Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 9 van de 11 EersteEerste ... 7891011 LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 103

Onderwerp: Verhuizing Florida Forum 3 en 4 juli 2012

  1. Top | #81
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Verhuizing en upgrade geslaagd!

    Ik heb werkelijk alles al geprobeerd: onze browser is Chrome. Ik heb zowel in Chrome als in configuratiescherm alles verwijderd: cookies, cachegeheugen, browsegeschiedenis, en nee ik heb de site niet gebookmarked, maar staat wel in het tabblad met meest bezochte websites. Daar staat het floridaforum mét www ervoor.
    En toch moet ik elke keer opnieuw inloggen.
    Nog suggesties iemand??
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  2. Top | #82
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Verhuizing en upgrade geslaagd!

    Ik durf het haast niet te zeggen, maar nu lijkt het te werken......
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  3. Top | #83
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Verhuizing en upgrade geslaagd!

    Hier ook een die na tientallen pogingen nu eindelijk een werkend forum op de laptop heeft. Niks anders gedaan dan de instellingen van de afgelopen dagen steeds maar weer ingesteld volgens de methode Gerrit....Wat maakt het uit? Het doet ut........!



  4. Top | #84
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Verhuizing en upgrade geslaagd!

    Need more emoticons , please
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #85
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Verhuizing en upgrade geslaagd!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Need more emoticons , please
    En conversie van de oude :mrgreen: en :sun: en waarschijnlijk nog meer smileys...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    en na de laatste keer, inclusief vinkje bij de rode pijl, ging het ineens goed. (...)
    Het moet toch niet zo zijn dat een website alleen functioneert als je instellingen in je browser wijzigt. Ga je dat ook aan alle nieuwe forumleden uitleggen? Zelf word ik er een beetje ibbel van dat ik iedere keer als ik een van de overzichtspagina's wil zien, op CTRL-F5 (gedwongen vernieuwen) moet drukken omdat ik anders de inhoud van gisteren te zien krijg. Omdat dit alleen bij het floridaforum is, moet er iets aan de kant van de site niet kloppen. Ik heb de HTML van de pagina's al nagevlooid, ik zie niets dat de browser stuurt om de pagina niet op te halen maar altijd uit de cache te halen. Is er misschien iets met server-side caching gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Niks anders gedaan dan de instellingen van de afgelopen dagen steeds maar weer ingesteld volgens de methode Gerrit....Wat maakt het uit? Het doet ut........!
    Wat het uitmaakt is dat je instellingen die je hebt gezet voor deze site, voor alle sites geldt die je bezoekt. Daarbij mag je afwijkend gedrag verwachten, omdat de instelling niet standaard is. De standaardinstelling is ontwikkeld om een optimum te vinden tussen gebruiksgemak en netwerkbelasting/performance.

    Je ziet zelf erboven staan wat de internet explorer onder browsegeschiedenis verstaat en wat er wordt gewist. Met name door het steeds wissen van je cookies zullen sites anders gaan reageren.
    Laatst gewijzigd door koenkamphuys; 07-07-12 om 17:25. Reden: 1 + 1

  6. Top | #86
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard Re: Verhuizing en upgrade geslaagd!

    Koen,

    Naar de smilies moet ik nog gaan kijken. Komt eraan, nog even geduld. Wat betreft het verhaal van de cookies: tijdens het migreren naar de nieuwe server heb ik het cookie path en domein moeten resetten. Vandaar dat je je cookies moet verwijderen. Als het goed is kun je volstaan met het verwijderen van alleen de www.floridaforum.nl en floridaforum.nl cookies en het legen van de cache. Je overige sites die ook gebruik maken van cookies zullen dan gewoon blijven functioneren.

  7. Top | #87
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Verhuizing en upgrade geslaagd!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koenkamphuys Bekijk Berichten
    Het moet toch niet zo zijn dat een website alleen functioneert als je instellingen in je browser wijzigt.
    Het betrof, bij mij, een eenmalige actie, het vinkje is daarna weer uitgevinkt, en het werkt nu allemaal perfect, dus heeft het nut gehad
    Moest wel weer wat nieuwe aanmeldingen doen (FB, AA), maar dat was de moeite wel waard.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #88
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Verhuizing en upgrade geslaagd!

    bij mij doet de zoekfunctie het niet ....
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  9. Top | #89
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Verhuizing en upgrade geslaagd!

    'Doet het niet' is wel een erg algemene omschrijving. Kun je iets specifieker zijn? Krijg je een foutmelding?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #90
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: Verhuizing en upgrade geslaagd!

    Afgelopen donderdag heb ik voor het eerst ingelogd op het nieuwe forum, ik hoefde geen cookies te verwijderen, alles deed het gewoon. Zag wel een paar vreemde dingen maar die zijn inmiddels opgelost. Ben dus heel tevreden, complimenten!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •