Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 57

Onderwerp: Pintrading

  1. Top | #31
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    319

    Standaard Re: Pintrading

    Is er overigens iemand die een lanyard met pins wil ruilen met mij? Wij waren "winnaar" afgelopen mei in Disneyworld in Florida van een lanyard met 2 pins met daarop de tekst Year of a million dreams. De ene is met Minnie en Mickey, de andere met Donald en Pluto. Wij hadden 3 lanyards, en gebruiken er 2, mijn zoontje heeft er 1, en ik 1. Mijn man is niet zo van de pins, dus ik wil deze wel ruilen met iemand als er belangstelling voor is. Als iemand wil, kan ik er wel even een foto van maken.

    Groetjes, Sandra

  2. Top | #32
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Pintrading

    Hoe had je dat in gedachte met ruilen.....
    Mijn dochtertje spaart ook.
    Natuurlijk niet zoveel, alhoewel ze is 2 jaar bezig in het toch al een leuke collectie bij elkaar....

    foto = natuurlijk altijd leuk om te zien .

    Heb je iets in gedachte stuur mij een berichtje.

    Pascal
    Laatst gewijzigd door Mickey99; 31-08-08 om 13:08. Reden: full quote eruit
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  3. Top | #33
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    319

    Standaard Re: Pintrading



    Hierbij de foto. Ik zou er graag pins voor terug willen hebben, het liefst van Knabbel en Babbel. Ik stuur je nog wel even een berichtje.

    Deze lanyards zijn natuurlijk wel heel slim bedacht door Disney, wij zijn zo ook gelijk aan het pintrading begonnen.

    Groetjes, Sandra

  4. Top | #34

    Standaard Re: Pintrading

    Wat een super leuk idee om de pins op een prikbord te doen!
    Dat ga ik ook doen.
    Heb ze nu overal liggen en hangen aan lanyards dit is echt veel leuker.
    Bedankt Mickey99 voor de tip!

  5. Top | #35
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Pintrading

    Geen dank graag gedaan

    Ik heb ze inmiddels al weer een poosje op 2 andere borden aangezien het een beetje te krap werd :lol::lol:



    Sonja
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  6. Top | #36

    Standaard Re: Pintrading

    @Mickey99;
    Mag ik vragen waar je die prikborden met zwarte ondergrond gekocht heb? Ik vind dat erg mooi!

    Verder schreef je dat je pins van de Disney Cruise daar hebt gekocht. Koop je die gewoon aan boord? Ik ga in september mijn eerste Cruise maken en wil hier zeker een paar pinnen van hebben.

    Groetjes Lucy
    Laatst gewijzigd door Michael66; 28-11-10 om 02:22. Reden: fqe

  7. Top | #37
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Pintrading

    Ik ben een tijdje op zoek geweest naar borden met een zwarte achtergrond maar helaas niet gevonden. Ik heb toen nog zo'n bord wat ik al had gekocht (bij Xenos) en op de markt zwarte stof. Ik heb de borden toen zelf bekleed met die zwarte stof en ze in de breedte (i.p.v. de lengte zoals die ene eerst alleen hing) boven elkaar opgehangen.

    De pins van de cruise kun je inderdaad aan boord kopen. Wat ook leuk is: op een avond is er speciale trading sessie waarbij de captain en een aantal andere castmembers allemaal tegelijk paraat staan om pins mee te ruilen. Ik heb er helaas niet echt een hele duidelijke foto van:


    Groetjes,
    Sonja
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  8. Top | #38
    Vaste Bezoeker Bqtje's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Locatie
    Mechelen , België
    Berichten
    83

    Standaard Re: Pintrading

    Ik heb ook prikborden gemaakt . Daarvoor heb ik de doe-het-zelfzaak isolatieplaten gehaald . Bij mij zijn ze geel en maar 1,5cm dik . Deze kan je dan aan 1 kant beplakken . Er bestaan plakfolies in alle kleuren , ook in een soort zwarte stof ( bij ons in Belgie noemen ze dat " floer" ). Dan heb ik een houten kader gemaakt met onderaan en bovenaan , langs de achterkant een U-profiel . Hier kan je dan de isolatieplaat in- of uitschuiven . Zo kan je pins bijzetten .
    Laatst gewijzigd door Michael66; 28-11-10 om 02:23. Reden: fqe

  9. Top | #39

    Standaard Re: Pintrading

    Ik heb al mijn pins gewoon gekocht en weet eigenlijk niet hoe dat traden werkt.ops:

    Ik heb dit hele onderwerp nog eens doorgelezen en als ik het goed begrijp kun je je eigen pins ruilen met medewerkers van Disney.

    Verder heb ik nog een paar vraagjes:
    1.Ik doe een ruilvoorstel en als mijn pin niet op hun koort zit mogen ze niet weigeren?
    2.Ik hoef zelf niet met zo'n koort om mijn nek te lopen maar mag ze gewoon in mijn zak hebben?
    3.Maakt het uit wat voor Disney pin ik zelf heb? (kan ik bijv een Disney pin gekocht in de Walmart ook ruilen?)
    4.Doe je dat ruilen alleen op een speciale plek, of hebben medewerkers in de parken (bijv achter de kassa) ook een koort met pins om te ruilen?
    5.Dat traden aan boord van de Cruise is dat een bepaald moment en wordt dat aangegeven?

    Jeetje wat een vragen!
    Ik hoop dat jullie me kunnen helpen want het lijkt me zo grappig om te doen.

    Alvast bedankt!

    Groetjes Lucy

  10. Top | #40
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Pintrading

    Disney_fan,

    Veel castmembers in de parken/hotels dragen een pinlanyard, daaraan kun je herkennen dat je met deze mensen kunt ruilen. Je kunt met elke castmember met een zwart lanyard (koort) ruilen, groene lanyards betekent dat deze castmember alleen ruilt met kinderen onder 12 jaar. Jij mag je pins ook op een lanyard dragen of zelf in je zak of waar dan ook dat maakt niet uit. De pin die je wilt ruilen mag niet al aanwezig zijn op de castmember zijn lanyard en jouw pin moet in goede conditie zijn en deze moet van disney zijn, als er op de achterkant staat (C) Disney is het goed. Als de pins die bij de walmart verkocht worden dit op de achterkant hebben staan zijn deze ook gewoon ruilbaar. Een castmember mag op een dag maar 2x met dezelfde persoon een pin traden.
    Laatst gewijzigd door AlexFL; 08-08-09 om 15:08.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •