Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Even voorstellen: Dutchinflorida a.k.a. Heivalido

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Spring Hill
    Berichten
    6

    Standaard Even voorstellen: Dutchinflorida a.k.a. Heivalido

    Aloha,

    Mijn naam is Hein van de Lisdonk en samen met mijn vrouw Esther woon ik nu bijna één jaar in Spring Hill, Florida
    Wij mogen onszelf extreem gelukkig noemen omdat Esther en ik bij onze eerste deelname aan de DV loterij ook meteen bij de winnaars zaten en daarmee dus naar de VS mochten verhuizen.
    We werken hier nu kei en keihard voor ons eigen bedrijfje in de bouw en gaan inmiddels alweer verhuizen van een mooi huis naar een heeeeel mooi huis, dit bewijst dat er in Florida heel veel mogelijkheden zijn.......
    Ik heb 28 jaar lang een goed leven gehad in Nederland, had een goede baan en ook Esther bracht een goed salaris binnen waarmee we een goed leven konden lijden.....
    Maar in Florida kunnen we net dat beetje meer als het om royaal wonen gaat.
    Natuurlijk zijn hier ook minpunten zoals de Healthcare, zouden wij uberhaupt al in aanmerking komen voor een verzekeringspakket (als eigen baas MOET je minstens 2 jaar Resident zijn) dan konden we het momenteel nog niet betalen, maar daar komt nog wel verrandering in.

    Meer over ons leven hier is te volgen op ons log.
    dutchinflorida.web-log.nl
    Living in Florida........and loving it!!!!

  2. Top | #2
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Virginia, USA
    Berichten
    284

    Standaard

    Hey Hein,

    Leuk je hier ook te zien (werd weleens tijd :lol: ), je zult vast heel goede bijdragen kunnen leveren op dit forum!!!

  3. Top | #3
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Spring Hill
    Berichten
    6

    Standaard

    Ik ga mijn best doen Petra.....
    Living in Florida........and loving it!!!!

  4. Top | #4
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    wat geweldig dat jullie daar mogen wonen. Het is onze wens om daar te gaan wonen als wij met Pensioen zijn! ( Droom). Wij hebben wel een oom in Missisippie wonen maar zijn er eigenlijk nooit heen geweest omdat het voor onze zoon denk ik niet de plek is? ( of voor ons). Als je de vlucht prijzen tegen elkaar afweegt is het prijs verschil ook flink dus kiezen wij weer iedere keer voor florida. Ook onbegrijpelijk dat je dan ongv. 500 euro meer kwijt bent voor je ticket. Wij moeten dan ook wederom weer in schoolvakantie periodes. Dus wordt het weer Florida. Omdat wij het er niet voor over hebben, Wij kunnen daar in tegen wel gebruik maken van hun huis en auto en zwembad. Ach misschien toch maar eens proberen misschien missen wij wel heel veel mooie andere dingen. Het is alleen niet zo toeristisch net als Ca,LV,NY,FL. Maar in ieder geval van harte welkom op het Florida Forum.
    Groetjes Marisca.
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  5. Top | #5
    Stamgast Disneyfan1970's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    132

    Standaard

    Welkom hier, en ik zal ook jullie blog eens gaan lezen.

    Jeroen
    Next Orlando visit, 20 dec 2014 t/m 2 jan 2015
    Next DCL 12 night Baltic cruise 22 juli 2015
    Orlando 6x (1997/98) (2007) (2008) (2009) (2012) (2013/14)
    7x DCL (2007) (2008) (2009) (2010) (2013) (2014 2x)

  6. Top | #6
    Stamgast petra's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Driebergen
    Berichten
    219

    Standaard

    Ha Hein, jij ook hier!? Gezellig! Zo zie je, je komt elkaar overal tegen.....



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •