Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 43

Onderwerp: Uitgaan in Orlando

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker Tosca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Breda
    Berichten
    98

    Standaard Uitgaan: Church Street Station

    Is er misschien die wat meer kan vertellen over Church street.
    Heb er weleens wat over gehoord, maar kan er eigenlijk niks over vinden.

    Geloof dat dit ook een van de weinige plaatsen is waar je een terrasje kan vinden !

    Nou forummers ik hoor het wel weer.

    Greetings, Tosca :mrgreen:

  2. Top | #2
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    Ik ben er jaaaaaren geleden geweest. Was toen best leuk. s'Avonds kwam het helemaal tot leven, allerlei kroegjes en volgens mij hadden ze idd terrasjes... Het had allemaal wel een beetje een "western" sfeertje, dwz. de kroegen deden saloon-achtig aan.

    Dit is de officiele site: http://www.churchstreetstation.com/ maar die wordt op het moment geupdate.

    Ik weet niet hoe het nu is, maar vond het toen wel een bezoekje waard (zeker in de avond)!

    Daniel

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker Tosca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Breda
    Berichten
    98

    Standaard

    Nou Daniel Bedankt alvast, ik houdt het even in de gaten. De site zal toch wel geupdated zijn voordat ik ga in juli ?!? :lol:

    ps. Daniel, nog een vraag. Gisteren kreeg ik diverse mail binnen en ik zat oa. de reactie van beppie op deze posting te bekijken en wilde hier een reactie op geven. Blijkbaar was ik allerlei dingen tergelijkertijd aan het doen en nu heb ik de reactie op beppie onder mijn posting van daytona bikeweek gezet (zie reactie inzake terrasjes) Kan ik een geplaatste reactie nu wijzigen / verplaatsen ??? :?:

  4. Top | #4
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Evenals de website zijn ze Church Street Station aan het upgraden. Het was de laatste jaren wat aan het verpauperen en daar moest wat tegen gedaan worden. Het is erg gezellig en echt in het hart van Orlando, waar overigens verder weinig te beleven valt. In en rond CSS vindt je veel winkels, restaurants en bars. 'sAvonds wordt/werd CSS afgesloten en van terrassen voorzien en zijn is er live muziek. Je betaald dan wel een entree. Of het met het vernieuwde CSS ook weer zo wordt weet ik niet, maar als jullie die kant op gaan zal het ongetwijfeld klaar zijn. Als je er bent, wip dan even binnen bij Terror on Church Street, angstaanjagend :shock: .
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #5
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tosca
    ps. Daniel, nog een vraag. Gisteren kreeg ik diverse mail binnen en ik zat oa. de reactie van beppie op deze posting te bekijken en wilde hier een reactie op geven. Blijkbaar was ik allerlei dingen tergelijkertijd aan het doen en nu heb ik de reactie op beppie onder mijn posting van daytona bikeweek gezet (zie reactie inzake terrasjes) Kan ik een geplaatste reactie nu wijzigen / verplaatsen ??? :?:
    Een geplaatste reactie kun je altijd wijzigen, maar alleen een moderator kan iets verplaatsen. Nu is het verplaatsen van een heel topic (onderwerp) vrij simpel, maar het verplaatsen van een bericht is een stuk lastiger. Ik ga eens kijken wat ik voor je kan doen!

    Daniel

  6. Top | #6
    Vaste Bezoeker Tosca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Breda
    Berichten
    98

    Standaard

    Nou Daniel wederom sorry voor mijn lastige vragen (zie eerder al van mijn gebruikersnaam) maar gelukkig had Beppie het al begrepen.

    Ik zal voortaan gewoon opletten met wat ik doe !

    Verder hoop ik inderdaad dat, zoals Ta2Gerrit al zei, Churchstreet geheel klaar is als ik kom, want het lijkt me echt gezellig.

    Wat ik nu nog steeds niet snap is, dat er daar wel terrassen mogen staan en verders nergens. Ja ik weet het wel ivm het drankbeleid, alleen zou dat toch hetzelfde moeten zijn in Churchstreet ?!? :mrgreen:

  7. Top | #7
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Als de terrassen er staan dan is de straat afgesloten en bewaakt, dus staan ze niet openbaar. Hetzelfde zie je met de bike week, er zijn terrassen bij de verschillende bars, maar achter een bewaakt hek. Mocht je er dus een beetje jong uitzien (daar heb ik geen last meer van :wink: ) en geen ID bij je hebben, heb je gewoon vette pech. Normaal zie je nada terrassen in Daytona en overdag in CSS. :cry:
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #8
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Is Church Street Station opgekocht door Paris Hilton om er een Paris Hiton Uitgaanscentrum van te maken? Ik dacht dat ik een tijdje terug zoiets hierover had gelezen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 09-04-07 om 11:57.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #9
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Soest
    Berichten
    27

    Standaard

    Nee, niet opgekocht door Paris.
    Maar er is wel een nieuwe club geopend van Paris Hilton:
    http://www.clubparisorlando.com/

  10. Top | #10

    Standaard Stappen in Orlando

    wie weet er in orlando een discotheek, clubs, bars om s'avonds te gaan stappen????


    groetjes miranda



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •