Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Bekijk Poll Resultaten: Op stap met een baby

Stemmers
73. Je mag niet op deze poll stemmen
  • niet doen veel te jong

    8 10,96%
  • Zelf weten maar ik zou het niet doen

    23 31,51%
  • hartstikke leuk

    42 57,53%
Pagina 1 van de 8 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 78

Onderwerp: Op stap met een baby

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker floridagek's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    22

    Standaard Op stap met een baby

    Hoi wij gaan in mei weer naar Florida
    Nu met onze dochter van 6 maanden.
    Hoe zal dat gaan met vliegen en hotels .
    hebben jullie nog tips dan hou ik me graag aanbevolen.
    Groetjes Astrid

  2. Top | #2
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Virginia, USA
    Berichten
    284

    Standaard

    Hoi Astrid,

    Jullie gaan op een goed tijdstip van het jaar, als het nog niet te vochtig en heet is meestal. Wat het vliegen betreft, ik zou haar in haar autostoeltje zetten, als je een stoel voor haar hebt gekocht. Onze kinderen waren dan veel rustiger, dan in zo'n enorme (voor hun gevoel dan) vliegtuigstoel. Bovendien kennen ze hun eigen stoeltje en slapen er makkelijker in.
    Ik weet niet of je borstvoeding geeft of niet, maar zo ja, probeer haar dan tijdens het opstijgen en landen aan te leggen, door het zuigen heeft ze minder last van haar oortjes. Als je geen bv geeft, kun je in plaats daarvan een flesje geven.
    Zorg, dat je wat spulletjes mee hebt om haar bezig te houden als ze wakker is. Maar over het algemeen was vliegen met de kinderen op die leeftijd een fluitje van een cent.
    Wat hotels betreft kun je altijd een "crib" (ledikantje) voor in je kamer vragen, als je zelf geen bedje meeneemt.
    Zorg ook vooral, maar dat weet je vast al, voor genoeg zonneprotectie voor je baby: zonnecreme, maar ook een zonnehoedje.
    Veel plezier!!

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    Deurne
    Berichten
    51

    Standaard baby 6 maanden

    Je moet gewoon doen wat je denkt dat goed is, en je niet teveel van andere aan trekken. Wij zijn met onze zoon van 6 maanden ook naar Florida gegaan, dit was wel in oktober maar je kunt rekening houden met de temperatuur overdag. Met 6 maanden kun je nog een wiegje vragen in het vliegtuig en kun je hem daar in leggen. Wij hebben wel zijn eigen dekentjes meegenomen zodat hij iets herkende.Op het eind van de vlucht worden ze wel wat moe, maar over het algemeen reageerd iedereen positief in het vliegtuig. Gewoon doen dus !!

  4. Top | #4
    Stamgast
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    maarssen
    Berichten
    162

    Standaard

    Ik heb zelf altijd mijn kinderen vanaf 9 maanden meegenomen,is altijd erg goed gegeaan.Je kunt daar alles krijgen wat je nodig hebt,de accomodaties zijn over het algemeen een stuk luxer als in de meeste andere landen en een vlucht is toch iets comfortabeler als een lange autoreis(althans mijn kinderen hebben nooit een kick gegeven op een van de vluchten).Ik wil je wel deze tip meegeven;neem of je eigen autostoel mee,of koop er gelijk een bij aankomst.Bij de autohuur zit meestal een plastic zitje wat gloeiend heet wordt in de zon,bovendien koop je een veel betere stoel voor de helft van de prijs bij de wallmart,die je dan ook weer gewoon mee naar huis kunt nemen.

  5. Top | #5
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Mijn tips: maak de dagen niet te lang en zoek op tijd de koelte op.
    Om zoveel mogelijk te profiteren van je tijd in Florida ben je gauw geneigd om van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat naar de parken te gaan, te gaan shoppen of wat dan ook te doen. Zeker in de hitte in de zomermaanden is dat slopend. Dus voor je baby is dat nog slopender. Beter kun je een halve dag park doen, dan evt. even naar je hotel of huis voor een slaapje, en dan een mall opzoeken waar je in de koelte nog wat rond kunt struinen.

    Toen onze zoon 8 maanden was, zijn wij 10 dagen naar Orlando geweest. Daar was Seaworld toen het favoriete park. Hij heeft heerlijk bij mij op de arm staan kijken naar de flamingo's, plezier gehad bij de dolfijnen, en alle andere dingen met veel plezier bekeken. Bijkomende voordelen van Seaworld vond ik dat het (in de zomer) niet zo druk is als de Disneyparken en dat je toen een gratis 2e dag toegang kreeg, waardoor je na een halve dag bezoek al vertrekken niet jammer heft te vinden; de volgende dag kun je de rest gaan bekijken. En ik zag net dat ze nu een actie hebben dat je je 1-dag-ticket gratis kunt omruilen in een 7-daags ticket (na je eerste bezoek kun je de 6 volgende dagen gratis terugkomen).
    Ook zijn we naar de Green Meadows Farm geweest, een soort kinderboerderij. Vond'ie ook prachtig.

    O ja, zorg in de auto voor een zonneschermpje. Ondanks dat je airco in de auto hebt kan de zon soms behoorlijk scherp zijn. En - zoals eerder genoemd - een kinderzitje kun je beter zelf meenemen (ook handig in het vliegtuig) of bij de Walmart gaan kopen, de stoeltjes bij de autoverhuurders zijn vaal slecht, oud en vies. En vooral duur: $ 5 of meer per dag is geen uitzondering.
    Ten slotte: neem zelf vooral veel luiers mee. Niet omdat je ze daar niet kunt krijgen, maar het vult je koffers lekker op op de heenweg. De vrijgekomen ruimte kun je op de terugweg goed gebruiken om al je aankoopjes mee te nemen.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #6
    Regelmatige Bezoeker floridagek's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    22

    Standaard

    Lekker geboekt van 24-04 t/m 04-05

  7. Top | #7
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Veel plezier gewenst alvast..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #8
    Regelmatige Bezoeker floridagek's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    22

    Standaard

    Bedankt ik kan bijna niet wachten nu nog een hotel.
    Wie heeft er nog tips
    alvast =D> bedankt

  9. Top | #9
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door floridagek
    Lekker geboekt van 24-04 t/m 04-05
    Ha! Wij gaan van 26-04 t/m 03-05. Jullie hebben dus net een paar daagjes langer. Onze zoon is trouwens 4 jaar en wij reizen al met hem vanaf dat hij 5 maanden is. Reizen met een kind is anders maar wel heel erg leuk!

  10. Top | #10
    Regelmatige Bezoeker floridagek's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eeka
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door floridagek
    Lekker geboekt van 24-04 t/m 04-05
    Ha! Wij gaan van 26-04 t/m 03-05. Jullie hebben dus net een paar daagjes langer. Onze zoon is trouwens 4 jaar en wij reizen al met hem vanaf dat hij 5 maanden is. Reizen met een kind is anders maar wel heel erg leuk!
    Leuk en hoe hebben jullie dat aangepakt toen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •