Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 52

Onderwerp: Goedkope kaartjes met Timeshare presentaties

  1. Top | #21
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Berichten
    44

    Standaard Re: goedkope kaartjes met Timeshare presentaties

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    En dat is het toch niet waard .... je bent op vakantie!!!
    Ik wil hier nog wel even op reageren. Misschien dat jij als ervaren Florida ganger weet van dit soort taferelen maar scheer het aub niet over 1 kam; niet iedereen weet ervan. Ik ben er ook achter gekomen. Staat allemaal mooi op een bordje; bespaar 100 dollar! Na vragen hoe zoiets kan zegt die vent vrolijk; " Ja wij als hotel keten kopen miljoenen kaartjes en dan kan het voor weinig" Makes sense! Maar als je dan interesse toont in de kaartjes komt de ware aap uit de mouw. Je moet zo'n presentatie bijwonen (low pressure werdt gezegt) Meteen verloor ik gelijk mijn motivatie en werdt wat wantrouwend. Had er gelijk geen zin meer in, maar uiteindelijk toch toegestemd.
    Na opgehaald te zijn de presentatie bijgewoond. Tsjah, je moet toch wat. Zonder problemen kaartjes gehad toen we geen interesse toonden (anderen leken wel interesse te hebben gezien het papierwerk wat ze invulden).

    Is het het me waard geweest? Tsjah, wel 100 dollar bespaard maar niet echt gemakkelijk gezeten daar met m'n vrouw. Maar zou ik het nog eens doen? Nee denk het niet. Zoveel is het me dan denk ik ook niet waard en ik heb er gewoon geen goed gevoel bij. Maar als first time bezoeker van Orlando en gezien dat elke keten zo zijn timeshares wil verkopen wist ik domweg niet beter en werdt er nogal door overrompeld en een woord is een woord. Door middel van de search heb ik meer topics gevonden wat betreft time sharing. De aggressieve verkooptechnieken waren zeker niet aanwezig. Toen ik vriendelijk bedankte was het ook gewoon afgelopen. Waarschijnlijk had ik al de indruk gewekt niet veel interesse te tonen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-07-11 om 19:12. Reden: veel lege regels

  2. Top | #22
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    123

    Standaard Re: goedkope kaartjes met Timeshare presentaties

    Wij zijn net terug uit Florida en tijdens mijn drie dagen in Bonita Springs heb ik een time share presentatie bijgewoond van het Hyatt. Uit nieuwsgierigheid voornamelijk maar de 150 dollar credit op mijn afrekening was uiteraard welkom

    Het viel mij op dat ze verwoede pogingen ondernamen om mensen binnen te krijgen en ik was vooral zeer benieuwd naar de mate van druk die men uit zou oefenen. Mijn idee is dat het allemaal wel meevalt en ik kna niet inzien dat een weldenkend mens hier in zou tuinen.

  3. Top | #23
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    57

    Standaard www.discountorlandovacation.info (timeshare)

    Sinds ik een maand of 3 geleden ben begonnen met zoeken naar prijzen voor een vakantie naar Florida is de totale prijs al met ongeveer 40% gezakt. :lol:

    Zo kun je 600 euro voor een vlucht betalen maar ergens anders ook 307 euro (meteen gedaan ook ), precies dezelfde vlucht/tijd/maatschappij. 750 voor een auto maar ook 450 voor dezelfde periode. Tickets voor de parken lijkt niet zo heel veel verschil in te zitten. Rest mij het hotel. Ook hier zie ik prijzen van 100+ dollar en 3 klikken later op een andere site 50 dollar, wederom zelfde zoekcriteria, zelfde hotel. En dan heb je nog het bieden op priceline.

    Nu kwam ik echter net op www.discountorlandovacation.info terecht en die maken het helemaal bont. Een aantal hotels voor 14 euro per nacht per kamer. Mooie resorts voor 30 euro. :shock:
    Om uiteindelijk te boeken moet je bellen en vanaf 5 dagen of meer wordt het duurder en het is maar te boeken t/m juli op het moment.

    Mijn vraag is of hier iemand ervaring mee heeft of moet je hier je handen vanaf houden (addertjes)?

  4. Top | #24
    Vaste Bezoeker Saskia's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    landsmeer
    Berichten
    80

    Standaard Re: www.discountorlandovacation.info

    Ik zie wat je bedoeld! 70 dollar voor 5 sterren met 2 slaapkamers!! ik heb het bij mijn favorieten op geslagen en wacht de reacties hier af. Er zijn hier op het forum altijd wel slimmerikken die de addertjes vinden als ze er zijn Ik voel er heel veel voor om die kamers te boeken voor dit geld!

    Groetjes Saskia

  5. Top | #25
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: www.discountorlandovacation.info

    This advertising material is being used for the purpose of soliciting sales of timeshare periods.
    Daar heb je de adder te pakken.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #26
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    stein
    Berichten
    237

    Standaard Disneytickets via Ebay gekocht met verplichte Timeshare presentatie

    Ik heb via ebay tickets voor $20 gekocht.
    Dit hield in dat we naar een timesharing presentatie moesten gaan.
    Dit hebben we gedaan, na 2 uur en een ontbijt later stonden we buiten met 2x 3 dagen disneyworld:lol:.
    Ondanks alle negatieve meningen hier op het forum toch gedaan en geen spijt gehad.
    Omgerekend €13,00 betaald, €6,50 p.p. voor 2x pretpark en 1x een waterpark. En dit voor 2 pers.
    Geen slechte deal, timeshare praatje viel ook mee, dit kwam ook door dat wij een leuke verkoper hadden die het v.n over het voetbal had.
    We zijn inmiddels al naar Epcot geweest, hebben nog 2 parken te gaan.

  7. Top | #27
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Re: Disneytickets via Ebay gekocht met verplichte Timeshare presentatie

    Wij hebben dit vorig jaar ook gedaan om naar Animal Kingdom te gaan.
    Het ging over Hilton toestanden, goedkoop8-[uhem overnachten in Hilton en aanverwante van ze.
    We twijfelde eerst of het zouden doen maar goed, toch gedaan.
    We konden kiezen, 100$ of 2 kaartjes voor 1 dag Disney, Uhem even denken hoorops:.
    Nee we gingen voor de Disney tickets, ene wij hadden een volhouder en denk ook dat hij wel door had dat wij het wel heel leuk vonden, het idee, maar we hadden (helaas) geen (ik geloof) 16.000 euro om het pakket te kopen, waarop hij geheel zonder ops: zei.......dan neem je toch een lening:shock::shock:
    Uhem NEE!! misschien dat het hier wel zo werkt maar in Nederland niet hoor.
    Hij keek ons aan of hij ergens water zag branden zeg.
    Nee, eerst sparen en dan pas kopen wat je wilt.

    Dus hebben we gratis gegeten en rond 12.30 waren we pas in Animal Kingdom maar vonden het toch (helaas voor andere denk ik, sorry daarvoor)het minste park van allemaal.

    Gr. Monique
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!

  8. Top | #28
    Newbie moakea's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    maastricht
    Berichten
    5

    Standaard

    Hallo allemaal,
    Ik ben benieuwd of er iemand is om mij te helpen ik heb namelijk een site gevonden waar ze tickets spotgoedkoop aanbieden alleen ik geloof het niet zo. Mijn engels is niet zodanig dat ik erachter kan komen waar de adder in het gras zit, vandaar mijn vraag of er iemand die goed engels kan mij kan vertellen of het een soort timescharing is zoals je vroeger over spanje hoorde. Het gaat hier over de site http://www.mypromotickets.com/Universal.html

    Bij deze bedankt.
    Moake
    Laatst gewijzigd door Mickey99; 01-09-08 om 07:53.

  9. Top | #29
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: wie kan er goed engels lezen of heeft ervaringen met deze site

    These promotional offers are designed for qualified couples and are invited to a 90 minute preview to some of the most exciting and beautiful Resort Ownership Properties at Westgate Vacation Villas and Westgate Lakes Resort. Since there are so many Vacation Ownership Resorts out there, it’s hard to compare each fully featured property without seeing them first hand. As a result, the resorts would like for YOU to see all the amenities they have to offer .
    There is absolutely NO OBLIGATION to purchase or buy anything!!
    Timeshare dus....
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #30
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Wie kan er goed engels lezen of heeft ervaringen met deze site?

    Spotgoedkope tickets bestaan niet.


    Dus de taal goed beheersen of niet, het kan niet en dus moet het wel een addertje onder het gras hebben. Dan maakt het voor mij niet uit welk addertje.......

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •