om te ruilen. Op het terras van het restaurant in Animal kingdom is er ook zo n bord, hier moet je er echter om vragen maar dan komen ze langs je tafeltje met t bord. Helemaal leuk!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 28-11-10 om 03:20. Reden: 1+1

  7. Top | #57
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Berichten
    33

    Standaard Re: Pintrading

    In typhoon lagoon staat ook een pinbord voor de winkel.
    Bij alle gast relations in de parken liggen pintassen die zelfs zijn voorzien van naam gast relation en dan parknaam gaaf.
    Bij Rock en Roller coaster hadden ze ook nog een echte trommel waarvan het vel vol met pins zat om te ruilen pakken ze ook er bij als je er om vraagt.
    En bij de Worl Showcase hebben ze her en der ook nog pinborden zo wie zo bij winkeltje met africa spullen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 28-11-10 om 03:19.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •