Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 8 EersteEerste ... 5678 LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 76

Onderwerp: Misleid door baliemedewerker van Alamo

  1. Top | #61
    Stamgast
    Ingeschreven
    May 2011
    Locatie
    Namur
    Berichten
    141

    Standaard Re: Misleidt door baliemedewerker van autohuur Alamo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Ik had hier de manager bij geroepen. Ik zou ook een formele klacht indienen tegen deze persoon (via Alamo.com).
    Had ik inderdaad moeten doen, maar we waren nogal gehaast. Ik had nog een hele weg naar Fort Lauderdale af te leggen en wou daar voor 10u 's avonds toekomen.
    Ik kan u verzekeren dat het gladgestreken gezicht waarmee die Alamo medewerker dat beweerde heel overtuigend overkwam. Gelukkig dat ik dit onderwerp had gelezen, anders was ik er zeker ingetrapt.
    Mijn vrouw die Franstalig is begreep eerst niet waarom ik dat papier niet wou ondertekenen. Toen ik haar in de auto de hele uitleg deed, vond ze ook dat ik klacht moest indienen.

  2. Top | #62
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Autohuur: Welke kreeg jij mee?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satpet Bekijk Berichten
    Heb ook een poging tot oplichting mogen meemaken door de Alamo medewerker. .................. Dit is echt schandalig gedrag.

    Oke, niet netjes, maar om hier nou gelijk de kreet "oplichting" aan te geven...................
    We zijn toch allemaal bekend met de pogingen tot koppelverkoop in allerlei branches.

  3. Top | #63
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Misleidt door baliemedewerker van autohuur Alamo

    Oplichting, misleiding, niet zo netjes.. we bedoelen allemaal hetzelfde toch? Het is iig misleidende informatie die de Alamo medewerker geeft. Want het zit gewoon niet inbegrepen bij je pakket. En als je niet zo scherp en standvastig bent en toch tekent zit je er aan vast.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satpet Bekijk Berichten
    Toen kwamen de documenten ter ondertekening en stond er voor 93 $ road assistance op. Toen we hem hierover aanspraken, melde deze doodleuk dat dat niet belangrijk was en dat dit inbegrepen was in ons pakket.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #64
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Misleidt door baliemedewerker van autohuur Alamo

    Gewoon vragen om een nieuw formulier en alles op "0" zetten, ga daar echt geen manager voor vragen, wil daar altijd zo snel mogelijk wegwezen.
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  5. Top | #65
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Misleidt door baliemedewerker van autohuur Alamo

    Dat zou normaal gesproken ook genoeg moeten zijn. Maar je zult maar zo'n standvastig type achter de balie hebben die moeilijk blíjft doen..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #66
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Misleidt door baliemedewerker van autohuur Alamo

    Dan kennen ze mij nog niet, diverse trainingen in communicatie gehad, meer dan hun.
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  7. Top | #67
    Vaste Bezoeker Thrypa's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Grobbendonk, België
    Berichten
    106

    Standaard Re: Misleidt door baliemedewerker van autohuur Alamo

    Ze zijn inderdaad wel erg overweldigend. Ik wist gelukkig vanuit dit forum hoe dwingend ze kunnen zijn.
    Wij hadden echt een kleine auto voor 4 personen (zeker naar Amerikaanse normen) dus die man begon ook te pushen voor een grotere (op echt een negatieve manier). Het was illegaal zoveel bagage, het zou ons nooit lukken, we zouden boetes moeten betalen. Maar na 10 keer nee te zeggen en absoluut niet geinteresseerd te lijken stopte de man wel ^^

    Dus hun *kuch* hulpverlenening en service is zeker niet optimaal maar qua prijs en auto's zijn ze wel in orde. Wij gaan dus wrs weer bij Alamo boeken.

  8. Top | #68
    Florida Groupie Harm's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    gouda
    Berichten
    329

    Standaard Re: Misleidt door baliemedewerker van autohuur Alamo

    Echt Nederlands dat gefit op de Alamo medewerker. Hij zal aan het eind van de maand wel afgerekend
    worden op zijn extra verkochte verzekeringen, en wie de meeste verkoopt krijgt de bonus.
    En als hij niets verkoopt maak hij kans om de zak te krijgen. Dus waar hebben we het over?

  9. Top | #69
    Florida Groupie Lindaa's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Bonita Springs
    Berichten
    251

    Standaard Re: Misleidt door baliemedewerker van autohuur Alamo

    We hebben het over DE MANIER WAAROP. Je kunt ook op een normale manier mensen vragen/overhalen tot een upgrade, zonder op gevoelens van mensen c.q. bangmakerij en dergelijke in te spelen...
    Life is one long insane trip. Some people just have better directions.

  10. Top | #70
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: Misleidt door baliemedewerker van autohuur Alamo

    helemaal mee eens!

    Als zo iemand moet liegen -bedriegen- drammen- kronkelen noem maar op verdient hij/zij simpelweg ONTSLAG want hij doet zijn/haar werkt niet goed.
    En beetje verkoper/medewerker kan de twijfelaar op een normale- rustige- vriendelijke manier overhalen tot die upgrade of die extra verzekering. (is iedereen blij)
    Verkopers zoals hier boven beschreven zorgen alleen maar voor ontevreden klanten,....(en die lopen vaak weer over naar de concurent)
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida






Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •