Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 9 van de 9 EersteEerste ... 789
Resultaten 81 tot 87 van de 87

Onderwerp: Disney's PhotoPass

  1. Top | #81
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Disney's PhotoPass

    Wij hebben dat nu al 2 keer gedaan met die photopass in de parken. Heel leuk hoor!!! Ze staan overal en je spreekt ze gewoon even aan. Totaal geen probleem, daar zijn ze voor. Je moet inderdaad poseren en soms een speciale pose aannemen en dan brengen zij een Disneyfiguur of ballonnen in de foto.
    Natuurlijk maken we zelf ook altijd een heleboel foto's maar met die photopass hebben we in ieder geval een boel foto's waar we allemaal op staan.

    Als we nog eens naar de Disney parken zouden gaan nemen we weer een photopass.

    Kijk eens op de homepage van onze site: http://www.schoutenjanssen.nl/
    Deze is door een Disney fotograaf gemaakt.
    Laatst gewijzigd door trails; 10-06-12 om 17:44.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  2. Top | #82
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: Disney's PhotoPass

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tillie Bekijk Berichten
    Misschien is het wel ontzettend leuk hoor, en is het de moeite waard, maar ik vind het nu erg moeilijk beslissen!
    En dat is het prettige,... je hoeft nu ook nog niets te beslissen

    Je loopt gewoon door het park en dan spreekt een fotograaf je aan of je op de foto wilt (zodat je met het kasteel op de foto gaat oid) of als je in de rij staat voor een foto met een Disneyfiguur. Ze maken dan een foto met hun eigen camera, maar meteen ook met jouw camera.

    Je krijgt vervolgens een pasje mee met een nummer en deze kun je ook gewoon gebruiken voor andere keren dat je door een photopass-fotograaf op de foto wordt gezet. Ze scannen het dan op je pasje. Vervolgens kom je thuis en kun je de foto's in het klein bekijken. Pas dán beslis je of je de CD met foto's wilt kopen of niet.

    Dus tip: altijd gebruik maken van die fotografen (en uiteraard altijd ook hun een foto laten nemen met jouw eigen fotocamera). Je bent niets verplicht om te kopen.
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  3. Top | #83
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney's PhotoPass

    Volgens mij krijgt je $50 korting als je photopass voor je vakantie aanschaft. Na je vakantie kan je dan alle foto's bekijken en als je dan toch besluit de CD niet te nemen, kan je het nog afzeggen en je geld terugkrijgen (binnen een bepaalde tijd). Het is behoorlijk aan de prijs en ik vind de foto's niet altijd super. Maar ze hebben wel heel leuke extra's die ze soms aan je foto toevoegen (dan ligt opeens Simba in je armen of komt Stitch uit de grond).

  4. Top | #84

    Standaard Re: Disney's PhotoPass

    Onze ervaringen met de photopass:

    Het systeem werkt op zich prima. En aangezien je tot niets verplicht bent en je ze bovendien ook een foto met je eigen toestel kunt laten maken inderdaad altijd doen.

    Wel een paar kanttekeningen: De kwaliteit van de foto's die ze maken vond ik zeer wisselvallig. Met als absoluut dieptepunt een foto die we met Mickey Mouse hadden laten maken: die was gewoon heel erg wazig. Gelukkig hadden we ook een foto laten maken met ons eigen toestel en die was wel goed.
    Voor mijn gevoel zijn het ook geen professionele fotograven maar medewerkers met een semiprofessioneel toestel (Nikon D90). Daar is op zich niks mis mee, maar de foto's die we overdag hebben laten maken waren eigenlijk net zo goed als die van ons eigen compact cameraatje (Samsung WB500).
    De uiteindelijke meerwaarde zat hem voor ons in de foto's die we met Mickey's not-so-scary Halloween party hebben laten maken, aangezien mijn compactcamera het in het donker wel aflegt tegen hun toestel. Daarmee kom ik gelijk bij mijn laatste puntje van kritiek: Wij hebben aan het einde van de avond een foto laten maken met op de achtergrond het verlichte kasteel. Maar uitgerekend deze foto (samen met nog een paar andere) was in het overzicht niet terug te vinden. Ook twee keer mailen met Disney heeft tot nu toe helaas niets opgeleverd.

    Mijn conclusie: Ik snap dat mensen geen zin hebben om de hele dag een spiegelreflex mee te zeulen, maar zorg dat je op z'n minst een compactcamera bij hebt; zo duur zijn die niet meer en ze maken kwalitatief goede foto's (behalve in het donker). Mocht de Disney-fotograaf het verprutsen heb je een backup en als de foto's van je eigen toestel gelijkwaardig of beter zijn scheelt het weer geld. En mocht je nou net die ene belangrijke foto laten maken die je zeker wil hebben: schrijf dan op voorhand zo nauwkeurig mogelijk de tijd en locatie op, dan zijn ze achteraf makkelijker terug te traceren.

  5. Top | #85
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    10

    Standaard Re: Disney's PhotoPass

    wij gaan voor het eerst naar Disney in florida en twijfel of we de photopass, memory maker in dit geval nemen. Als je het van te voren aanvraagt betaal je $149 ipv $199.
    Begrijp dat je bij de eerste fotograaf een kaartje krijgt en deze scand dan de kaart dat de foto hierop terecht komt. Bij de volgende fotograaf geef je weer het kaartje doe je hetzelfde. Als je dan thuis bent kan je met het kaartnummer de foto's bekijken. Volgens mij heb ik het tot zover goed begrepen......

    Maar dan..... je kan een CD laten maken. Komen er dan nog kosten bij en als je de cd hebt is het dan ook mogelijk om een aantal foto's bv bij de hema te printen?
    Stel ik wil de CD niet kan ik dan de foto's we downloaden op mijn computer en printen?
    De foto momenten met disney figuren zit dit hier ook bij of gaat dit weer apart omdat er missschien geen photopass fotograaf staat?

    Graag jullie ervaringen met de photopass. bedankt

  6. Top | #86
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Disney's PhotoPass

    Je kunt de foto's downloaden, en dan kan je er mee doen wat je wilt, dus printen, bewerken enz.
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  7. Top | #87
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    10

    Standaard Re: Disney's PhotoPass

    hoi Ritchie, bedankt voor je reactie. Zijn er dan nog extra kosten verbonden aan de cd en kan je ter plaatse ook kijken of de foto's goed zijn gelukt of dat het opnieuw gemaakt moet worden?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 01-05-14 om 05:03. Reden: q



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •