Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Honkbalstadion TBR bezoeken buiten een wedstrijd?

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Berichten
    30

    Standaard Honkbalstadion TBR bezoeken buiten een wedstrijd?

    Hallo.

    Ik ga naar een baseball game van de Marlins tegen de
    Braves, en daarna vervolgen we on ze reis richting de westkust (Tampa).

    Als we daar zijn spelen de Rays uit en kan dus geen BB game kijken. maar kan je dan nog steeds het stadion 'bezoeken' en is dan de soort van 'fanshop' open?

    Zoiets als bij Ajax kan. Je kan de Arena bezoeken buiten een wedstrijd en er is een Fanshop open met allemaal Shirts, ballen, sjaals, mutsen etc ook buiten een wedstrijd om. ik wil namelijk graag wat spullen van de Rays kopen in de officiele shop.

    En zijn er toevallig ook echt honkbal spullen van de Rays zoals knuppels, handschoenen etc die je kan kopen? (soort eigen merk)


    Hoor t graag

  2. Top | #2
    Regelmatige Bezoeker mwest's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    33

    Standaard Re: Honkbalstadion TBR bezoeken buiten een wedstrijd?

    wij zijn in mei bij een thuis wedstrijd geweest in het stadion van de Rays,wat een geweldige ervaring!!in het stadion zit inderdaad een winkeltje waar je van alles kan kopen van de Rays,heren-dames en kinderkleding,verder idd een hoop spulletjes wat wat maar met BB-Rays te maken heeft.
    Nou zit het winkeltje echt In het stadion,dus niet via een zijdeur buiten zeg maar,dus of je er gewoon ook kan kopen als er geen wedstrijd is durf ik je niet te zeggen.ik denk dat je dit wel op de site terug kan vinden.(neem wel stapeltje dollars mee want je schrikt wel van de prijzen daar in de winkel!!)

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Berichten
    30

    Standaard Re: Honkbalstadion TBR bezoeken buiten een wedstrijd?

    Oke, heb gekeken op de site maar kon het niet echt vinden. alleen de mlb shop met de Rays afdeling, maar dit is en blijft online... en ik zal genoeg dollars meenemen haha

    Is die winkel trouwens bij elke wedstrijd open? want dan zal dat bij de Marlins ook wel zo zijn, en dan koop ik daar wel wat
    Laatst gewijzigd door Michael66; 03-06-12 om 11:13. Reden: fqe

  4. Top | #4
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Locatie
    Berkel en Rodenrijs
    Berichten
    66

    Standaard Re: Honkbalstadion TBR bezoeken buiten een wedstrijd?

    In 2010 waren wij in het stadion zonder dat er een wedstrijd was.
    De fan shops was toen helaas niet open. Er zijn meerdere fan shops in het stadion.
    Het was wel erg leuk om daar rond te lopen, je kon er ook gewoon naar binnen en we hebben toen aan de rand van het veld gestaan.
    Er is in de Tyrone Square Mall wel genoeg kleding van de Rays te koop.
    (zie blog 2010, dag 13).
    Afgelopen zomer zijn we er weer geweest maar dan voor een wedstrijd wat een enorme belevenis was.
    Uiteraard was de fan shop nu wel open (zie blog 2011, dag 3).
    Dit jaar gaan we in ieder geval weer voor een wedstrijd.
    In de fan shops was heel veel te koop.
    Ik kan me niet meer herinneren of er ook Rays knuppels en handschoenen te koop waren.
    Het is dus zeker de moeite waard om langs het stadion te rijden ook al is er geen wedstrijd.
    In ieder geval alvast heel veel plezier.

  5. Top | #5
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Honkbalstadion TBR bezoeken buiten een wedstrijd?

    Op de website van de Rays staat alle informatie over de store in het stadion.
    Tropicana Field Team Store
    Located near the Gate 1 Rotunda. Get Rays gear, personalized jerseys, engraved bats, authentic games-used gear, and more!

    One Tropicana Drive, St. Petersburg, FL 33705, call 727-825-3429
    Open Wednesday - Friday: 11 a.m. - 5 p.m.
    Please call 727-825-3429 for updated hours and information.
    Er is ook een officiele Rays winkel in het centrum van Tampa. Daar vind je zo'n beetje dezelfde collectie.
    Rays Pro Shop and Sales Office
    Located in downtown Tampa directly across from Lykes Gaslight Park on the ground floor of the Park Tower building. Get Rays gear and more!

    400 N. Tampa St., Suite 110, Tampa, FL 33602, call 813-228-7157
    Open every Saturday 10 a.m. - 3 p.m.
    Open Monday through Friday - 10 a.m. - 5 p.m.
    Please call 813-228-7157 for updated hours and information.
    In beide winkels vind je echt alles wat met honkbal te maken heeft met het logo van de Rays erop.
    Als je een normaal formaat knuppel wilt kopen, houdt er dan rekening mee dat die in je koffer moet passen (niet toegestaan als handbagage!).
    De Rays spulletjes die je in deze winlels koopt zijn best wel prijzig. In Tampa en omgeving zijn vele winkels die ook leuke Rays spullen verkopen tegen gunstigere prijzen. Ik heb bijv. een hele mooie golf-paraplu met Rays logoé en kleuren gekocht bij een Publix in het centrum van St. Petersburg voor maar 15 dollar. En meerdere Rays shirts bij Walmart en Target voor minder dan 20 dollar (vergelijkbare shirts bij de Rays winkels kosten $60 of meer).

    Veel plezier in Florida!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #6
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Berichten
    30

    Standaard Re: Honkbalstadion TBR bezoeken buiten een wedstrijd?

    @Michael66;
    Heel erg bedankt! zelf heb ik dit niet kunnen vinden op de site dus fijn dat je alles even hebt gequote, dankje zal zeker plezier hebben in florid. Maar 1 vraag: Hebben ze ook bijvoorbeeld knuppels van de Rays in die vele onofficiele winkels die stukken goedkoper zijn? of teminste dingen zoals handschoenen, ballen etc ?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 08-06-12 om 02:56. Reden: fqe

  7. Top | #7
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    25

    Standaard Re: Honkbalstadion TBR bezoeken buiten een wedstrijd?

    Hou er wel rekening mee dat de winkel in het stadion dicht is na een wedstrijd. Koop dus wat je wilt voor de wedstrijd, had ik weer afgelopen zomer



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •