Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Vanuit Disney naar Universal

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2012
    Berichten
    12

    Standaard Vanuit Disney naar Universal

    Hallo!

    Ik vraag me af of het mogelijk is om vanuit je Disney Hotel (bijv. all stars movies resort) naar de Universal parken te gaan (geen rijbewijs)????

    Verder: als je geen pakket neemt, maar alles los boekt.. Hoe kom ik dan vanaf het vliegveld naar Disney?!

    Als je een pakket boekt, is een transfer geregeld.. vandaar

  2. Top | #2
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Vanuit Disney naar Universal

    Wordt door Disney verzorgd met de Disney's Magical Express:
    http://disneyworld.disney.go.com/res...movies-resort/
    In het menu aan de linkerzijde even op "Transportation" klikken.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  3. Top | #3
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2012
    Berichten
    12

    Standaard Re: Vanuit Disney naar Universal

    Ik zie het, bedankt!

    Maar vanuit dit resort Universal bezoeken, niet mogelijk zeker?

    Wij willen graag beide parken uitgebreid bezoeken. Het irritante is, dat pakket reizen alleen naar bijv disney gaan, terwijl wij ook universal willen bezoeken.
    En ik voel me toch een beetje beperkt, doordat we geen rijbewijs hebben.. we kunnen niet makkelijk even wisselen van hotel. En er zijn zooooo veel hotels etc :P Ik vind het enorm lastig alles uit te kiezen.. pakketreis, zelf alles los boeken en dan maar zien hoe ik er kom etc.. 'luxe probleemje'

  4. Top | #4
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2012
    Berichten
    26

    Standaard Re: Vanuit Disney naar Universal

    de beste optie die ik kan vinden om naar Universal te komen is de mears shuttle:
    http://www.mearstransportation.com/pdf/Rates.pdf

    of de lynx bus vanaf Downtown Disney richting International drive. weet niet hoe dat precies werkt, wij zitten altijd in een hotel op de international drive. hoop dat je er iets aan hebt. (of even navragen in het hotel, daar weten ze het vast wel).

    Ik heb ook geen rijbewijs, maar we zijn nu 3 keer in Orlando geweest en tot nu toe overal gekomen waar we heen wilden, wij vinden een hotel op de Int.drive heel handig, trolleybus over de hele drive, shuttlebusjes van het hotel naar meeste attracties, of de lynx bus. en als het echt niet anders kan nemen we een taxi. alles duurt gewoon even iets langer (wachten op bus of trolley kan vervelend zijn) maar ja, we zijn op vakantie, dan nemen we de tijd gewoon.

    info van de mousesavers website:
    Getting to Universal from Walt Disney World

    The cheapest way is usually to rent a car for one day. Click on the link to learn more about how to do this. You can get a one-day rental for as little as $30 plus tax, which is much cheaper than the other options and gives you tons more flexibility.
    If you don't want to rent a car, other options are a taxi (about $35 each way plus tip) or a limo, which will be expensive but could be worthwhile if you have a large enough group to split the costs.
    Another option is Mears Shuttle, which offers scheduled, shared shuttle service between Disney World and Universal that operates a few times each day. This option can cost as much as a taxi and can be inconvenient due to the time schedule, which is not flexible.
    Technically you could take the city bus. This is really cheap but not recommended. It takes about 1.5 hours each way from Disney's Transportation & Ticket Center to Universal and requires you to change buses at the Central Station, which is very sketchy.
    Laatst gewijzigd door patnika; 01-06-12 om 16:57.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •