Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 22

Onderwerp: Reisschema Kol: Nashville-Memphis-New Orleans-Orlando + 2x Disney Cruise. 2012

  1. Top | #11
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard Re: Reisschema Kol: Nashville-Memphis-New Orleans-Orlando + 2x Disney Cruise. 2012

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mickey99 Bekijk Berichten
    Nicole ik heb nog wel wat tips voor je over Nashville, Memphis en New Orleans.
    In elk geval wat wij daar zo'n beetje bezocht hebben dan

    Ik hoop dat je er wat aan hebt.
    Wow Sonja, dat zijn een heleboel tips! Ik ga er eens snel google op los laten. Ik zie niet alleen leuke maar ook lekkere tips! Komt erg goed van pas. Zijn jullie toevallig ook bij de Gibson fabriek geweest in Memphis? Onze kids spelen beide gitaar dus dat lijkt ons ook erg leuk. De Sunstudio's zijn daarom ook bijna een must. Ik ga je tips in ieder geval ter harte nemen! Dank je wel!
    gr. Nicole
    Laatst gewijzigd door kol; 31-05-12 om 00:03. Reden: quote ingekort

  2. Top | #12
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Reisschema Kol: Nashville-Memphis-New Orleans-Orlando + 2x Disney Cruise. 2012

    wij hebben afgelopen mei tijdens onze Orlandovakantie een tussenstop in Memphis gehad
    en daar Graceland en de Memphis Zoo (pandaberen!) bezocht
    Graceland was indrukwekkend en is zeker een aanrader ondanks we geen Elvisfans zijn (moet zeggen dat ik Elvis nu zeker nog veel meer respecteer na het bezoek)
    de Memphis Zoo idemdito mag niet vergeten worden bij een Memphis planning, die was erg mooi en vooral de pandas waren leuk om te zien, koste 40$ voor 2 volwassenen en 1 kind,
    we hebben overnacht in het Hiltongarden inn in Southaven,SUPER !

    verder was ik blij daar na een dag al weg te zijn,vind Memphis maar niks,zie me er ook niet terug keren.....
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  3. Top | #13
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard Re: Reisschema Kol: Nashville-Memphis-New Orleans-Orlando + 2x Disney Cruise. 2012

    Graceland is inderdaad een moetje in Memphis. Ik ben er ook wel benieuwd naar. Ja, over Memphis hoor ik verschillende verhalen. Of niet zo heel leuk, of echt helemaal geweldig. We zullen het over een paar weekjes ervaren.
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 30-05-12 om 09:32. Reden: fqe

  4. Top | #14
    Regelmatige Bezoeker Kimmeke's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Locatie
    België
    Berichten
    36

    Standaard Re: Reisschema Kol: Nashville-Memphis-New Orleans-Orlando + 2x Disney Cruise. 2012

    Hey Mickey99,
    We zouden in april 2013 weer naar Florida willen. We zijn nog aan het twijfelen of we van Miami , via de keys naar Orlando zouden gaan. Maar Nashville, New Orleans lijkt ons ook wel wat om zo tot Orlando te komen. Maar we hebben 2 kids van 9 en 10 jaar... Uit jouw ervaring... denk je dan dat optie 2 aan te raden is?

    Alvast bedankt!
    Groetjes,

    Kimmeke

  5. Top | #15
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Reisschema Kol: Nashville-Memphis-New Orleans-Orlando + 2x Disney Cruise. 2012

    Kimmeke ik heb geen ervaringen met reizen met kinderen dus ik kan je hierin geen advies geven. Je kunt zelf denk ik het beste inschatten of jouw kinderen het leuk zouden vinden en eventueel je schema aanpassen op wat voor hen ook leuk is. Succes met je plannen.
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  6. Top | #16
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard Re: Reisschema Kol: Nashville-Memphis-New Orleans-Orlando + 2x Disney Cruise. 2012

    Kimmeke, wij hebben wel twee kids. Ze zijn wel al wat ouder dan die van jouw (13 en 17). De route Miami/Keys/Orlando hebben we al vaker gedaan. Nadat we in juli/aug de route Nashville/New Orleans/Orlando hebben gedaan zou ik je vragen eventueel wel kunnen beantwoorden.

  7. Top | #17
    Stamgast
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    177

    Standaard Re: Reisschema Kol: Nashville-Memphis-New Orleans-Orlando + 2x Disney Cruise. 2012

    Hoi,

    Maak jij ook een blog? Want wij gaan ook een cruise doen op de Fanatsy in augustus. En naar Memphis wil dus graag jou reisverhalen lezen.
    Hoe hebben jullie een auto geregeld?

    Connie

  8. Top | #18
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard Re: Reisschema Kol: Nashville-Memphis-New Orleans-Orlando + 2x Disney Cruise. 2012

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Connie Bekijk Berichten
    Hoi,

    Maak jij ook een blog? Want wij gaan ook een cruise doen op de Fanatsy in augustus. En naar Memphis wil dus graag jou reisverhalen lezen.
    Hoe hebben jullie een auto geregeld?

    Connie
    Nee, ik maak geen blog. Als je reisverhalen wilt lezen over de Fantasy dan kun je op het disforum terecht. De auto hebben we geregeld via usareisen.de. Doen we eigenlijk altijd. Goedkoop en werkt prima. Staat hier op het forum veel over geschreven.

  9. Top | #19
    Florida Groupie A3's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Heesch
    Berichten
    544

    Standaard Re: Reisschema Kol: Nashville-Memphis-New Orleans-Orlando + 2x Disney Cruise. 2012

    Wij reizen dit jaar ook vergelijkbaar:

    Toronto
    Atlanta
    Great Smokey Mountains
    Nashville
    Memphis
    New Orleans
    Orlando
    Toronto

    Maar dan wel iets eerder.......

    Veel plezier allemaal!

    MVG

    A3
    Lees: http://www.floridaforum.nl/showthrea...-baco%92s-2013

    States Visited: All! Muv Alaska & Hawai............

  10. Top | #20
    Regelmatige Bezoeker Kimmeke's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Locatie
    België
    Berichten
    36

    Standaard Re: Reisschema Kol: Nashville-Memphis-New Orleans-Orlando + 2x Disney Cruise. 2012

    Hey Nicole,

    Daar wij slechts volgend jaar in april gaan...hoor ik het graag of het al dan niet de moeite is met kids erbij.
    Bedankt alvast! :-)
    Groetjes,
    Kim



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •