Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 55

Onderwerp: Autohuur: Sunny Cars

  1. Top | #21
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2009
    Locatie
    alphen aan den rijn
    Berichten
    27

    Standaard Re: Autohuur: Sunny Cars

    Hallo allemaal, heb een vraagje wat verstandiger is. Het zit zou we hebben voor 2 weken een auto gehuurd via sunnycars (arke) en we hebben toen gekozen voor de goedkoopste categorie. (heel klein ) omdat we niet wisten hoe we zouden uitkomen met de financiëen. Nou gaan we over 2 weken eindelijk naar Orlando welteverstaan stanford vliegveld en de auto kunnen we ophalen bij alamo. Nu is het zo dat we wat extra hebben gespaard dus eigenlijk een grotere/luxere auto willen hebben. Wat is het beste om te doen bij het reisbureau vragen op een opwaardering (als dat mogelijk is) of afwachten tot we op stanford aankomen en daar vragen of ze een goede aanbieding hebben?
    Alvast bedankt.

  2. Top | #22
    Stamgast Flufjuh's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    220

    Standaard Re: Autohuur: Sunny Cars

    Wij hadden een paar weken geleden ook de goedkoopste klasse gehuurd en mochten een SUV uitzoeken (Jeep Liberty). Wij vonden die in ieder geval vrij groot.
    Eet nooit gele sneeuw.

  3. Top | #23
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2009
    Locatie
    alphen aan den rijn
    Berichten
    27

    Standaard Re: Autohuur: Sunny Cars

    Haha dat zou helemaal mooi zijn, maar ik denk dat je erg geluk heb gehad. maar jij zegt gewoon er naar toe gaan en ze komen toch wel met een goede aanbieding?
    is er eigenlijk veel keuze op stanford airport. ?

  4. Top | #24
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    536

    Standaard Re: Autohuur: Sunny Cars

    Upgrade vragen aan de balie is in de regel duurder dan vooraf regelen. Je kunt thuis nog prima vergelijken wat je wil hebben. Soms hebben mensen geluk en krijgen ze een gratis upgrade (over het algemeen omdat de gekozen klasse domweg op is). Maar je kunt daar niet op rekenen.
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag

  5. Top | #25
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Sunny Cars

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bas&manon Bekijk Berichten
    Nu is het zo dat we wat extra hebben gespaard dus eigenlijk een grotere/luxere auto willen hebben. Wat is het beste om te doen bij het reisbureau vragen op een opwaardering (als dat mogelijk is) of afwachten tot we op stanford aankomen en daar vragen of ze een goede aanbieding hebben?
    Je kan het verschil in prijs per week zo zien op de site van Sunny Cars. Maak daar een mooi lijstje van en bepaal wat je er maximaal voor over hebt.
    Ter plaatse zijn er twee mogelijkheden:

    1) men begint met een verhaal dat de auto die je gehuurd hebt veel te klein is en dat je beter kunt upgraden. Grote kans dat ze jouw formaat auto niet hebben en dat ze je een gratis upgrade moeten aanbieden
    2) je begint zelf over een upgrade en vraagt wat er mogelijk is.

    Optie 1 is leuker. Wij kiezen zelf nooit voor de upgrade aan de balie en bekijken gewoon wat er staat. Sommige Forumleden vragen het ook gewoon ter plaatse aan de Lot Manager of ze niet wat leuks voor je hebben. Bedank de beste man dan wel met een stukje papier ($20 ofzo) als hij iets voor je regelt

    Optie 2 vergt huiswerk. Weet wat een Upgrade je in NL kost. En pas op: de prijs die ze noemen is EXCLUSIEF tax. Daar komt dus nog 7% bij.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #26
    Stamgast Flufjuh's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    220

    Standaard Re: Autohuur: Sunny Cars

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bas&manon Bekijk Berichten
    Haha dat zou helemaal mooi zijn, maar ik denk dat je erg geluk heb gehad. maar jij zegt gewoon er naar toe gaan en ze komen toch wel met een goede aanbieding?
    is er eigenlijk veel keuze op stanford airport. ?
    Geen idee of dat bij iedereen zo is, natuurlijk. Tegen ons zeiden ze dat we een Compact of een SUV mochten kiezen omdat het dezelfde prijs is. Maar misschien hebben we inderdaad veel geluk gehad. Of er veel keuze is weet ik niet, dit is pas de tweede keer dat we een auto huurden dus heb niet echt veel vergelijkingsmateriaal. Er stonden denk ik zo'n 7 Compacts en 6 SUV's.
    Eet nooit gele sneeuw.

  7. Top | #27
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2009
    Locatie
    alphen aan den rijn
    Berichten
    27

    Standaard Re: Autohuur: Sunny Cars

    Hallo allemaal, ben vandaag naar arke gegaan om te vragen naar de kosten van een upgrade.
    Ze hebben meteen gebeld voor me, en nu ga ik van compact naar luxery voor 100,- vind dat een goede deal.
    Bedankt voor jullie hulp. Ben erg benieuw wat voor auto ik kan verwachten .

  8. Top | #28
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Autohuur: Sunny Cars

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bas&manon Bekijk Berichten
    en nu ga ik van compact naar luxery voor 100,- vind dat een goede deal.
    Bedankt voor jullie hulp. Ben erg benieuw wat voor auto ik kan verwachten .
    De deal is dat je de normale Sunny Cars prijs voor een auto uit hun luxe klasse betaalt. Dat is niet hetzelfde als de luxurary class van Alamo, ben ik bang. Wat Sunny Cars onder luxe klasse verstaat, zit bij Alamo in de full-size categorie. Denk aan een Chevrolet Impala. Of vergelijkbaar......In deze klasse heb je in ieder geval een fijne kar!



  9. Top | #29

    Standaard Re: Autohuur: Sunny Cars

    Ik heb geen ervaring met Sunnycars voor Amerika. Maak al wel jaren gebruik van Sunnycars als ik in Portugal een huurauto nodig heb. Je kun wel van tevoren uitzoeken welke verhuurder je gaat boeken. Vraag met welke verhuurmaatschappijen ze zaken doen en wat specifiek voor deze verhuurder in de voorwaarden staat ( bijv borg betalen in cash mogelijk). Op die manier vind je vrij snel uit met welke verhuurder je te maken hebt. Werkt iig voor mijn altijd met bestemming Faro

  10. Top | #30
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Autohuur: Sunny Cars

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TommyMeisje Bekijk Berichten
    Ik heb geen ervaring met Sunnycars voor Amerika. Maak al wel jaren gebruik van Sunnycars. Werkt iig voor mijn altijd met bestemming Faro
    Hm...en wat voegt dit bericht toe voor de doorgaans zo goed gemutste Floridavakantieganger?





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •