Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 55

Onderwerp: Autohuur: Sunny Cars

  1. Top | #31

    Standaard Re: Autohuur: Sunny Cars

    Het bericht voegt toe dat je met Sunnycars wel vantevoren kunt uitkiezen met welke verhuurder je in zee gaat. Dat vind ik zelf handig om te weten. Ik noem Faro als voorbeeld, maar het had ook Timboektoe kunnen zijn, maar daar ben ik nog nooit geweest.....

  2. Top | #32
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Autohuur: Sunny Cars

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TommyMeisje Bekijk Berichten
    Ik heb geen ervaring met Sunnycars voor Amerika
    I rest my case......



  3. Top | #33
    Florida Fanaat Esther2013's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    945

    Standaard Re: Autohuur: Sunny Cars

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TommyMeisje Bekijk Berichten
    Het bericht voegt toe dat je met Sunnycars wel vantevoren kunt uitkiezen met welke verhuurder je in zee gaat. Dat vind ik zelf handig om te weten. Ik noem Faro als voorbeeld, maar het had ook Timboektoe kunnen zijn, maar daar ben ik nog nooit geweest.....
    Handig om te weten, dat je dat bij hen wel kunt uitkiezen.
    Dan geldt dit vast ook voor Sunnycars Amerika....
    Gulfcoast 2016 http://sloofjes2016.blogspot.com
    New York 2015 Gulfcoast 2014 Las Vegas en Florida 2013
    Oude blogs: http://sloofjes-naar-florida.blogspot.nl



  4. Top | #34
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Sunny Cars

    Moderator Njit: om te voorkomen dat dit een wellus-nietus verhaal wordt - dit onderwerp gaat over ervaring met Sunny Cars in Amerika. Graag weer on-topic.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #35
    Newbie hesaf's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    4

    Standaard Re: Autohuur: Sunny Cars

    Ik overweeg ook een sunny car te huren (On-line en niet via Arke ) en vraag me af of iemand een actuele kortings code heeft die je op hun website kunt invoeren?

  6. Top | #36
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Autohuur: Sunny Cars

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hesaf Bekijk Berichten
    (On-line en niet via Arke )
    Er zit anders geen verschil in de tarieven...... Een midsize SUV 'doet' in December per week 214 euro bij beide aanbieders. En als je nog geen vliegtickets hebt, zou je ook de fly-drive tarieven van Arke eens kunnen bekijken, er zijn regelmatig verrassende aanbiedingen. Overigens is Sunny Cars niet de voordeligste aanbieder, dezelfde auto 'doet bijvoorbeeld bij de Deutsche Freunde 198 euro, maar daar zijn de banden en de ruit niet mee verzekerd. Voor wie er prijs op stelt is die 16 euro extra via Sunny Cars geen slechte deal. Voor het huren bij Sunny Cars geldt dat je vooraf niet weet bij welke verhuurder je de auto precies huurt. Vanwege de verschillen in de fees tussen Alamo en Dollar kan dit vervelend uitpakken. Ook dien je je huurcontract ter plekke goed te lezen om te zien welke voorwaarden m.b.t. de brandstofkosten gehanteerd worden. Voor kortingscodes kan je je bij Sunnycars aanmelden of kijk je hier



  7. Top | #37
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Autohuur: Sunny Cars

    Ik heb geen ervaring met Sunnycars, maar door de link van Teleton nieuwsgierig geworden eens geklikt.
    De eerste indruk en die doet het hem is mij altijd voorgehouden:
    Nu kan ik voor maart en april (3 verschillende weken geprobeerd) MCO al geen station of microvan meer reserveren "uitverkocht".
    Bij de IC klasse staat als voorbeeld een Ford Fusion. Hierbij wordt de Europese Ford Fusion getoond (is een klein autotje op basis van de Fiesta) en niet de US versie wat in Europa de Mondeo is, deze namen bestaan al jaren.
    ......maar ach, het is mijn eerste indruk....

  8. Top | #38

    Standaard Re: Autohuur: Sunny Cars

    Hallo allemaal,

    Wij gaan in de zomervakantie '16 naar Florida. Momenteel hebben we een Nissan Versa (compact) gehuurd. Op de site van SunnyCars staat dat er 2 koffers in moeten passen. Ik ben nu aan het twijfelen of dit wel past. Gezien de grootte van de koffers denk ik dat we een grotere auto nodig hebben.
    Wij reizen met 2 volwassenen en 2 koffers. Welke auto kunnen jullie mij aanraden?

  9. Top | #39
    Florida Groupie José's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    t’ Gooi
    Berichten
    370

    Standaard Re: Autohuur: Sunny Cars

    Op dit moment rijden wij hier in de Nissan Versa en er is echt voldoende ruimte in de kofferbak voor 2 koffers me 2 trolley's. Geen probleem!


    Al 26 jaar florida vakanties🇺🇸🏖


  10. Top | #40

    Standaard Re: Autohuur: Sunny Cars

    Bedankt voor je reactie José.
    Na lang wikken en wegen hebben we besloten om voor een upgrade te kiezen. We hebben voor standaard gekozen en denken dat dit groot genoeg is.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •