Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 9 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 87

Onderwerp: Disney's PhotoPass

  1. Top | #21
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Disney's PhotoPass??

    Wij hebben de foto's ook met onze eigen camera laten maken door de Disneyfotografen , want het is wel leuk als je samen op de foto staat.
    Zij gebruiken dezelfde camera die ik zelf ook heb ( Nikon D70 ), dus de kwaliteit van de fotos is gelijk.
    ( Maar toch vd gein met knippen/plakken toen de fotos van de PhotoPass site gehaald )

    Groetjes,
    Pieter & Petra
    Laatst gewijzigd door Michael66; 06-04-09 om 17:51. Reden: full quote eruit
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  2. Top | #22
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Etten-Leur
    Berichten
    38

    Standaard Re: Disney's PhotoPass??

    De foto die wordt gemaakt in Test Track (Epcot) kan je op je photopass laten zetten
    Laatst gewijzigd door Michael66; 06-04-09 om 17:52. Reden: full quote eruit
    Wil je ons volgen? Kijk op http://www.familiekerstens.waarbenjij.nu

    Florida: 2006, 2007, 2008, 2009

  3. Top | #23
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Re: Disney's PhotoPass??

    Even een schopje, omdat dit onderwerp weer actueel is.

    Wij hebben de photopass fotograaf ook elke keer ons eigen fototoestel gegeven en daar zijn ook prima foto's mee gemaakt, waardoor we geen photopass bestellen.

    Alleen de waterpark foto's, de onride foto's van Test Track en de foto's voor het kasteel van MK 's-avonds zijn uniek. Twee van die foto's heb ik besteld op de site van photopass (kosten: zo'n 24 dollar incl. verzendkosten vanwege een kortingsactie) en de rest bekijken we dan maar in 't klein op de pc

  4. Top | #24
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Disney's PhotoPass??

    Misschien was het een beetje verwarrend omdat je in principe niet de photopass voor 99-125 dollar koopt maar een CD waar alle foto's opgezet worden die je op de photopass verzameld hebt tijdens de bezoeken van de Disneyparken....

    De photopass zelf is gratis maar de CD die je aan het einde eventueel laat branden kost dus 99-125 dollar.
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  5. Top | #25
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Hoevelaken
    Berichten
    5

    Standaard Re: Disney's PhotoPass??

    Ik heb ook nog een leuk verhaal over de Photopass.

    Ik ben afgelopen juni in Californie geweest en ook naar Disney.

    Hier hebben ze sinds kort ook de Photopass geintroduceerd en de volledige cd kost daar nog maar $49,95.

    Echter ik kwam thuis en toen kwam ik erachter dat van de 49 foto's er maar 40 benaderbaar waren. Er zat een fout in de CD. Vervolgens stuurde ik een mail naar Disney en kreeg een week later een antwoord met excuses en 2 dagen daarna had ik een nieuwe cd in huis.

    Echt superservice van Disney.

    Ik vind het overigens geen geld zoveel foto's waarvan je de rechten koopt, door een echte fotograaf genomen. Als we in Mei weer naar Orlando gaan doen we het weer. Dan staat tenminste iedereen op de foto. Tevens als je aangeeft aan de fotograaf dat je meer foto's wil maken ze ook veel pretshots, dit is echt leuk!!

  6. Top | #26
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Re: Disney's PhotoPass??

    Je kunt je eigen fototoestel ook gewoon afgeven aan de fotograaf, dan staat ook iedereen op de foto en kost het je niets Daar doen ze helemaal niet moeilijk over. Sterker nog, ze bieden het vaak uit zichzelf aan! (Als ik bijv. op de foto ging en Gerbert de foto maakte... of hij er niet bij wilde!)
    Laatst gewijzigd door Michael66; 06-04-09 om 17:53. Reden: full quote eruit

  7. Top | #27
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Disney's PhotoPass??

    Probeer het idd wel aan de fotograaf te geven en niet aan de medewerker van Disney die er toevallig bij staat. Dan maken ze op hetzelfde tijdstip een foto en kijk je dus op 1 van beide foto's niet in de camera.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #28
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    16

    Standaard Extra kosten Disney photo album via internet besteld

    Hallo Disney fans.

    Wij zijn in mei in Orlando geweest en hebben daar met behulp van de photopass foto's laten maken in de diverse parken.
    Leuk concept.
    Thuis gekomen hadden we een maand de tijd om ze te bestellen (duuuuur). Vanwege de hoge kosten gekozen voor een photoalbum.
    Zelf foto's erbij ge-upload. Totaal een prijs van 69.95 dollar.
    Hierbij kwam nog 14 dollar aan shipment.
    Toen het album uiteindelijk een paar weken later per U.P.S thuisbezorgd werd, bleek ik er nog 14.14 Euro bij te moeten betalen.
    Dit is invoerrechten en btw!?

    Zo is het vesturen van een boekje wel erg prijzig geworden.
    Ik wist niet dat dit normaal was. Ik had ook niet begrepen dat het via U.P.S bezorgd zou worden en ik heb ook nog nooit meegemaakt dat ik invoerrechten op een boek moest betalen. Hebben jullie dezelfde ervaring?
    Ben heel benieuwd naar de reacties.

    Overigens, het boek is erg leuk geworden. Wel een aanrader!

  9. Top | #29
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    319

    Standaard Re: Extra kosten Disney photo album via internet besteld

    Via een ander forum hebben wij met een aantal gezinnen bij elkaar van te voren de photopass cd besteld. 1 heeft de cd besteld en kopieen gemaakt voor de andere, en dat is prima gegaan. Zo kwamen de kosten op ik dacht 16 euro per gezin. Volgens mij heb je inderdaad soms geluk dat je geen invoerrechten hoeft te betalen, maar wordt dat wel ook gecontroleerd, en kun je de pech hebben dat je het wel moet betalen.
    Misschien dat dat met "brievenbuspost" misschien wat minder snel is? Ik durf het niet te zeggen.

    Groetjes, Sandra

  10. Top | #30
    Stamgast Disneyfan1970's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    132

    Standaard Re: Extra kosten Disney photo album via internet besteld

    Wij hadden anderhalf geleden hetzelfde met het boek, met de Photopass cd heb je daar geen last van, wordt ook via UPS bezorgt, maar komt maar iets van $10 aan waarde op te staan.

    Jeroen
    Next Orlando visit, 20 dec 2014 t/m 2 jan 2015
    Next DCL 12 night Baltic cruise 22 juli 2015
    Orlando 6x (1997/98) (2007) (2008) (2009) (2012) (2013/14)
    7x DCL (2007) (2008) (2009) (2010) (2013) (2014 2x)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •