Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 9 EersteEerste ... 56789 LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 87

Onderwerp: Disney's PhotoPass

  1. Top | #61
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Disney's PhotoPass

    Die kun je niet ophalen, bestellen gaat via internet en de cd wordt thuisgestuurd.

  2. Top | #62
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    89

    Standaard Re: Disney's PhotoPass

    oke bedankt ik had al lopen zoeken maar kon het niet vinden.

  3. Top | #63

    Standaard Re: Disney's PhotoPass

    Nee, niet eerder kopen dan 3 maanden van te voren! Ik heb eerder op Disboards gelezen dat de codes anders vervallen en je toch wel wat moeite moet doen om deze weer te activeren.
    Ik heb in april een pre-order photopass gedaan voor september/oktober. Vooraf heb ik uitgebreid mailcontact gehad met mensen van Photopass. Ik heb een mail waarin zwart op wit staat dat de credits niet verlopen. De Credits kan je inzetten op het moment dat je de CD besteld.
    De Credits staan nu ook bij mijn account.
    Ik heb het 1 keer eerder gedaan via internet. Je kan op internet mooi bewerken en borders toevoegen (met evt. behoud origineel) en dan wordt de CD toegestuurd. Dat bewerken kan met Disneyborders kan achteraf niet en ook niet als je besluit CD in WDW te kopen.

  4. Top | #64
    Regelmatige Bezoeker stephanie84's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    48

    Standaard Re: Disney's PhotoPass

    dus als ik zo een photopass nu bestel voor september/oktober is dat dus geen probleem. en moet je iets activeren voor dat de eerste foto gemaakt wordt of gaat dat allemaal vanzelf als je je eerste photopass code invoert op je account? dan gaan die 30 dagen toch in?

  5. Top | #65

    Standaard Re: Disney's PhotoPass

    Je haalt 2 dingen door elkaar.

    1. Je hebt een photopass. De foto's die de fotograaf van disney erop zet blijven 30 dagen staan. Daarna verdwijnen de foto's. Tot zover kost het ook niets. Online en in de Photopass"winkels" kan je de foto's ook bekijken.

    2. De credits die je koopt via de pre order zijn oneindig geldig, tot het moment dat je een cd online bestelt. Technisch zou je de credits niet kunnen gebruiken en laten staan tot je vakantie in 2013 b.v.
    Activeren van de credits doe je dus pas als je de cd bestelt na je vakantie, maar binnen 30 dagen dat de eerste foto is gemaakt.

    Snap je het nog

  6. Top | #66
    Regelmatige Bezoeker stephanie84's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    48

    Standaard Re: Disney's PhotoPass

    Dus ik kan nu al een pre order doen. die blijft in me account staan, wij gaan 26 september tot 13 oktober met vakantie laten foto's maken en die komen in me account te staan.
    Kan de foto's nog leuke borders geven en als ik dat allemaal binnen 30 dagen gedaan heb, kan ik die credit gebruiken om om die cd te bestellen??

  7. Top | #67

    Standaard Re: Disney's PhotoPass

    Correct!

    Ik zelf heb credits en ga ook september/oktober!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 08-06-11 om 07:10. Reden: fqe

  8. Top | #68
    Regelmatige Bezoeker stephanie84's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    48

    Standaard Re: Disney's PhotoPass

    nog een vraagje:

    las op een ander forum dat je via de email een code krijgt als je een pre order hebt gedaan en die code moet bewaren om je order af te maken na je vakantie zeg maar.
    Klopt dit?

    Alvast bedankt

  9. Top | #69
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Disney's PhotoPass

    Ja dat klopt, dat is de kortingscode waarmee je internet bestelling straks weer op $0 staat.

  10. Top | #70
    Regelmatige Bezoeker stephanie84's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    48

    Standaard Re: Disney's PhotoPass

    heb de photopass besteld en kreeg netjes een mailtje van disney hoe het werkte om die cd na me vakantie te bestellen. had ook ff stiekem in me winkelwagentje gekeken en zag dat de credit er in zit.

    nou nog een paar maandjes had werken voor we mogen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •