Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 9 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 87

Onderwerp: Disney's PhotoPass

  1. Top | #11
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: walt disney photo pass

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bas B
    Als voorbeeld van de kwaliteit, zie onderstaande foto, tijdelijk op het forum.
    Dan heb je een plaatje van 321x450 pixels. Dat is nog steeds veeeeel te weinig om een foto van te kunnen afdrukken.
    Sorry Bas maar je weet niet waar je het (technisch) over hebt..

    ps, niet lullig bedoeld maar ik wil voorkomen dat je onbedoeld verkeerd advies geeft en mensen onnodig op kosten jaagt.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #12
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    helmond
    Berichten
    7

    Standaard

    ja misschien een domme vraag(alhoewel die vaak niet bestaan)
    wat kost het om dat pasje te krijgen ???
    krijg je dat gewoon als ze een foto maken ??
    en je laat er de volgende foto weer bij zetten. en je gaat pas betalen als je er iets mee gaat doen ???
    begrijp ik het zo goed ???
    ik heb op die site bv een prachtige dvd gezien die je kan laten maken voor nog een 50$
    dus mijn vraag is kost dat pasje iets ????
    ik ben pas nieuw weer op dit forum na een afwezigheid, tis ook 12 jaar geleden dat we naar disney zijn geweest en ik ben mijn eigen aan het orienteren. want deze zomer gaan we weer.
    en kijk mijn ogen uit wat je allemaal kan pfffff.
    marij

  3. Top | #13
    Regelmatige Bezoeker Jannie's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Alblasserdam
    Berichten
    38

    Standaard

    Kan je ook de foto's die in atracties gemaakt worden er op laten zetten???

    Groetjes Jannie

  4. Top | #14
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Zover ik weet niet ! Omdat de fotografen daar los van staan die door de parken lopen , Ze houden je aan en vragen of je al een fotopas hebt en of je op de foto wilt. Deze pas word gebruikt door heel Disney world, Vooral bij de ingang van de Thema parken ! Groetjes Marisca.
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  5. Top | #15
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Disney's PhotoPass??

    Dus als ik het goed begrijp kost deze photopass $99,00 US Dolars en dan kan je zolveel foto's laten maken als je wilt??
    Of betaal je dan ook nog eens een bepaald bedrag voor de foto's zelf?

  6. Top | #16
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Locatie
    Muiden
    Berichten
    82

    Standaard Re: Disney's PhotoPass??

    Waar haal je dat bedrag van $99 vandaan?

    Volgens mij is de photopass gratis, je betaalt alleen voor de foto's die je (later) bestelt via de website. En die foto's zijn niet goedkoop, maar het leuke is dat je wel de kans hebt om de leukste foto's op die manier eruit te halen en uit te kiezen! Je kunt met de pas overal foto's laten maken waar je zo'n fotograaf tegenkomt.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 06-04-09 om 17:50. Reden: full quote eruit
    Groetjes, Jacqueline


    Kijk op http://www.jasmino.blogspot.com/ voor onze reisverhalen.
    Kijk op http://www.pixagogo.com/jasmino voor onze foto's.

  7. Top | #17
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Re: Disney's PhotoPass??

    Die 99 dollar was een introductieprijs, inmiddels kost de Photopass $125.
    In eerste instantie betaal je dus inderdaad niks. Je kunt max. 400 (dacht ik) foto's erop laten zetten en dan bepaal je achteraf of je de pass koopt of niet. Als je 'm niet koopt, betaal je ook niks.

  8. Top | #18
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Disney's PhotoPass??

    Nou ja, das niet helemaal waar, de pas en het nemen van de foto's is inderdaad volledig gratis, later kun je beslissen of je oftewel afgedrukte foto's wil aanschaffen, oftewel een CD met alle genomen foto's erop.

    Zelf foto's maken kan natuurlijk ook, maar:
    a zijn de door de Disneyfotograaf genomen foto's mooier
    b sta je zelf nooit op de foto's als je ze maakt.

    Eric
    Laatst gewijzigd door Michael66; 06-04-09 om 17:51. Reden: full quote eruit

  9. Top | #19
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Disney's PhotoPass??

    Je kunt de foto's die aan jouw pas gekoppeld zijn ook via internet bekijken op de site van www.disneyphotopass.com en de getoonde afbeelding kopiëren naar je PC met rechtsklikken en "Afbeelding opslaan als ..." in een heel klein formaat (zoals Njit hiervoor al aangaf). Te klein om af te drukken, maar wel leuk voor een collage van kleine fotootjes, voor op een website, email of hier op 't forum. De website heeft rechtsklikken beveiligd maar dat is te omzeilen:
    In Internet Explorer (I'm using IE7): Go to this page: http://javascript.about.com/library/blright.htm Following the second paragraph, there is a hyperlink with the wording "Enable Right Click". If you right click on those words, you get an option "Add to Favorites"... do this. Next, go into Disney PhotoPass... log in... and click on the first photo in the Thumbnail listing... thereby bringing up a big version of that shot. At this point, go to your list of FAVORITES and click on the one you just created (Enable Right Click). Next, hold your cursor arrow over top of your photo and right click... and then chose the "Save background As" option.... by doing so, you are saving a JPG of your picture. Then pick NEXT IMAGE... and repeat. You will have to click on your new Enable Right Click favorite bookmark after each time you go to the 'next image' so drag it to the top of your list of favorites for convenience sake. Finally, each time you save a shot you need to give it a unique name because the default is always the same. The image sizes aren't huge, but 135 Kb works for viewing on the screen and e-mailing.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #20
    Vaste Bezoeker yohn's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    015
    Berichten
    65

    Standaard Re: Disney's PhotoPass??

    Ik heb echt geen 99 of 125 dollar betaald, de pas was gratis en ik heb maar een paar foto's later thuis via de website besteld.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 06-04-09 om 17:51. Reden: full quote eruit



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •