Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 10 van de 38 EersteEerste ... 8910111220 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 376

Onderwerp: Eten meenemen naar Florida

  1. Top | #91
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Chocolade meenemen

    In het laadruim is het in het algemeen koel. Maar je weet niet hoe lang je koffers buiten in de zon staan. In ieder geval een zakje eromheen doen dus
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #92
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Chocolade meenemen

    Een zakje helpt ook niet tegen de warme zon... enkel voor als het gaat 'lekken', maar meestal is de verpakking wel zo goed dat ie alles bij elkaar houd. Maar ik had dus wat meegenomen voor in het vliegtuig en toen ik dat openmaakte halverwege de vlucht (van NL naar Amerika!) was het al lekker zacht. En zo warm was het verder niet in februari/maart...

    Maargoed, de TS kan natuurlijk alsie de chocola geeft even aangeven dat het misschien even in de koelkast moet. De smaak wordt er niet minder om.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 09-03-11 om 14:23. Reden: fqe

  3. Top | #93
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: Chocolade meenemen

    Ik heb nog nooit gesmolten choco gehad, vlieg zelfs met 1 of meerdere overstappen. (choco in de koffer)
    Waarschijnlijk staan de koffers dus meestal niet lang buiten in de zon.
    Het gaat hier wel de koelkast in, maar dat doen wij met bijna alles, dat is gewoon je beste bescherming tegen mieren en ander ongedierte.

  4. Top | #94
    Newbie
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Berichten
    11

    Standaard Re: Meebrengen van etenswaren Amerika in

    Yes, Gelukkig!!! Ik mag voorverpakte jonge kaas meenemen. Ik kan dus echt niet zonder=P~ en met ons 5ven gaat er een kilo per week doorheen! Ik eet n.l. geen vlees en van zoetigheid op het brood hou ik al helemaal niet.
    Ik ben een echte broodeter en het gewone lekkere bruine hollandse brood met beleg mis ik altijd het meeste op vakantie. En voor de kids gaat er ook een pot Calve pindakaas en hagelslag mee!!!

    http://deschouwentjesopreis.blogspot.com/
    Laatst gewijzigd door rimpie; 04-04-08 om 10:49.

  5. Top | #95

    Standaard Vraag: Oliebollenmix meenemen?

    15 december ga ik voor 2 weken naar mijn zusje in Florida. Nu vroeg ze net aan de telefoon of ik oliebollenmix mee wilde nemen ...... Nu vraag ik me af......mag ik dit meenemen in het vliegtuig of niet? (is natuurlijk wel een "verdacht wit poeder" (ik begreep trouwens wel van haar dat ze nu ook mensen uit Nederland over hadden die cakemix hadden meegenomen)

    Alvast bedankt voor jullie reacties

  6. Top | #96

    Standaard Re: Vraag: Oliebollenmix meenemen?

    Ik zou het durven riskeren maar dan wel in je koffer stoppen.
    Het blijft voedsel en een graan derivaat...:-k
    Wat ik wel in september gezien heb was poffertjes mix in de Publix, misschien hebben ze ook wel oliebollen mix?
    Laatst gewijzigd door disney-golf; 23-10-08 om 22:37.

  7. Top | #97
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Locatie
    Clermont, FL, USA
    Berichten
    21

    Standaard Re: Vraag: Oliebollenmix meenemen?

    Ik vermoed dat je zusje ook Nederlandse of Belgische is en dus ook kan koken in tegenstelling tot Amerikaanse vrouwen. Neem geen risico en koop gewoon de nodige ingredienten bij Publix of zo.
    Hier vindt je een heerlijk recept, smullen maar en fijne vakantie.\\/\\/
    http://www.kookjij.nl/recept-oliebollen
    Laatst gewijzigd door flogolfex; 23-10-08 om 23:08. Reden: recept link vergeten!

  8. Top | #98
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Vraag: Oliebollenmix meenemen?

    Wij hebben vorig jaar voor onze vrienden in Florida een poffertjespan in de check-in bagage meegenomen, met natuurlijk ook een paar pakken Koopmans Poffertjesmix. Of het daaraan gelegen heeft dat al onze 4 koffers niet samen met ons in Orlando zijn gearriveerd ... geen idee, maar het was wel erg vervelend.

    Van mij daarom alleen een ervaring, geen advies.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #99

    Standaard Re: Vraag: Oliebollenmix meenemen?

    Je kan de oliebollenmix gewoon meenemen in je ruim bagage. Is geen enkel probleem. Wij nemen altijd heel veel cakemix en andere bakspullen mee uit amerik. Geeft absoluut geen enkel probleem. En voor de beveiligingscanners zien een paar pakken oliebollenmix er absoluut niet verdacht uit. Dus gewoon meenemen naar florida......en tsja....als ze er vragen over hebben....je hebt toch niets te verbergen!!

    En oliebollenmix valt ook niet onder de producten die je niet mag invoeren i(zoals kaas van rauwe melk etc......) in de USA

    Grtz Henk

  10. Top | #100

    Standaard Re: Vraag: Oliebollenmix meenemen?

    Toch ff opletten! Oliebollen mix is een graan derivaat!
    Je hebt gelijk als je zegt dat je geen problemen hebt met cakemix mee te nemen vanuit de V.S.
    Andersom is het wel een ander verhaal.[-X



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •