Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Bekijk Poll Resultaten: Op stap met een baby

Stemmers
73. Je mag niet op deze poll stemmen
  • niet doen veel te jong

    8 10,96%
  • Zelf weten maar ik zou het niet doen

    23 31,51%
  • hartstikke leuk

    42 57,53%
Pagina 3 van de 8 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 78

Onderwerp: Op stap met een baby

  1. Top | #21
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    371

    Standaard Re: Op stap met een baby van 6 maanden.

    Ach weet je, wij hebben ook wel eens een bezoekje aan turkije gebracht.
    Jongste kreeg daar oorontsteking (kwamen we pas thuis achter).
    Kan je vertellen dan een vlucht van 3/4 uur ook vreselijk is met een jankend schreeuwend kind.
    Heeft dus echt niks met wennen te maken, gewoon domme pech

    Afstand maakt dus echt niet uit.
    Enne als je met ons in het vliegtuig zit, zal je meer last van mij hebben, plassen, niet lekker zitten, uitrekken, praten, nog meer praten, vooral niet slapen.
    En mijn kids, die kijken film met koptelefoon op en slapen wat.

  2. Top | #22
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Op stap met een baby van 6 maanden.

    Mijn mening is nog veel extremer. Met kleine kinderen ga je voor vakantiedoeleinden helemaal niet vliegen maar pak je de auto. Dan kun je stoppen wanneer je wilt en ben jij zelf de enige die last heeft van een huilend kind zonder je medepassagiers er voor jouw plezier mee te belasten.

  3. Top | #23
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Op stap met een baby van 6 maanden.

    Jammer dat jullie je mening baseren op een voorval terwijl ik vaak zat zie dat kleine kinderen zonder huilen de vlucht uitzitten. Ook weet je van tevoren niet hoe een kind reageert.

    Daarnaast moet ik opmerken dat ik me ook geregeld erger aan hoe volwassenen zich gedragen in een vliegtuig en totaal geen rekening houden met de mede passagiers, moeten we die dan ook maar verbannen uit het vliegtuig? Nee, het zou een stuk beter zijn als mensen eens wat meer respect en begrip tonen voor elkaar ook in dat soort situaties en zeker als je met zijn allen opgesloten zit in een vliegtuig of een bus.

    Overigens vliegen onze kinderen al vanaf dat ze een paar maanden oud zijn en op een enkel probleempje na met huilen zijn ze verder niet tot last geweest, de oudste heeft zelfs als 4 jarige de stewards geholpen met het ophalen van de drinkbekers terwijl hij nagenoeg geen Engels verstond.

  4. Top | #24
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    371

    Standaard Re: Op stap met een baby van 6 maanden.

    Vorig jaar zat er een man achter ons, die meteen begon te zeuren over onze kinderen.
    Oh die gaan zeker moeilijk doen, huilen, aan de stoelen trekken enzo.

    De kids hebben de hele nacht geslapen. Elke keer als meneer aan mijn stoel trok of duwde, kreeg het dat steeds te horen van mij.
    Bij terugkomst heeft hij wel zijn excuses aangeboden, maar daar had ik geen boodschap aan.

  5. Top | #25
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Op stap met een baby van 6 maanden.

    Ben het helemaal met jullie eens , ooit als een gevlogen met luidruchtige volwassenen, kamer olifantjes die tegen stoelen botsen op weg nar het toilet, mensen die net 1 borreltje teveel op hebben nou geloof mij dat is 10x erger als een 6 maanden oude baby!

  6. Top | #26
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Op stap met een baby van 6 maanden.

    wij hebben gewacht met vliegen tot onze zoon 8 jaar oud was
    geen gesjeul, niks
    hij zet zich neer, speelt games, kijkt film en slaapt..
    ik moet zeggen dat ik niet echt een baby fan ben, en hou dan ook altijd mijn hart vast als
    ik kleine kinderen het vliegtuig binnen zie komen,
    en tot nu toen is het altijd nog onterecht geweest, we hebben nimmer last gehad van gehuil, gekrijs ,geren enz.. althans niet voor een lang aanhoudende tijd
    soms zijn volwassen mede passagiers erger.. zo hebben we ook al 2x prijs gehad op de lange vluchten
    met een passagier voor ons en een keer achter ons,dat zodra deze zijn arm enigsinds bewoog, de stank niet te beschrijven viel
    nee dan heb ik liever een klein manneke wat eens de gang op en neer rent tijdens de vlucht
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  7. Top | #27
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Op stap met een baby van 6 maanden.

    Huilende baby's, gillende peuters, brutale en/of luidruchtige mensen, onbeschofte mensen,te dikke mensen, onwelriekende mensen, je kan ze allemaal in een vliegtuig tegenkomen. Maar ook in de bus, tram, trein, supermarkt of gewoon thuis (wel eens 20 pubers geroken ?)
    Om nu te stellen dat ouders met kleine kinderen maar geen lange vluchten meer moeten maken is te kort door de bocht. Ik denk namelijk dat het voor niemand vervelender is als een kindje veel huilt, dan voor de ouders zelf. Gun die ouders een break en toon wat meer begrip. Misschien huilt het kindje wel vaker en zijn de ouders keihard aan een vakantie toe, misschien heeft het kindje een aandoening waardoor het niet anders kan dan huilen. Mensen staan zo snel met hun oordeel klaar terwijl iets meer begrip naar elkaar toe veel meer effect heeft. Ik begrijp best dat het niet prettig is als je naast/achter/voor een kindje zit dat langdurig huilt of lastig is. Net zo goed als ik het niet prettig vind om naast iemand te zitten die ruikt naar zweet of rook. Maar that's life !
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  8. Top | #28
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Op stap met een baby van 6 maanden.

    Maar als ouder met kind hóef je niet op vakantie met vliegtuig, je kunt ook met de auto. Ik persoonlijk vind het heel vreemd dat is als medepassagier begrip op zou moeten brengen voor een huilend kind waar ik niet om gevraagd heb. Ga met de auto, ben je niemand tot last. En dit is overigens niet gebaseerd op 1 voorval maar op 30 jaar vliegen. Ik hoop nog steeds dat er kindvrije gedeeltes in het vliegtuig komen en dan ben ik graag bereid daar extra voor te betalen.

  9. Top | #29
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    545

    Standaard Re: Op stap met een baby van 6 maanden.

    Wij gaan volgende week met onze 2 kinderen naar Orlando. De oudste is 4 jaar de jongste 6 maanden. Voor de oudste wordt het de 4e keer dat hij naar Orlando vliegt. Nooit problemen mee gehad. Eerder het tegenovergestelde. Complimenten van medepassagiers die de grootste lol met hem hadden. Hij heeft op al die vluchten maar 1x gehuild, en dat was toen we ruim een uur stilstonden in Parijs omdat er een storing met het vliegtuig was.

    Het is voor ons ook afwachten hoe het nu met de jongste zal gaan, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het goed zal gaan.

  10. Top | #30
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    112

    Standaard Re: Op stap met een baby van 6 maanden.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fitzroy Bekijk Berichten
    Maar als ouder met kind hóef je niet op vakantie met vliegtuig, je kunt ook met de auto. Ik persoonlijk vind het heel vreemd dat is als medepassagier begrip op zou moeten brengen voor een huilend kind waar ik niet om gevraagd heb. Ga met de auto, ben je niemand tot last.
    Ook u hoeft niet op vakantie met het vliegtuig, je kunt ook met de auto.
    Laatst gewijzigd door Hans van Demen; 19-09-14 om 16:11.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •