Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 38 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 376

Onderwerp: Eten meenemen naar Florida

  1. Top | #41
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Berichten
    29

    Standaard

    hahahahah nee dat niet, maar je hoort zo van die wilde verhalen dat mag je wel meenemen en dat niet is gewoon moeilijk.

    BV een aansteker in je koffer mag ook niet, nou eerlijk waar nooit aan gedacht.

    Dus bij aankomst een lekker bakkie is echt het enigste

  2. Top | #42
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Nou, het eerste wat ik bij aankomst zou doen, is even langs de publix, daar hebben ze alles, en dat scheelt je een hoop gesleep.
    Stel dat ze je koffer inspecteren bij de douane, en ze zien de suiker?
    Hoe dank je dat ze reageren?
    Voordat je hebt kunnen uitleggen, dat je zo'n maffe Hollander bent, die niet zonder zijn bakkie leut kan, zit je achter de tralies, en dan mag je daar uitleggen, dat het echt geen cocaïne is, dat witte poeder in je koffer.
    Nee dank je, en als ik echt trek heb, stop ik bij de eerste de beste Dunking Donuts voor een bakkie troost.
    Eric
    PS je mag ook geen aansteker meenemen in je handbagage of kleding !!

  3. Top | #43
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    24

    Standaard

    Op praktisch alle hotelkamers in Florida (en de gehele USA trouwens) staat een klein koffiezet apparaatje met alle toebehoren (ook suiker en melk) dus maak je geen zorgen koffie kun je altijd zetten.

    Ook zijn er legio hotels die 24 uur per dag koffie klaar hebben staan de lobby, soms zelfs met zo'n echt amerikaans cookie erbij...lekker!!

    Trouwens...wat wil je doen met koffiepads?? Senseo meenemen??...hihi...kon het niet laten....waarschijnlijk bedoel je van die éénpersoons koffiesachets....

    groet, Karin

    PS Eric......yeessss......Dunkin Donuts........heerlijke koffie met yammie donuts....krijg gelijk trek en heimwee als ik dit zo lees.....

  4. Top | #44
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Kom je aan in Orlando? Daar is in de aankomstterminal een hele goede Starbucks!! Neem daar lekker een bakkie, Americano met 3 extra espresso-shots, en je kunt er weer tegenaan!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #45
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    37

    Standaard

    Hou er wel rekening mee dat je niet te veel koffie meeneemt, als ik het goed had was er een max. van 500 gr. p.p. (maar dat weet ik niet 100% zeker). En die suiker, als het gewoon kristalsuiker is zullen ze niet moeilijk bij de douane doen (poedersuiker kan wat argwaan opwekken), maar kristalsuiker herkent iedereen gelijk.

  6. Top | #46
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    189

    Standaard

    Laat al je spullen thuis en laat je verrassen in USA! In USA kan je ook alles krijgen in de supermarkten en je hebt er Starbucks waar je prima koffie kan krijgen! :idea:

  7. Top | #47
    Regelmatige Bezoeker MR. T's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66
    Kom je aan in Orlando? Daar is in de aankomstterminal een hele goede Starbucks!! Neem daar lekker een bakkie, Americano met 3 extra espresso-shots, en je kunt er weer tegenaan!
    Mijn idee ! Ik heb precies hetzelfde gedaan....ff bij Starbuck een sterke bak gescoord en je kan er weer tegen na zo'n vlucht 8)
    Greetz,

    Thijs

  8. Top | #48
    Regelmatige Bezoeker DEETJE's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    Uden
    Berichten
    19

    Standaard Re: Meebrengen van etenswaren Amerika in

    Hoi,ik weet dat deze discussie al oud is maar hoop dat er iemand antwoord heeft op mijn vraag.
    Wij willen voor familie die wij gaan bezoeken zoute drop en hagelslag meenemen in de koffer.Mag dit en zoja hoeveel?

    Groetjes Deetje.

  9. Top | #49
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Meebrengen van etenswaren Amerika in

    Ja dat mag en ik gok maximaaal 23 kg per koffer
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #50
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Meebrengen van etenswaren Amerika in

    Dit is geen probleem, doe dit elk jaar voor mijn vrienden, maar schrijf het wel op. Want als je word gecontroleerd door de douane en het staat niet op je formulier kun je wel eens een lange tijd op het airport verblijven. omdat je dan illegaal spullen importeert.

    Dus gewoon aangeven op het formulier dat je de spullen hebt. Indien je kaas meeneemt dan moet deze wel vacuum verpakt zijn anders kan je die niet invoeren. snoep en hagelslag is normaal geen probleem, alhoewel de douane daar niet goed weet wat drop is :-)
    Laatst gewijzigd door calypso; 27-12-06 om 08:52.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •