Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 52

Onderwerp: Goedkope kaartjes met Timeshare presentaties

  1. Top | #41
    Regelmatige Bezoeker karin1978's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Berichten
    25

    Standaard Re: Goedkope kaartjes met Timeshare presentaties

    Uit eindelijk blijft het de vraag: vind je het waard om een fikse korting te krijgen in ruil voor 2 uur van je tijd?

    Wij zijn er ingerold, en achteraf kijkend, zijn we er goed vanaf gekomen.
    Maar misschien heeft het ook te maken met het hotel die de timeshare aanbied.
    Bij ons stond duidelijk dat het 120 minuten zou duren en dat er geen agresieve verkoopmanieren toegepast zouden worden. Daar hebben ze zich ook netjes aan gehouden. Achteraf gekeken was het best grappig om een keer mee te maken, we hebben vooraf en achteraf best een hoop lol er om gehad. Maar of we het nog een keer zouden doen... Heel eerlijk gezegd weet ik het niet, maar ik neig toch naar niet.

  2. Top | #42
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Goedkope kaartjes met Timeshare presentaties

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door karin1978 Bekijk Berichten
    Bij ons stond duidelijk dat het 120 minuten zou duren en dat er geen agresieve verkoopmanieren toegepast zouden worden. Daar hebben ze zich ook netjes aan gehouden.
    Dit staat er volgens mij standaard bij en dit vertellen ze ook als ze je proberen over te halen om mee te doen. Lijkt mij ook wel logisch.
    Ze gaan geen bord plaatsen met 'May take 2 hours but 5 is also possible. We WILL try to make you SIGN at ANY cost'

    Maar als je er eenmaal bent - wat is de afspraak dan nog waard.
    En dat is waar het vaak misgaat. Afspraak duurt langer, je wordt helemaal murw gepraat door verschillende mensen en uiteindelijk heb je een rotdag.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #43
    Regelmatige Bezoeker karin1978's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Berichten
    25

    Standaard Re: Goedkope kaartjes met Timeshare presentaties

    ik zat zo te denken, weet niet of het zo werkt. Maar als je via timeshare je kaartjes koopt ben je verplicht om de presentatie bij te wonen als je de kaartjes wilt ontvangen. Maar heeft de betreffende timeshare-organisatie niet de verplichting om zich te houden aan de afgesproken tijd? Eigenlijk zou je in je recht staan als je na de afgesproken tijd zou zeggen de afgesproken tijd is voor bij, ik zou graag mn kaartjes ontvangen. Of zou dat niet werken?

  4. Top | #44

    Standaard Re: Goedkope kaartjes met Timeshare presentaties

    Wij hebben het afgelopen keer in Orlando ook gedaan, naar een timeshare bijeekomst. Via Priceline hadden we een Sheraton Hotel geboekt en bij de receptie stond een booth met timeshare tickets.
    Het was een beetje dubbel aan de ene kant wilde ik wel goedkoop tickets voor een een Disney zwempark, en wilde ik eens zien hoe dat er nu aan toe gaat, aan de andere kant ben ik eigenlijk tegen dit soort dingen en heb weinig zin om mijn tijd daaraan te verdoen. Aangezien we naar 3 weken west-usa ons laatste weekje als relaxweekje beschouwde en we niet per se veel "moesten" in korte tijd, hebben we het toch gedaan.
    's Morgens werden we om 7 uur opgehaald en naar het sheraton complex gebracht, daar werden we als 'koninklijke familie" onthaald, haha wat een overdreven toestand. Alle echtparen kregen hun "personal" verkoper. (Hi I'm die en die en ik ga je even een appartement aansmeren vandaag:razz

    Nou goed iedereen zat met z'n "pa" aan aparte ronde tafeltjes en ondertussen kon je een ontbijtje halen bij een klein buffet. Toen kwam er soort stand-up comedien, die de sfeer er in moest brengen. Ieder tafeltje moest zich voorstellen en vertellen waar je vandaan kwam. Toen wij vertelden dat we "helemaal" from the Netherlands kwamen, begon men te applaudisseren.
    En werd er als in een soort wedstrijd door de grappenmaker geroepen of er mensen waren die van nog verder kwamen. Nee dat was niet zo dus wij wonnen de "meestverweg award".
    Iemand werd er op uit gestuurd en kwam terug met onze award (weer applaus natuurlijk) nepchampagne met 2 plastic champagne glazen.
    (dat hadden we in ieder geval binnen en hopelijk hield he kamermeisje van nepchampgane)

    Na zijn inleiding nam de "pa" het over. Wij hadden een amerikaans/puerto ricaanse verkoopster omdat mijn man spaanstalig is en dat beter beheerst dan het engels, en zij was best aardig, en waarschijnlijk in de veronderstelling potentiële kopers voor zich te hebben. Ze zei vrijwel onmiddellijk "it's yes or no and nothing in between" . Heel duidelijk dus.

    Ze begon met uitleg over de appartementen op het complex waar wij waren en liet ook allerlei foto's zien van sheraton lokaties over de hele wereld waar je - als je in bezit bent van zo'n appartement - naar toe kunt. Ik moet zeggen het waren schitterende plaatjes.

    Vervolgens gingen we 2 appartementen bekijken, en eerlijk is eerlijk ze waren schitterend, ook het complex zelf was erg mooi. Maar god wat moet zij een kramp in haar kaken gehad hebben, van dat nepglimlachen de hele tijd en aardig doen.

    Terug bij ons tafeltje kwam het dan - na de prijsuitleg -: wat we er van vonden en welke we gingen kopen, het 2 of 3 kamer appartement. Ik vroeg of we ook een foldertje mee konden krijgen (hahaha), maar nee je moest nu tekenen, op papier werd niets meegegeven. Toen heb ik haar kennis laten maken met een nederlands spreekwoord (van het pakje boter) en haar eerdere quote nog even aangehaald, dat er voor ons ook nothing in between was, maar gewoon een duidelijke nee. Nou dat kon natuurlijk niet.

    De grappenmaker himself werd er bij gehaald, heel overdreven aardig weer, begon zijn hele verhaal ondersteunend door allerlei cijfers op papier te zetten, tot ik hem vrij snel in de rede viel en hem zij dat hij zich de moeite van dit alles wel kon besparen, dat bij ons no no is. Wilde nog a la Oprah vragen "which part of the word NO you don't understand?".
    Maar het was hem duidelijk, we kregen nog net een hand, maar we waren al uit beeld bij hem, geen interesse meer. Mooi zo.
    Onze amerikaanse/puertoriacaanse hield het ook voor gezien, maar er kwam nog een andere mevrouw. Nee ik ben niet van de timeshare, wil alleen maar weten hoe u behandeld bent "was ze vriendelijk, drong ze te veel aan" etc.
    Ondertussen of we nog even voor een flink bedrag (weet het niet meer precies) bonnen wilde kopen die je dan kunt gebruiken in bepaalde sheraton hotels met allerlei voordelen. Nou nee, wij hadden het wel gezien en trappen daar allemaal niet in.
    Uiteindelijk werden we naar de balie gebracht voor onze zwembadkaartjes en werden we met het busje teruggebracht naar het hotel.

    Ik heb er geen spijt van, vond het wel eens interessant om eens mee te maken, maar vind het onbegrijpelijk dat mensen hierin kunnen trappen. Niet dat ik vind dat je zoiets per se niet zou moeten doen dan kan voor iedereen persoonlijk anders zijn, maar dat je 's morgens komt en 2 uur later zou tekenen en er aan vast zit.
    Toen we 's avonds bij Olive Garden zaten te eten, vroegen we ons af wie van de koppels (er waren zo'n 40 stellen) die wij gezien hadden op dat moment eigenaar geworden waren van zo'n appartement.

    Om een uur of tien, half elf waren we terug bij ons hotel, met de hele dag nog voor ons:razz: en de volgende dag hebben we heerlijk genoten in Disney's Blizzard Beach voor iets minder dan de helft van de normale toegangsprijs.
    Laatst gewijzigd door pyca; 14-03-09 om 11:33.

  5. Top | #45
    Stamgast baluga's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    160

    Standaard Wynham verkoopt goedkope tickets in Florida Mall

    Gisteren zijn we in de Florida Mall geweest en daar zit en dame die tickets verkoopt voor verschillende parken in Orlando.

    Bijvoorbeeld ( ik neem het even over van het kaartje)
    - $ 60 p.p Universal Sudios 1 day, 1 park, limit 2 per party.
    Value $ 87.33
    - $ 80 p.p Universal Studios 1 day hopper, limit 2 per party.
    Value $ 116.09
    - $ 80 p.p Universal Studios 2 day base, 2 parks limit 2 per party.
    Value $ 127.79
    - $ 45 Seaworld 1 day, 1 park limit 2 per party
    Value $ 84.28
    - $ 60 Walt Disney World 1 day, limit 2 per party
    Value $ 87.33
    - $ 143 Walt Disney World 2 days plus option
    Value $ 214.07
    - $ 186 Walt Disney world 3 days plus 1 option
    Value $ 281.17
    - $ 15 Disney Waterpark, blizzard beach of Typhoon Lagoon 1 day,
    1 park,limit 2 per party
    Value $ 48.99


    This advertising material is being used for the purpose of soliciting sales of timeshare interests.

    Wij kregen het aanbod van $ 90 voor 1 dag Disney waterpark voor 4 personen.

  6. Top | #46
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Wynham verkoopt goedkope tickets in Florida Mall

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door baluga Bekijk Berichten
    This advertising material is being used for the purpose of soliciting sales of timeshare interests.
    En.... wat moet je er voor terug doen?



  7. Top | #47
    Stamgast baluga's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    160

    Standaard Re: Wynham verkoopt goedkope tickets in Florida Mall

    Tja, dat zal het bekende addertje zijn.... We hebben ze nog niet gekocht, dus dat is er niet bij verteld...

  8. Top | #48
    Vaste Bezoeker Corrine's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    60

    Standaard Re: Wynham verkoopt goedkope tickets in Florida Mall

    Daar moet je maar net zin in hebben....niets voor mij....
    11x Orlando 1996, getrouwd 1998, 2004, 2005, 2006,2007,2008,2x 2009, 2010, 2011. 2012 is geboekt...

  9. Top | #49
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Wynham verkoopt goedkope tickets in Florida Mall

    Minimaal een halve dag naar onzin luisteren gok ik. En meestal zijn dit soort Timeshare acties alleen voor Amerikanen omdat ze ons niks kunnen/mogen verkopen.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #50
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Wynham verkoopt goedkope tickets in Florida Mall

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door baluga Bekijk Berichten
    Tja, dat zal het bekende addertje zijn.... .
    Dat wilde ik maar weten......:wink:. Kadootjes worden zelden zo maar gegeven, zeker niet in de Mall.





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •