Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 31 van de 38 EersteEerste ... 212930313233 ... LaatsteLaatste
Resultaten 301 tot 310 van de 376

Onderwerp: Eten meenemen naar Florida

  1. Top | #301
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Eten meenemen

    oh oh oh wel off topic, maar die zure mayonaise van DL, met citroen is juist sooowwwww lekker!

    Eigenlijk moet ik wel lachen, de1 loopt mayo van Nl naar de US the verslepen, anderen juist van de US naar NL, en anderen weer van NL naar France, en ik weer van B naar NL
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  2. Top | #302
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    536

    Standaard Re: Eten meenemen

    Zo sleep ik regelmatig voedingskasten vol (ook mayonaise, die in Italië ook niet lekker is) mee naar Italië en kom met een koffer vol olijfolie, parmazaanse kaas, parmaham, etc thuis ;-)
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag

  3. Top | #303
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard Re: Eten meenemen

    Ik ben altijd erg blij als ik de Amerikaanse supermarkt mag afstruinen. Heeel veel keus met erg lekkere dingen. Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt iets uit Nederland mee te nemen. Er gaat wel altijd iets mee terug uit de Publix naar Nederland. Ik verheug me er nu al op!:grin:

  4. Top | #304

    Standaard Re: Eten meenemen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kol Bekijk Berichten
    Ik ben altijd erg blij als ik de Amerikaanse supermarkt mag afstruinen. Heeel veel keus met erg lekkere dingen. Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt iets uit Nederland mee te nemen. Er gaat wel altijd iets mee terug uit de Publix naar Nederland. Ik verheug me er nu al op!:grin:
    Kol, sluit me helemaal bij je aan. Snap ook niet zo dat mensen eten vanuit NL meenemen. Waarom toch, alles is er, prima koffie, brood en kaas. Laten we het maar niet hebben over alle andere zaken. Maar gelukkig is iedereen vrij om te doen wat hij wil, ik houd niemand tegen.

  5. Top | #305
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Locatie
    Netherlands, The Hague
    Berichten
    38

    Standaard Re: Eten meenemen

    Nou vind ik het amerikaanse brood helemaal niks, net of je lucht zit te eten! Gelukkig hebben wij Panera ontdekt. Daar verkopen ze stevig brood. Kost wel wat, maar we halen steeds een paar sneetjes uit de vriezer zodat we niks weg hoeven gooien.

  6. Top | #306

    Standaard Re: Eten meenemen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jarjarbinks Bekijk Berichten
    Kol, sluit me helemaal bij je aan. Snap ook niet zo dat mensen eten vanuit NL meenemen. Waarom toch, alles is er, prima koffie, brood en kaas. Laten we het maar niet hebben over alle andere zaken. Maar gelukkig is iedereen vrij om te doen wat hij wil, ik houd niemand tegen.
    Daar sluiten wij ons ook bij aan. Alles te krijgen in USA hoor. Bij Publix is prima brood te krijgen, iedere dag vers gebakken. Kaas ook goed en zeker goede koffie. Wij nemen echt niets mee, zelfs geen shampo etc (alleen voor de 1e dag). Kopen dat ook in Florida en als we weggaan is de fles op tandpasta net weer op. En de meeste zaken zijn goedkoper dan bij ons dus wat houd je tegen.

  7. Top | #307
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    536

    Standaard Re: Eten meenemen

    Ben blij dat je het met jezelf eens bent jarjarbinks ;-)
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag

  8. Top | #308

    Standaard Re: Eten meenemen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rolandino Bekijk Berichten
    Ben blij dat je het met jezelf eens bent jarjarbinks ;-)
    klopt Rolandino, beetje vreemd hoe ik dit weer gedaan heb. Laat het maar staan kan iedereen zien dat ik even niet zo slim bezig was hahaha

  9. Top | #309
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Eten meenemen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jarjarbinks Bekijk Berichten
    Kol, sluit me helemaal bij je aan. Snap ook niet zo dat mensen eten vanuit NL meenemen. Waarom toch, alles is er, prima koffie, brood en kaas.
    Wellicht is alles prima als je hier een paar weken op vakantie bent. Als je echter langer in de VS verblijft dan komt met name het brood je na twee weken de neusgaten uit (en wij hebben echt alles al geprobeerd). Het is dat ik toevallig erg van Swiss cheese hou, maar de rest vind ik absoluut bagger. Ook de zogenaamde Nederlandse kaas die ze hier hebben. Koffie gaat opzich. Wij gebruiken altijd de Starbucks Breakfast Blend. Overigens vind ik de koffiecultuur in de VS vele male beter dan in Nederland. Over de in Nederland veel bejubelde Senseo zal ik maar niet beginnen.
    Laatst gewijzigd door Guus; 14-07-12 om 18:39.

  10. Top | #310
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Eten meenemen

    Volgens mij is dat iets typisch Hollands, waarom nemen al die vakantiegangers aardappelen mee naar Frankrijk? En Douwe Egberts koffie (die hier ook gewoon te koop is, net als aardappelen ). Kijk, hagelslag, dat begrijp ik wel
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •