Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 38 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 376

Onderwerp: Eten meenemen naar Florida

  1. Top | #31
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Waalwijk
    Berichten
    83

    Standaard

    Ik bedacht me nog iets leuks om mee te nemen: een leuke verjaarskalender. Ik kan er nooit genoeg hebben (vergeet nog steeds de meeste verjaardagen ) en ze zijn zo leuk Nederlands.
    Misschien nog een leuke tip voor velen onder ons:
    Maak zelf je eigen kalender.
    Velen hebben voortaan een digitale camera, een fotoshop-programma en printen zelf hun foto's.
    Zoek leuke vakantie foto's, zet hier de maand en 30 of 31 streepjes bij met 1 t/m 30/31 ervoor en print die op goed foto-papier uit. Perforeren, vislijn erdoor heen en klaar is je eigen, originel verjaardagskalender.

    WIj hebben dit gedaan en zo zie je je vakantie foto's wat vaker.
    Ben je het beu, neem je gewoon nieuwe foto's

    Groetjes van Cre-Thea :P
    Zeg niet dat je arm bent als je dromen niet
    in vervulling zijn gegaan;
    Noem jezelf arm als je nooit hebt gedroomd.

  2. Top | #32
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Volendam
    Berichten
    11

    Standaard Meebrengen van etenswaren Amerika in

    Hallo allemaal!

    Kan iemand mij vertellen of je gewoon chips en snoep mee kan nemen in het vliegtuig?
    Wij gaan natuurlijk met kinderen en dan is dat wel lekker/handig. Jaja, ook voor onszelf :lol: .

    Geeft dit geen probelemen als het niet op is en je het dus invoert?

    Heb gehoord van iemand die een appel bij zich had in haar handbagage. Opgegeten in het vliegtuig eenmaal op het vliegveld in Amerika bleef die speurhond maar rond haar tas hangen......... leg dat dan maar eens uit.....

    Waarmee moet ik nog meer rekening houden met wat je meeneemt?
    Nog dingen die we absoluut niet moeten vergeten?

    Kan ik mijn tas het beste sluiten met een slotje of tay-rip of gewoon open laten....?

    Bedankt alvast!


    (nog maar 9 nachtjes slapen......!)

  3. Top | #33
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Berichten
    102

    Standaard

    Over het algemeen geld geen eten meenenem dat bedorven kan raken niet meenemen. snoep/chips etc kan meestal wel. Kon zo niet ergens een oficiele site vinden waar dit allemaal op staat.
    Tevens krijf je in het vliegtuig over het algemeen ook voldoende te eten/drinken en kun je altijd om meer vragen.

    Over het algemeen de koffer/tas goed afsluiten, maar ook niet te goed met allerlei tyraps etc. Als ze willen controlleren moet toch de hele zooi er af.

  4. Top | #34
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Niet helemaal het juiste antwoord.
    Je mag voor onderweg alles meeslepen wat je wilt ook snoep, drinken, fruit, desoods een happy meal van mac. Onderweg krijg je wel drinken, maar voor de kinderen is snoep altijd wel lekker.
    Bij aankomst van het vliegtuig, moet je alle produkten met groente, vruchten, vleeswaren en kaas etc in het vliegtuig weggooien, dergelijke produkten mag je Amerika niet mee naar binnen nemen.
    Alleen voorverpakte stukken kaas doen ze normaal gesproken niet moeilijk over.
    je handbagage moet je uiteraard niet op slot doen, maar tassen en dergelijke die als ruimbagage meegaan, moet je juist WEL met een tie-rib afsluiten. (Zie eerdere discussies hierover)
    Succes, Eric

    ps. Je zult zien, dat in Amerika de mensen gewoon met een stuk pizza en een kop koffie het vliegtuig binnen komen !!

  5. Top | #35
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Je kunt alles meenemen. Maar je mag organisch voedsel niet het land invoeren. Eet dus zoveel mogelijk daarvan onderweg op en gaai het voor de landing in de vuilniszakken waarmee de stewardessen rondgaan. Snoep is geen enkel probleem, evenals nog afgesloten zakjes chips (zijn ge open: voor de zekerheid weggooien). Zaken als broodjes, fruit, worstjes en zo: weggooien. Bij twijfel: weggooien. Je kunt nog genoeg van die zaken kopen in de VS en het is het toch niet waard om ..... (vul zelf maar in).
    Laatst gewijzigd door Michael66; 04-01-10 om 19:25.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #36
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    37

    Standaard

    Ter informatie:

    Fruit is ten strengste verboden om in te voeren, gooi dit dus echt weg in het vliegtuig.
    Fruit kan ziektes/bacterien/beestjes enz. bevatten, vandaar.

  7. Top | #37
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Berichten
    29

    Standaard Wat mag je meenemen in je koffer

    nu denk ik bv aan koffiepads, suiker, melkpoeder

    Zou je daar problemen mee krijgen tips gevraagd??

  8. Top | #38
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: wat mag je meenemen in je koffer

    Koffiepads krijg je geen problemen mee, maar wie gaat er nou suiker meenemen? Je gaat naar een gewoon land hoor, ze hebben daar ook supermarkten
    Ga je toch geen suiker meeslepen?
    Eric

  9. Top | #39
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Berichten
    29

    Standaard

    is alleen voor de 1e avond, na een lange reis een lekker bakkie op je hotelkamer is toch lekkerr

  10. Top | #40
    Florida Groupie Harm's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    gouda
    Berichten
    329

    Standaard

    Je hebt gelijk wel lekker, maar wel echt Nederlands. Neem je ook aardappelen kaas en hagelslag mee???
    Harm



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •