Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 6 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 57

Onderwerp: Pintrading

  1. Top | #1
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard Pintrading

    Hallo, Allemaal ik vroeg mij af of er nog meer Foremers zijn die al lang of net met het Traden bezig zijn? Ik zelf ben er 2 jaar geleden mee begonnen en vind het ook een Attractie op zich! Het is gewoon fun om te doen! Als iemand nog tips heeft ? Ik zal binnenkort wat van mijn collectie laten zien! Wij moeten eerst nog wat foto's er van maken met onze nieuwe camera . Wij zijn nog een beetje aan het uitvogelen hoe alles werkt! kost ook tijd. Maar goed jullie pin collectie vind ik ook leuk om te zien dus kom maar op. In Disney world schiet ik het eerste beste winkeltje naar binnen Heeeerlijk...! Ik heb er weer zo'n zin in. Ik heb al weer starters setjes gehaald in parijs ( Goedkoper). Heb er zowiezo al 12 om te traden YeeeH!!!! Groetjes Marisca. \/
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  2. Top | #2
    Stamgast Disneyfan1970's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    132

    Standaard

    Vooral onze kids doen het.
    Wijzelf kopen alleen de echt leuke limeted editions, al met al hebben we er best al aardig wat vauit DLRP.
    Ben van de winter benieuwd naar de pins in WDW.

    Jeroen
    Next Orlando visit, 20 dec 2014 t/m 2 jan 2015
    Next DCL 12 night Baltic cruise 22 juli 2015
    Orlando 6x (1997/98) (2007) (2008) (2009) (2012) (2013/14)
    7x DCL (2007) (2008) (2009) (2010) (2013) (2014 2x)

  3. Top | #3
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Wat ik altijd al jammer vond is dat ik niet alle pins mocht kopen. Daar moet je weer Passholder voor zijn. Weet iemand hoe dat weer werkt? Heeft dat ook met wvc te maken? En Wat de voordelen daar van zijn? Ik ben daar nog steeds niet uit! Vorig jaar zag ik zo'n gafe pin maar ze deden er heel moeilijk over omdat ik geen passholder was. Er waren er ook maar een paar van gemaakt ( Balen!!). Groetjes Marisca. :cry:
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  4. Top | #4
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Het walhalla voor pintraders is volgens mij in Downtown Disney:

    Disney's Pin Traders
    Welcome to the headquarters for the avid or novice Disney pin trader. Swap with friends, other Guests and Cast Members to get in on the pin-trading craze. Find a bonanza of high-quality pins that are certain to start a frenzy of pin-trading offers.
    Fantastische hoeveelheid en verscheidenheid aan pins.

    Ben zelf niet zo'n pintrader, vind het wel leuk om af en toe een leuke pin aan te schaffen. Vond de prijzen van de pins overigens soms wel belachelijk hoog: tussen de $ 8 en $ 15 per stuk.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #5
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Ja Michael daar ben ik van op de hoogte , Daar is een pinshop waar je je ogen uitkijkt! Daar staan ze ook allemaal bij die tafels elkaars pins te bewonderen en te ruilen. Kijk zo ver ga ik niet met mijn hobby, Bij hun is het zo dat ze complete serie's van bepaalde jaartallen bij elkaar willen hebben. Bij mij is het gewoon kopen en traden die ik echt leuk vind. Ik kom in die tien dagen dat wij in Disney verblijven misschien in het totaal met 40 pins thuis, Tenminste dat ga ik proberen! Vorig jaar liep het een beetje de spuigaten uit! Gelukkig is mijn man zo makkelijk dat hij zegt: Als je het leuk vind dan doe je het toch? :-k
    Ach, Zo hebben wij allemaal wel wat we erg leuk vinden op vakanties, En dan moet dat toch kunnen. Groetjes marisca.
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  6. Top | #6
    Regelmatige Bezoeker Jannie's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Alblasserdam
    Berichten
    38

    Standaard

    Pintrading is geweldig, mijn zoon is er ook helemaal gek van. Wij kopen meestal van die setjes en dan, ruilen maar. Mijn zoon kijkt dan in iedere winkel of dat er een Castmember loopt met mooie pins, die dan weer verplicht is om te ruilen.

    Groetjes Jannie

  7. Top | #7
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Ja, Jannie dat is helemaal mooi natuurlijk, Ze kunnen geen nee zeggen alleen als ze hem al dubbel hebben! Mijn zoon helpt mij ook altijd mee en loopt ook met een koord om zijn nek.
    Maisca.
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  8. Top | #8
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Ben nog eens eventjes op de Disney-site wezen kijken, en er blijkt dus ook een "officiële" pintrading website te zijn:
    http://eventservices.disney.go.com/pintrading/index

    Poe ... als ik daar de prijzen zie ..... ik hoop maar dat mijn vrouw en zoon hier niet aan gaan beginnen, want wij zijn gauw verslaafd aan dat soort zaken.


    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #9
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Klopt ik heb er al eens een pin van 99 dollar bij hebben zien staan! Dat gaat mij ook te ver hoor! Mijn duurste pin is 15 dollar Van Fantasmic show incl lichtjes er in. Maar die is wel heel bijzonder voor mij en het was ook een hele mooie show! Je hebt ze ook van 6,95 Dollar. Maar over het algemeen zitten ze wel rond de 10,95.
    groetjes marisca.
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  10. Top | #10
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    $ 99 ..... wat een geld. :roll: :roll:

    Deze ziet er wel leuk uit, is gemaakt met Swarovski kristallen. En te koop voor - inderdaad - het luttele bedrag van $ 99,95.


    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •