Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 6 van de 9 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 87

Onderwerp: Disney's PhotoPass

  1. Top | #51
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard photopass

    ik heb vanmorgen een photopass gevonden tussen wat folders die we meegenomen hadden
    gewoon stom vergeten dat we er 1 hadden van in het waterpark
    nu heb ik geregistreerd,maare uh.......geen foto`s...
    verloopt dat photopass na een x aantal maanden ???
    (vakantie was in mei)
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  2. Top | #52
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    78

    Standaard Re: photopass

    Hoi Moonlight,

    yep, je foto's verlopen 30 dagen nadat ze gemaakt zijn...
    USA-bio1998 NYC, Washington, Californie 2001 NYC 2001 Chicago & Denver, 2003 New England, 2005 Denver, 2007 Florida, 2009 Florida, 2010 Florida, 2011 Florida, 2012 Zuidwest USA (CO, AZ, NV, UT), 2013 Florida

  3. Top | #53
    Regelmatige Bezoeker stephanie84's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    48

    Standaard Re: Disney's PhotoPass

    wij gaan dit jaar in september naar orlando.
    nou zag ik dat je een disney photopass van te voren al kan kopen.
    Zit daar geen verval datum aan vast als ik heb nu al vast koop aangezien de huidige dollarkoers.

  4. Top | #54
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Disney's PhotoPass

    Je koopt dan waarschijnlijk al vooraf de mogelijkheid je foto's op cd/DVD te laten zetten. Je zal dan een voucher krijgen die je uitprint en kan verzilveren in Disney.

    Als er niet bij staat is dat gewoon heel lang geldig.


  5. Top | #55
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Disney's PhotoPass

    Nee, niet eerder kopen dan 3 maanden van te voren! Ik heb eerder op Disboards gelezen dat de codes anders vervallen en je toch wel wat moeite moet doen om deze weer te activeren. Wij hebben nu voor het 3e jaar de pre order gedaan, blijft leuk. Kost $99 maar dat halen we er wel uit omdat we ook de waterparken en bezoeken en daar zeul je toch minder met je eigen camera.

  6. Top | #56
    Regelmatige Bezoeker stephanie84's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    48

    Standaard Re: Disney's PhotoPass

    dank jullie wel voor de reactie's. Ik wacht nog ff met aanschaffen.
    heb ik nog een vraagje: stel ik heb in de vakantie alle foto's bewerkt en bekeken kan ik die cd dan ook in de winkel ophalen of wordt het via het internet afgehandeld omdat je het natuurlijk via internet hebt gekocht.

  7. Top | #57
    Florida Groupie Bosevents's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Nunspeet
    Berichten
    256

    Standaard Re: Disney's PhotoPass

    je kunt best van te voren aanschaffen maar dan moet je pas vlak voor je reis activeren dan gaan je 30 dagen in. (lees de voorwaarden) Hier kun je ook zien dat in sommige gevallen (bijvoorbeeld als je als eerste naar een waterpark gaat dan geld niet je aanmeldingsdatum maar vanaf de eerste genomen foto)

    Let op. Het is best duur voor wat je krijgt en meld je aan voor de nieuwsbrief soms komt er nog een kortingsactie
    Het leven is een reis maar ik ga het liefst naar Florida.

  8. Top | #58
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Disney's PhotoPass

    Je kan gewoon een of meerdere photopassen gebruiken en dan binnen 30 dagen koppelen aan je naam en de foto's bestellen. Je heb zelfs nog de mogelijkheid om de foto's online te bewerken met leuke speciale effecten. Hou er rekening meer dat het online is en dus nier erg snel. Dus je hoeft van de voren niets te kopen. De foto's zijn van goede kwaliteit en leuk gemaakt. Sommige zijn al bewerkt door Disney zelf. Je moet dan soms in een bepaalde houding gaan staan bij het maken van een foto'. Het resltaat zie je dan pas achteraf online.
    Dus maak je gebruik van de photopass, hou deze dan apart en niet tussen de folders.
    Grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  9. Top | #59
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Disney's PhotoPass

    Je activeert de pas door de foto's online te gaan bekijken, vanaf dan heb je 30 dagen om ze te bekijken, bewerken en bestellen. Bevalt het je niet dan kun je de pre order annuleren, dan kost het je niks. Of het duur is, is persoonlijk, ik vind het het geld wel waard. De goedkoopste optie die ik tegenkom is altijd $99.

    Je kunt meerdere pasjes koppelen aan je account, handig als je opsplitst in het park of de kids willen hun eigen pasje (vooral in de waterparken vonden mijn jongens dat prachtig). Zorg er wel voor dat je geen nummers (op de pasjes) kwijtraakt (even opschrijven of een foto van maken met je eigen camera), dat is zonde!

  10. Top | #60
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    89

    Standaard Re: Disney's PhotoPass

    als je de pre order doet kan je de cd dan ook op je laatste vakantie dag in disney halen of gaat dat dan via internet?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •