Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 43

Onderwerp: Uitgaan in Orlando

  1. Top | #31
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Stappen in Kissimmee/Orlando of omgeving ?

    Ga naar old town. http://www.old-town.com/ Als je van kroegen en barren houdt kun je hier goed terrecht. Vanaf donderdag is er genoeg te doen. Biker avond, hotrod avond, oldtimer avond inclusief parade. En vergeet niet de grote kermis.
    Ik (wij) hebben er al de nodige uurtjes verbracht. normaal gaan zo'n twee ker per vakantie er heen.

    Andere plek is citywalk ( heeft ta2 gerrit al aangegeven). Dit jaar 1 keer geweest, viel toen ontzettend tegen. Maar andere jaren vond ik het altijd wel leuk omoverheen te lopen.

    Chruch street is vergane glorie

    Pascal
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-08-11 om 06:21. Reden: fqe
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  2. Top | #32
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Stappen in Kissimmee/Orlando of omgeving ?

    Church Street Station is gesloten #-o
    Al een jaar of 5-6.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #33
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Stappen in Kissimmee/Orlando of omgeving ?

    Ow, bij West Church Street was er van de week nog iemand doodgeschoten bij het uitgaan. Dacht dat dat dan Church Street Station ofzo was. Old Town vind ik zelf niets om te stappen joh (voor de jeugd), dat lijkt wel een kermis. Het echte stappen doe je toch in een nachtclub en waar de dames schaars gekleed aan het dansen zijn op blokken of in kooien :mrgreen:

    Misschien gewoon op 'nightclub orlando' zoeken op Google.. zag wat dingen, Roxy, Firestone etc. Ik denk dat ik alleen in Miami weer ga stappen, kost klauwen met geld alleen mn vriendin wil het in Orlando al, maar ze wacht maar tot we in Miami zijn.

  4. Top | #34
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Stappen in Kissimmee/Orlando of omgeving ?

    Je schrijft over jongelui...
    Als je niet boven de 21 bent is er weinig te stappen.
    Voor een bar of disco/club moet je boven de 21 zijn.

    Er is zoals hierboven genoemd de mogelijkheid om bij Universal uit te gaan.
    Op het disneyterrein heb je de Boardwalk, hier zitten 2 clubs/dancings.
    Downtown Orlando is wel wat om uit te gaan, maar het is wel even rijden (45min).

    Verder is het erg verstandig om helemaal niks te drinken als er gereden moet worden....
    Hier in Nederland mag je nog 2 biertjes op hebben, maar het alcohol promilage wat je mag hebben in Amerika ligt veel lager en de consequenties zijn vele malen erger dan hier in Nederland.

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  5. Top | #35
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Locatie
    Clermont, FL, USA
    Berichten
    21

    Standaard Re: Stappen in Kissimmee/Orlando of omgeving ?

    Luister naar de goede raad van Yvet, de amerikaanse overheid lacht niet met DUI, 'driving under influence". ZORG ER OOK VOOR DAT JE NOOIT GEOPENDE BLIKJES BIER IN DE AUTO HEBT. Als je door de politie aan de kant gezet wordt en ze vinden open cans dan ga je samen met alle inzittenden geheid achter de tralies tot de rechter jullie ontvangt.

  6. Top | #36
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Stappen in Kissimmee/Orlando of omgeving ?

    Als je er op dit moment zit, dan kun je nog steeds op Pleasure Island terecht. Dat is pas vanaf 28 september gesloten. Na sluiting van PI, kun je eventueel nog op Boardwalk terecht (Jellyrolls), maar dat is geen echte club (duelling piano's bar).

  7. Top | #37
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Stappen in Kissimmee/Orlando of omgeving ?

    Er is wel een club/dancing bij Boardwalk: Atlantic Dance Hall

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  8. Top | #38
    Regelmatige Bezoeker yviera24's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Zandvoort aan Zee
    Berichten
    21

    Standaard Re: Stappen in Kissimmee/Orlando of omgeving ?

    Hier ben ik weer ,,de topicstarter,, echt leuk kom ik van me avond/nachtdienst terug en dan zijn er al zooooo veel reacties op mijn topic, leuk om te lezen.

    MAAR wij zijn dus idd jongelui van boven de 21 tot 26 jaartjes jong hihi en wij bedoelen idd de nachtclubs/discotheken en helaas niet de bruine oude kroegen, dus old town zal wel afvallen kwa stappen, maar bezoeken doen we het zeker, net als de boardwalk en ik weet idd dat daar ook een discotheek zit. Verder is miami te ver voor ons om even een avond te gaan stappen dus we zoeken het wel iets dichterbij op. Ik ga de namen van discotheken die hier staan wel even op i-net intypen en kijken wat het voor nightclubs zijn...

    Enne helaas voor ons is plesure island gesloten, we gaan pas 3 oktober heen \\/...


    Groetjes yviera

  9. Top | #39
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Stappen in Kissimmee/Orlando of omgeving ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PeterRdam Bekijk Berichten
    is er in Orlando niet gewoon een centrum waar alles bij elkaar zit?
    Dat kom je maar zelden tegen in een Amerikaanse stad. Het centrum in een amerikaanse stad bestaat uit kantoren ne niet uit winkelgebieden en uitgaansgebieden zoals in Europa.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  10. Top | #40

    Standaard Partytime @ Orlando

    Hey hallo,

    Vrijdag (19 december) gaan wij met 9 personen richting Davenport. (Dicht bij Orlando) We willen op oudjaarsavond een VET8-) feest opzoeken. Het liefste dance/techno maar ook een strandparty (als dat nog mogelijk is want het is 7 graden in december)

    Graag hoor ik jullie ervaringen over het grote scala aan discotheken want Orlando en omstreken te bieden heeft. Ik wil jullie niet onder druk zetten maar wij vertrekken vrijdag al :smile:. Fijne kerst en een gelukkig koud nieuwjaar ......:wink:

    Gr Machiel



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •