Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 55

Onderwerp: Autohuur: Sunny Cars

  1. Top | #41
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Autohuur: Sunny Cars

    Ik heb nu een offerte van Sunnycars gekregen (via reisburo) voor autohuur van 23 dagen voor 1.070,=.voor een Ford Escape SUV (of gelijkwaardig) alles compleet, komen geen extra kosten meer bij.
    Is dit een goede prijs? Ik weet wel dat ik via buitenlandse sites goedkoper uit kan zijn, maar dat vind ik toch lastiger te lezen qua voorwaarden enzo + ik heb geen zin in gezeur aan de balie terplekke voor extra zgn nodige verzekeringen.
    Wat denken jullie ervan?
    Of heeft iemand nog een kortingscode voor online boeken?

  2. Top | #42

    Standaard Re: Autohuur: Sunny Cars

    Net een SUV geboekt bij Alamo, 36 dagen 1350,00 Euro. Wat is wijsheid.

  3. Top | #43
    Stamgast marcelis10's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    tilburg
    Berichten
    234

    Standaard Re: Autohuur: Sunny Cars

    Ik heb een suv geboekt voor 20 dagen voor 644 euro bij autoeurope. Normaal boeken we altijd bij rentalcars maar die is nu 200 euro duurder. Ik heb inmiddels ook al 2x gewijzigd. De prijzen gaan steeds omhoog en omlaag en ik kan gratis annuleren en wijzigen. Ik vind de € 1070 dus nogal veel.

  4. Top | #44
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    81

    Standaard Re: Autohuur: Sunny Cars

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcelis10 Bekijk Berichten
    Ik heb een suv geboekt voor 20 dagen voor 644 euro bij autoeurope. Normaal boeken we altijd bij rentalcars maar die is nu 200 euro duurder. Ik heb inmiddels ook al 2x gewijzigd. De prijzen gaan steeds omhoog en omlaag en ik kan gratis annuleren en wijzigen. Ik vind de € 1070 dus nogal veel.
    En welke verhuurder heb je dan geselecteerd?
    Reisverslag NYC - Chicago 2012: http://www.hoesjesintheUSA.weebly.com
    Weblog Las Vegas, New Orleans, Memphis: http://www.haccpintheUSA.weebly.com
    Liveblog: Florida 2015: http://www.travelpod.com/members/hoesen

  5. Top | #45
    Stamgast marcelis10's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    tilburg
    Berichten
    234

    Standaard Re: Autohuur: Sunny Cars

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mads2010 Bekijk Berichten
    En welke verhuurder heb je dan geselecteerd?
    We hebben bij Alamo geboekt. Vinden wij altijd het fijnst. Je kunt daar ook al van te voren inchecken zodat je rechtstreeks naar de garage kunt en niet meer in de rij hoeft.

  6. Top | #46
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: Autohuur: Sunny Cars

    Heb een offerte laten maken bij Arke en meteen een aanbieding laten doen voor FlyDrive. Vlucht 399 p.p. is prima. Het bevalt ons om via Sanford te vliegen. Terug via Miami is iets minder, maar goed. De prijs is goed. Arke huurt via SunnyCars. Meestal huren wij bij RentalCars, maar zie nu dat SunnyCars de WA verzekering heeft aangevuld tot 7 miljoen en ruit/bodem/banden ook heeft meeverzekerd. De aanvraag loopt via Alamo (mijn voorkeur). Die aanvulling lijkt redelijk, al moet je eventuele schade wel terugvorderen in NL. Verder zijn alle gebruikelijke US verzekeringen en Tax aanwezig. Weet iemand toevallig hoe hoog de maximale WA dekking is bij andere verhuurders? Totale huursom is ongeveer 50 euro meer t.o.v. bijv. RentalCars.

  7. Top | #47
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Sunny Cars

    De dekking is normaal gesproken 1 miljoen. In hoeverre je iets aan die extra dekking hebt van Sunny Cars weet ik niet. Je moet het bij Sunny zelf claimen. Ik heb geen idee welke voorwaarden ze eraan stellen.
    Maar ze schijnen het verder wel serieus te nemen, gezien deze blog: https://blog.sunnycars.nl/belang-kwa...ontrole-klant/

    Ik heb overigens diverse malen schade gehad en deze zonder problemen direct bij Alamo kunnen claimen (gehuurd via Alamo UK en andere aanbieders).
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #48
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    159

    Standaard Re: Autohuur: Sunny Cars

    Volgens mij is 1 miljoen zo'n beetje de standaard. Niet vergeten dat die 7 miljoen alleen is voor schade die jij zelf veroorzaakt. 9 van de 10 keer heeft de tegenpartij een mindere verzekering en ben je daarvan afhankelijk als de tegenpartij bij jou schade/letsel veroorzaakt heeft. Dus het is niet zo dat je hierdoor beter verzekerd bent als men bij jou schade/letsel veroorzaakt, het is alleen voor schade/letsel die jij veroorzaakt.

  9. Top | #49
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Autohuur: Sunny Cars

    Pzomerdijk, wat bijzonder dat Arke via Sunnycars huurt? Wij hebben al een paar keer een fly-drive via hen (of althans TUI) geboekt maar dan loopt het gewoon rechtstreeks via Alamo. Met Sunnycars nog nooit te maken gehad.
    Heb je al gekeken wat een fly drive kost op de door jou gewenste datum ?

  10. Top | #50
    Regelmatige Bezoeker Mara98's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    24

    Standaard Re: Autohuur: Sunny Cars

    Vorige week een mooie aanbieding van Tui geboekt incl. autohuur. Omdat ik alleen reis deze keer gewoon klein autootje genomen.
    Kreeg de voucher via mail en zag dat dit via Sunny Cars was geregeld maar dat de autohuur zelf gewoon via Alamo loopt ;
    € 175 voor een week is volgens mij een prima prijs toch?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •