Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 24 van de 38 EersteEerste ... 14222324252634 ... LaatsteLaatste
Resultaten 231 tot 240 van de 376

Onderwerp: Eten meenemen naar Florida

  1. Top | #231
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Meebrengen van etenswaren Amerika in

    En knakworst is vlees, dus mag niet.

  2. Top | #232
    Stamgast marcelis10's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    tilburg
    Berichten
    234

    Standaard Re: Meebrengen van etenswaren Amerika in

    Knakworst had ik inmiddels al begrepen dat dat niet mocht. Maar 1 van de kids houd niet van ketchup en heeft heel graag curry. We nemen gewoon ieder jaar een klein flesje mee. In de restaurants willen de serveersters ook altijd even daarvan proeven. Vandaar.

    Groetjes Monique

  3. Top | #233
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    40

    Standaard eten drinken

    wie heeft er ervaring met eten drinken meenemen in de vlicht naar miami toe.
    we gaan met 2 kids en wil graag weten of ik voor hun wel wat mee mag nemen.bv voedingspotjes/snoep/koek/krentebollen/banaan/drinken.

    ik weet dat miami heel streng is dus als ik zorg dat alles op is mag je het dan wel meenemen voor tijdens de vlucht??

    en mag je voedingspotjes/poeder babymelk in je koffer hebben of mag zoiets ook niet door de douane heen??

    toch handig zon forum....er komen steeds meer vragen!!
    bedankt maar weer
    grt kris

  4. Top | #234
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: eten drinken

    Wij nemen ook vaak mee voor tijdens de vlucht: Luikse wafel/krentenbol, snoepjes, klein zakje chips en evt stukje fruit. Iets te drinken mag ook, zolang je het maar koopt nadat je door de security bent geweest. Anders moet je het inleveren. En dat is op voor we het land binnen zijn. Dus we voeren het niet in.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  5. Top | #235
    Vaste Bezoeker dennis-oostveen's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    96

    Standaard Re: eten drinken

    Voor kleine kinderen kun je gewoon melkpoeder en dergelijke meenemen. Wanneer je kant en klaar drinken in een flesje hebt zitten, kunnen douane beambten vragen om dit te proeven (ouders niet de beambten). Ik heb dit in Londen meegemaakt. In Belgie kwam ik zelfs de douane door met 5 pakjes Caprisun. In Londen moest ik dit in de drinkflesjes van mijn kindje doen en laten zien dat ik dit opdronk. In de V.S. op de retourvlucht is dit ook van toepassing, alleen moet gezegd worden dat ze in de states veel vriendelijker zijn voor kinderen.

    Je hoeft niet alles op te maken voor je aankomt, als je het maar invult op het witte formulier die je in het vliegtuig krijgt. De groene is vervangen door het ESTA.

  6. Top | #236
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    40

    Standaard Re: eten drinken

    gelukkig...kijk vast te veel tv...nu met de serie airport!!
    zou zonde zijn dat we een boete krijgen.
    en ik vind het wel een fijn idee om de vaste melk en een paar potjes bij de hand te hebben voor de kleinste en krentebol of koekkies voor de oudste(mocht je ooit ergens stranden!!)

    dus als ik bepaalde dingen in de koffer doe krijgen we daar ook geen problemen mee??

  7. Top | #237
    Vaste Bezoeker dennis-oostveen's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    96

    Standaard Re: eten drinken

    De eetbare spullen in je koffer zullen geen problemen opleveren, behalve dat de koekjes zullen breken!, maar je kan ze toch nooit heel naar binnen werken.

    Het enige waar je op moet letten is dat je het wel invult op het formulier. Groente, fruit en vlees is verboden om in te voeren. Al heb ik het eerste bezoek aan de states een appel vergetenops:

    Wil je er zeker van zijn dat je bij de douane niet voor l...l staat, neem genoeg mee voor de reis en gooi wat over is weg of laat het achter in het vliegtuig.

    Doe de etenswaren voor de kinderen in 1 tas zodat ze zien dat de melk, voeding en koekjes voor een kind is.

  8. Top | #238
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: eten drinken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door euskris Bekijk Berichten
    bv voedingspotjes/snoep/koek/krentebollen/banaan/drinken.
    ik weet dat miami heel streng is dus als ik zorg dat alles op is mag je het dan wel meenemen voor tijdens de vlucht??
    Fruit, vlees, brood en ander organisch voedsel dat niet geconserveerd (blik / potje / vacuüm) is, mag je nooit invoeren, niet in handbagage en niet in je check-in bagage. Maar je mag het wel in het vliegtuig meenemen en onderweg opeten. Als je nog iets over hebt (krentebollen / banaan) kun je dat voor de landing bij de stewardessen inleveren.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 10-08-11 om 22:53.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #239
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    40

    Standaard Re: Meebrengen van etenswaren Amerika in

    check!!!

    doen we....

  10. Top | #240
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: eten drinken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Fruit, vlees, brood en ander organisch voedsel dat niet geconserveerd (blik / potje / vacuüm) is, mag je nooit invoeren, niet in handbagage en niet in je check-in bagage.
    Zover mij bekend is brood weldegelijk toegestaan. Als je er al door de hond wordt uitgepikt dan is dat meestal niet vanwege je boterhammen maar om hetgeen je op je brood hebt zitten. Ik neem zelf altijd krentenbollen mee. Die blijven meestal nog wel een paar dagen lekker. Dat is bij een brood meestal een stuk minder.
    Voor de volledigheid heb ik nog even de tekst van de US Customs & Border Protection site gehaald waarin wordt vermeld dat brood (maar ook cake, koekjes, bewerkte producten etc.) gewoon mag worden meegenomen.

    The following are generally admissible:
    -Bread, cookies, crackers, cakes, granola bars, cereal and other baked and processed products.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •