Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 19 van de 19

Onderwerp: Reisschema Melissa & Patrick: Orlando - Miami, april/mei 2013

  1. Top | #11
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Reisschema Melissa & Patrick: Orlando - Miami, april/mei 2013

    Alvast je vakantie voor volgend jaar plannen Want na de eerste keer USA volgen er meestal meer..

    Persoonlijk zou ik minder lang in Miami blijven en langer in Orlando. Maar goed, jullie hebben die keuze al gemaakt dus daar valt weinig aan te veranderen.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #12

    Standaard Re: Reisschema Melissa & Patrick: Orlando - Miami, april/mei 2013

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Alvast je vakantie voor volgend jaar plannen Want na de eerste keer USA volgen er meestal meer..

    Persoonlijk zou ik minder lang in Miami blijven en langer in Orlando. Maar goed, jullie hebben die keuze al gemaakt dus daar valt weinig aan te veranderen.
    Die week in Miami staat nog niet vast... Misschien dat we 1 of 2 weken daarvan toch nog ergens anders iets langer verblijven.. Vandaar dat ik hier om de tips vraag. Waarschijnlijk wordt t dan iets langer Key West..

  3. Top | #13

    Standaard Re: Reisschema Melissa & Patrick: Orlando - Miami, april/mei 2013

    Hoi!

    Ik heb ondertussen na aanleiding van alle reisverslagen, tips en ervaringen ons reisschema een stukje aangepast! Hier blijft het ook bij, want we hebben ondertussen ook alle hotels al geboekt


    Dag 1 [26-4]
    – Orlando, shoppen Orlando Premium Outlets http://www.premiumoutlets.com/outlets/outlet.asp?id=96
    Dag 2 [27-4]– Orlando, Sea World
    Dag 3 [28-4] – Orlando, Universal Studio’s
    Dag 4 [29-4] – Orlando naar Clearwater
    Dag 5 [30-4] - Clearwater
    Dag 6 [1-5] – Clearwater naar Naples
    Dag 7 [2-5] - Naples naar Fort Lauderdale – door de Everglades. Uit de Everglades een tussenstop maken in Sunrise voor Sawgrass Mill
    http://www.simon.com/mall/?id=1262
    Dag 8 [3-5] – Fort Lauderdale
    Dag 9 [4-5] – Fort Lauderdale naar Key West. Eventueel een tussenstop maken op Key Islamorada. eten bij Morada Bay Cafe Islamorada.
    Dag 10 [5-5] – Key West – Eventueel zwemmen met dolfijnen.
    http://www.dolphinsplus.com/dolphin-swim-programs.htm
    Dag 11 [6-5] - Key West
    Dag 12 [7-5] – Key West naar Key Largo – Naar het John Pennekamp Coral reef om te snorkelen/duiken. Glasboot.
    http://www.pennekamppark.com/
    Dag 14 [8-5] – Key Largo naar Miami
    Dag 15 [9-5] – Miami
    Dag 16 [10-5] – Miami
    Dag 17 [11-5] – Miami
    Dag 18 [12-5] – Miami
    Dag 19 [13-5] – Miami – naar huis

  4. Top | #14
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Reisschema Melissa & Patrick: Orlando - Miami, april/mei 2013

    Ziet er zo prima uit. Verstandig om de tijd in Miami iets korter te doen dan jullie oorspronkelijk van plan waren.
    Op dag 1 gaan jullie shoppen in de Premium Outlets, ik neem aan dat die niet de dag van aankomst is?
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  5. Top | #15

    Standaard Re: Reisschema Melissa & Patrick: Orlando - Miami, april/mei 2013

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mickey99 Bekijk Berichten
    Ziet er zo prima uit. Verstandig om de tijd in Miami iets korter te doen dan jullie oorspronkelijk van plan waren.
    Op dag 1 gaan jullie shoppen in de Premium Outlets, ik neem aan dat die niet de dag van aankomst is?

    Whaha eigenlijk wel We landen om 13.15 en dan kijken we even. Als het niet gaat dan niet, maar als het wel kan is het wel leuk
    Dit isonze eerste keer USA dus we weten nog niet hoe of wat, maar we zien het wel

  6. Top | #16
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Reisschema Melissa & Patrick: Orlando - Miami, april/mei 2013

    Dat is lekker vroeg dan, met welke maatschappij vliegen jullie als je al zo vroeg aankomt in Orlando? Hou er wel rekening mee dat je dan nog wel op de koffers moet wachten, de auto op moeten halen en naar je hotel moet rijden.

    Meestal doen wij op de eerste dag, na aankomst op de accommodatie, niet heel veel meer. Hooguit nog wat boodschapjes maar we komen dan meestal ook wel later aan dan vroeg in de middag.
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  7. Top | #17
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    27

    Standaard Re: Reisschema Melissa & Patrick: Orlando - Miami, april/mei 2013

    ziet er goed uit! Gaan jullie snorkelen "op de bonnefooi" of gaan jullie iets van te voren reserveren hiervoor? Ik heb mijn schema toch ook weer aangepast (hoe veranderlijk is de mens!) en we gaan nu 2 nachten op Key Largo verblijven...
    ~Droom niet je leven, maar leef je dromen~ (door in mijn geval in 2013 naar Amerika te gaan! NYC - Orlando - Naples - The Keys - Miami )

  8. Top | #18

    Standaard Re: Reisschema Melissa & Patrick: Orlando - Miami, april/mei 2013

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mickey99 Bekijk Berichten
    Dat is lekker vroeg dan, met welke maatschappij vliegen jullie als je al zo vroeg aankomt in Orlando? Hou er wel rekening mee dat je dan nog wel op de koffers moet wachten, de auto op moeten halen en naar je hotel moet rijden.

    Meestal doen wij op de eerste dag, na aankomst op de accommodatie, niet heel veel meer. Hooguit nog wat boodschapjes maar we komen dan meestal ook wel later aan dan vroeg in de middag.
    Wij vliegen met ArkeFly... We zijn nog nooit in de VS geweest dus we kijken gewoon hoe het allemaal loopt. En ik neem aan dat de shopping malls niet om 17.00 uur sluiten

  9. Top | #19

    Standaard Re: Reisschema Melissa & Patrick: Orlando - Miami, april/mei 2013

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Benang Bekijk Berichten
    ziet er goed uit! Gaan jullie snorkelen "op de bonnefooi" of gaan jullie iets van te voren reserveren hiervoor? Ik heb mijn schema toch ook weer aangepast (hoe veranderlijk is de mens!) en we gaan nu 2 nachten op Key Largo verblijven...
    Hey Hey!

    Tijdje niet gehoord

    Wij hebben inmiddels alles geboekt! We zijn er echt onwijs blij mee We hebben ook echt een TE leuke B&B geboekt in Key West Kun je nagaan.. Wij hebben ook nog flink zitten schuiven

    Wat betreft het snorkelen.. Daar hebben we nu nog niet echt naar gekeken, maar miss over een tijdje dat we kijken wat we het beste kunnen doen. We willen ook nog met dolfijnen zwemmen dus dan moeten we sowieso reserveren en dan zouden we dan ook gelijk kunnen doen

    Hoe is het met jullie boekingen?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •