Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 22

Onderwerp: Reisschema Boullie: 19 Dagen Orlando (Walt Disney World) mei/juni 2012

  1. Top | #11
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Berichten
    20

    Standaard Re: Reisschema Boullie: 19 Dagen Orlando (Walt Disney World) mei/juni 2012

    Heb de site al eens bekeken, maar door mijn geringe kennis van het Duits (spreek NL, FR en EN) weet ik niet zo goed waar klikken.
    Ik heb inmiddels al enkele prijzen gevonden, maar wat die 'insassen- en zuasatzhaftpflicht versicherung' is weet ik niet echt...

  2. Top | #12
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    536

    Standaard Re: Reisschema Boullie: 19 Dagen Orlando (Walt Disney World) mei/juni 2012

    Gelukkig bestaat ook de site www.drive-usa.de. Zelfde aanbieder, maar dan in het engels
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag

  3. Top | #13
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Berichten
    20

    Standaard Re: Reisschema Boullie: 19 Dagen Orlando (Walt Disney World) mei/juni 2012

    op zich heel interessante prijzen...
    we gaan sowieso de planning wat aanpassen, want we kunnen voor 1 dag boeken, inclusief volle tank, voor enkel de prijs van de tank blijkbaar

  4. Top | #14
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Berichten
    20

    Standaard Re: Reisschema Boullie: 19 Dagen Orlando (Walt Disney World) mei/juni 2012

    Heb ze net even gebeld om te checken of die dingen wel kloppen, en blijkbaar is het zo...
    we hebben dus om zeker te zijn onze boekingen bij alamo/national geannuleerd en geboekt bij drive-usa.
    op zich belachelijk, want we moeten de auto's ophalen bij alamo, maar ze zijn effectief een stuk goedkoper, bedankt voor de tips!

    we blijven bij het 'we boeken de auto's maar voor 1 dag'-principe, maar zijn nu een stuk goedkoper uit.
    we hebben de optie genomen waar de eerste tank inbegrepen is, en betalen voor de mustang 70euro (inclusief volle tank benzine), en voor de SUV 45euro (inclusief volle tank).
    maw: de benzine betalen we, de auto's zijn gratis...

    op zich wel een fijne website

  5. Top | #15
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    536

    Standaard Re: Reisschema Boullie: 19 Dagen Orlando (Walt Disney World) mei/juni 2012

    Alamo en National zitten op MCO gewoon los. Dat ze hetzelfde moederbedrijf hebben is waar, maar ze hanteren andere voorwaarden (o.a. voor drop-off kosten, die echter niet van toepassing voor de gemiddelde Florida ganger is).

    Tevens is boeken bij de Europese tussenpartijen vaak goedkoper, daarom loont shoppen ook heel erg. De ene dag zijn de oosterburen goedkoper, terwijl enkele uren later een engelse goedkoper is.
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag

  6. Top | #16
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    stein
    Berichten
    237

    Standaard Re: Reisschema Boullie: 19 Dagen Orlando (Walt Disney World) mei/juni 2012

    Wij hebben een midsize gehuurd bij eautohuur, gratis upgrade naar een fulsize( coupon Dollar).
    Wat bedoel je met allrisk? Wij hebben alles verzekerd , we hebben alleen geen extra bestuurder en geen volle tank incl.

  7. Top | #17
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Berichten
    20

    Standaard Re: Reisschema Boullie: 19 Dagen Orlando (Walt Disney World) mei/juni 2012

    Misschien vergeten posten, maar doordat we op Disney grondgebied zitten hebben we niet teveel keuze op vlak van verhuur bedrijven.
    Naar wat ik gevonden heb is er 1 groot Alamo/National kantoor, en 1 'Hertz-station'. Of dit laatste een benzinepomp is, of een verhuurbedrijf was niet volledig duidelijk

  8. Top | #18
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Berichten
    20

    Standaard Re: Reisschema Boullie: 19 Dagen Orlando (Walt Disney World) mei/juni 2012

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laanvdj Bekijk Berichten
    Wij hebben een midsize gehuurd bij eautohuur, gratis upgrade naar een fulsize( coupon Dollar).
    Wat bedoel je met allrisk? Wij hebben alles verzekerd , we hebben alleen geen extra bestuurder en geen volle tank incl.
    'all-risk' is wat in België 'omnium' genoemd wordt.
    Doe je een ongeval, in fout of niet, is alles betaald... Je hebt enkel je eigen risico (franchise). Rij je de auto in de prak, zwaar gewonde of overleden inzittenden, ALLES is betaald...
    Uiteraard zolang je niet onder invloed rijdt of als een wegpiraat tegen 200km/u door de bebouwde kom racet...

  9. Top | #19
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Reisschema Boullie: 19 Dagen Orlando (Walt Disney World) mei/juni 2012

    Inzittenden verzekering zit hier niet bij...
    Dus alles wordt inderdaad betaald, alleen verongelukte inzittenden wordt een ander verhaal.
    Maar daar is ook een verzekering voor (ter plaatse afsluiten)
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  10. Top | #20
    Stamgast ferret's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    133

    Standaard Re: Reisschema Boullie: 19 Dagen Orlando (Walt Disney World) mei/juni 2012

    Ik zie dat jullie 4 dagen hebben gepland voor StarWarsWeekend? Wij zijn daar een paar jaar geleden naar toe geweest en volgens mij is vier dagen erg veel. Wij zijn toen 2 dagen geweest en bijna alles was hetzelfde op beide dagen, behalve de gasten uit de film, die in de parade meeliepen.
    Het was toen veertig graden en er liepen fans in van die bruine lange jassen (en een rode kop) Daar hadden we toen wel medelijden mee.
    Voor de rest van de reis is het voor een Disneyfan geweldig.
    Alvast veel plezier.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •