Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 57

Onderwerp: Pintrading

  1. Top | #11
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard


    Dit zijn er een paar uit mijn collectie.
    Als ik de pins per stuk fotografeer is het een stuk mooier, Maar daar zitten jullie ook niet op te wachten.
    Het is nog niet naar wens en nog niet zo duidenlijk allemaal maar het komt zeker goed!
    Groetjes Marisca.
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  2. Top | #12
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marisca
    Als ik de pins per stuk fotografeer is het een stuk mooier, Maar daar zitten jullie ook niet op te wachten.
    Juist wel.. De details van zo'n pin zijn juist erg leuk om te zien...
    Je kan ook de Thumbnails van Imageshack plaatsen en klikken we zelf wel door naar een groter plaatje..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #13
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Hoi Hoi ik wist helemaal niet dat er een pinstation op The Boardwalk zat tot nu dan! Ik heb het gelezen op de allears site.
    Ik ben daar in alle jaren orlando daar eigenlijk nooit geweest, Schandalig gewoon.
    Volgens mij is dat best de moeite waard, er zijn winkels , restaurants en een Pinstation.
    Wie is er wel eens geweest :?:
    Groetjes Marisca. 8) ops:
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  4. Top | #14
    Newbie Silvia's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    11

    Standaard

    Voor mijn dochter heb ik op Markplaats een paar Disney pins gekocht.Misschien ken je ze wel van Esso? Deze pins verdwenen direct in de zak van een medwerker.
    On ze pin coolectie is best uigebreid.foto's heb ik niet voor handen

  5. Top | #15
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard



    Dit is 1 van mijn favoriete pin's! 8)


    Deze is ook gaaf! :lol:



    Dit is mijn beste ruil geweest!
    Deze is niet te koop en is van de attractie soarin, Waar ik toen geen enkele pin van kon kopen omdat alles van die attractie uitverkocht was!
    Ik hoop dat het nu wel weer mogenlijk is om een pin te bemachtigen van deze attractie!
    Dat zelfde probleem zullen wij ook wel gaan krijgen met Expeditie everest ivm populariteit!
    Dus 1 tip : Zie je een pin die je mooi vind moet je echt niet wachten. :roll:



    Deze is ook mooi!
    Ach , Ze zijn allemaal mooi! :lol: :lol: :lol:
    Laatst gewijzigd door Mickey99; 31-08-08 om 13:14. Reden: samengevoegd
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  6. Top | #16
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard

    Wat leuk dat jullie ook traders zijn!!! Jill mijn dochter van 11 is het fanatiekst bij ons. Vijf jaar geleden toen zij zes was heeft het tradevirus bij haar toegeslagen. Wij zijn toen naar de outletstore geweest om daar pinnen te kopen voor 1 of 2 dollar. ze heeft er nog jaren plezier van gehad om in Parijs te traden.
    Vorig jaar heeft ze een limmited edition van Stitch gekocht. Ze is er echt heel erg trots op en bekijkt haar pinnen ook zeer regelmatig.

    Nicole

  7. Top | #17
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Ja, Heerlijk om te doen ik ben net een klein kind die in de speelgoed winkel loopt.
    Mijn zoon vind dit wel geweldig zo'n gedreven moeder en zoekt druk mee hoor! :lol:
    Hij zat al weer van : Mam, gaan we weer aan pintrading doen he?!
    Geweldig, En dan hangen wij hem ook weer een koort aan zijn nek!
    hij heeft dan zijn eigen pins om te ruilen maar helpt mij ook gretig mee.
    Gr. Maris 8)

    ps: en mijn man vind het niet veel aan zegt hij maar kijkt ook stiekem mee en laat dan wat pins zien die hij wel mooi vind, Dus het verhaal van : Ik geef er niets om , Gaat er bij mij niet in hoor. :P
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  8. Top | #18
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Berichten
    76

    Standaard

    pintrading .... nog nooit van gehoord en lees jullie berichtjes dan ook met stijgende verbazing. Ik begrijp nog iets niet: ruil je met medewerkers pins? en verplicht te traden? :shock: grappig hoor.

  9. Top | #19
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Alleen als ze dubbele pins op hun koord hebben mogen ze weigeren. :shock:
    Je kunt starters setjes kopen met 4 begin pins voor 22 dollar, En dan kun je met de verslaving beginnen, Zo zijn wij iedere dag begonnen met nieuwe setjes te kopen en de pins uit de winkels zijn niet te traden.
    Daar zitten vaak limited editions bij maar kosten ook veel meer.
    Ach het is een leuke bezigheid, ik heb er weer reuze zin in!
    gr marisca. 8)
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  10. Top | #20
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Pintrading.

    Iemand nog leuke pins op de foto gezet de laatste tijd?

    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-02-07 om 03:28.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •