Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Hotel Viscay Miami Beach

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Berichten
    29

    Standaard Hotel Viscay Miami Beach

    vorige maand 2 nachten in het hotel Viscay overnacht en moet zeggen prijs/kwaliteit zeker een aanrader.

    zeer proper, goed ontbijt,zeer vriendelijke mensen, parkeren voor de deur kost 20 dollar,voor miami south beach zeker niet slecht denk ik.
    oke geen zwembad en al die schikke dinges, gewoon simpel maar zeer goed, niet ver van het strand en winkeltjes.
    s'nachts aangekomen was geen probleem, even gebeld vanuit de vlieghaven en de eigenaar stond ons al op te wachten voor de deur, en was nog zeer vriendelijk om half twee s'nachts. er zijn er andere!!!

  2. Top | #2
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: Hotel Viscay Miami Beach

    Yep, helemaal mee eens. Afgelopen oktober daar geslapen.
    Alleen kostte het parkeren bij ons de eerste twee nachten 30 dollar en de derde nacht 20. De eerste twee vielen in het weekend, vandaar... Iets om wellicht rekening mee te houden.
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •