Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 43

Onderwerp: Uitgaan in Orlando

  1. Top | #21
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Church Street Station

    Church Street Station is weer eens van eigenaar veranderd.

    Vanwege het faillissement van Lou Pearlman (o.a. manager van boyband N'Sync) is het complex onder de hamer gegaan. Cameron Kuhn is de nieuwe eigenaar en wil er weer "a vital part of downtowm" Orlando van maken.
    "We're going to come up with a really unique plan to try to bring it back to the glory of what it was. We're going to bring just a lot of energy to it, which is what I committed to you when we started this process," Kuhn said. "But I don't think Church Street needs offices. It could include a hotel, and it will obviously include restaurants and shops and that kind of thing."
    We gaan het wel weer zien. Dit jaar zal het wel niet meer openen ....

    Artikel.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #22
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Church Street Station

    Onze zoon van 20 gaat deze keer mee naar de bike week, hij mag dus geen bier, maar je kan dan toch wel op het terras zitten? of mag dat ook niet.
    De vorige keer dat wij er waren (2005) hebben we op een terras gezeten, maar daar waren verder alleen wat "oudere jongeren" ........

    groet Syl
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-08-11 om 07:19. Reden: fqe

  3. Top | #23
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Church Street Station

    Onder begeleiding mag hij waarschijnlijk wel mee het terras op. Ik heb daar eerlijk gezegd nooit zo op gelet. Maar de Bike Week is pas weer over 11 maand, dus misschien is hij dan wel 21 ;-)
    Overigens zie je bij de meeste restaurants in Orlando/Kissimmee tegenwoordig ook terrassen. Niet voor de gezelligheid, maar voornamelijk om de rokers (toch een derde van de clientele) weer de mogelijkheid te geven tussen de gangen er eentje op te steken, en vooral om nog wat na te tafelen (en dus te verteren, zowel letterlijk als figuurlijk :-) )
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  4. Top | #24

    Standaard Uitgaansgelegenheden

    Hallo, ik ben Charella en ik ben 20 jaar oud. Ik ga met mijn familie in juli/augustus naar Orlando, Kissimmee en verblijf in Lake Berkley. Ik heb al wat rond gekeken en gelezen dat je voor het uitgaan bij de meeste clubs minimaal 21 jaar oud moet zijn. Mijn vraag is of iemand weet of er andere clubs zijn voor boven de 18 en net onder de 21? Vele tips, opmerkingen, informatie zijn welkom?!

    Alvast bedankt. :razz:

    Groetjes,
    Charella

  5. Top | #25
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Uitgaansgelegenheden

    Het is heel verschillend, de ene club is altijd 21+, de andere altijd 18+, de ene club heeft een speciale 18+ avond en dan zijn er ook nog clubs met altijd wisselende events waarbij de leeftijd ook telkens anders is, de ene keer 18, de andere keer weer twintig. Heel stom maar soms is het zelfs ladies 18+ en heren 21+ Ik denk dat je t.z.t. het beste op de website van de clubs in de buurt nakijkt welke events er plaats vinden en de minimum age voor de desbetreffende avond.

    Clubs

    Tabu
    Roxy
    Destiny
    Firestone
    Paris (ben blijkbaar niet up-to-date... Paris is veranderd in Dolce en die is ook alweer dicht)

    In Downtown Disney en de Universal Orlando City Walk vind je ook een paar uitgaansgelegenheden.
    Laatst gewijzigd door AlexFL; 09-03-08 om 00:43.

  6. Top | #26
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Church Street Station

    Iemand nog iets nieuws te vertellen over Churchstreet?
    Zat pas een DVD te kijken over Orlando, en deze straat zag er leuk uit. De DVD is van 2002....

    groetjes Sylvia
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-08-11 om 07:20. Reden: fqe
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  7. Top | #27
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Church Street Station

    Laatste nieuws op OrlandoSentinel wat ik kon vinden is van september 2007

  8. Top | #28
    Regelmatige Bezoeker yviera24's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Zandvoort aan Zee
    Berichten
    21

    Standaard Uitgaan in Kissimmee/Orlando

    Hallo allemaal !!

    Is iemand wel een flink wezen stappen in kissimmee of omgeving?

    Wij zitten in een villa in kissimmee en willen met 6 jongelui een aantal keer flink stappen \\/ maar nu plesure island gesloten is weten we eigenlijk niet echt waar we nog meer heen kunnen gaan. Kan iemand ons wat leuke tips geven?

    Bedankt alvast, Groetjes yviera

  9. Top | #29
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Stappen in kissimmee/orlando of omgeving ?

    De Universal Citywalk is nog behoorlijk laat open.
    http://www.universalorlando.com/city...rtainment.html
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  10. Top | #30
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Stappen in kissimmee/orlando of omgeving ?

    Hoe zit het met Church Street Station ofzo?
    Ben alleen wezen stappen in Miami, best wel duur daar (Nederlandse prijzen,wat al belachelijk duur is)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •