Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 21

Onderwerp: Lucky The Dinosaur

  1. Top | #11
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marisca
    Ik vond het ook al zo jammer. Vorig jaar waren wij er in juli/aug zeiden ze dat hij op doorreis naar Hongkong was. Hij verbleef maar een paar maanden in Disney's Animalkingdom helaaaas...! Dat was ivm The happiest celebration on earth. Mischien zien wij hem ooit nog wel eens terug! Groetjes marisca.

    Op het ogenblik is ie weer terug in Glendale, California, voor onderhoud... Lucky gaat hoofdzakelijk daar heen waar hij nodig is...

  2. Top | #12
    Regelmatige Bezoeker Jannie's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Alblasserdam
    Berichten
    38

    Standaard

    Is hij dan toevallig niet nodig inWDW in de maand mei? :roll:

  3. Top | #13
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Zo hebben wij hem natuurlijk nodig in juli/aug. Ik heb Disney de vraag gesteld en wacht op een bericht terug. Je hoort nog van mij! Groetjes marisca
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  4. Top | #14
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    42

    Standaard

    Helaas gaat het niet om wat de bezoekers willen...

    Het gaat er uiteraard om, welk Park 'm nodig heeft...

    Binnenkort (volgend jaar) viert EPCOT het 25 jarig jubileum...

    Dus zal je Lucky weer terugzien in Florida...

  5. Top | #15
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Maar lucky woont dan toch in Animal kingdom ( Dinoland). Hij heeft toch niets met Epcot te maken ? Groetjes Maris.
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  6. Top | #16
    Regelmatige Bezoeker Jannie's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Alblasserdam
    Berichten
    38

    Standaard

    Ja dat is waar, moet dat arme beest naar Epcot, terwijl die thuis hoort in Dinoland. Nou dan moeten we volgend jaar maar weer. Das erg.

  7. Top | #17
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marisca
    Ik heb geruchten gehoord dat Tarzan Rocks er mee opgehouden is en daar een Finding Nemo show er voor in de plaats komt? Wie weet er meer van ? ( Balen hoor) Ik kijk wel graag naar gespierde mannen!!! Even serieus ik vond het een mooie show.
    Van AllEarsnet.com
    The Theater in the Wild, in Animal Kingdom's Dinoland USA, will be fully enclosed in 2006. Tarzan Rocks!, the 7-year-old old stage show that is performed in the theater, closed 1/21/06 so that this refurbishment could be implemented. When the Theater in the Wild reopens, a new stage show will debut in the renovated location.
    Wat de nieuwe show wordt staat er niet bij Men denkt inderdaad dat er een Nemo show komt maar niks is nog zeker..
    Nou die Live show rond "NEMO" gaat er echt komen in dat theater! :shock:

  8. Top | #18
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marisca
    Maar lucky woont dan toch in Animal kingdom ( Dinoland). Hij heeft toch niets met Epcot te maken ? Groetjes Maris.
    Lucky "woont" in Glendale, Ca. en mag uitstapjes maken naar de parken... En Lucky gaat overal heen waar feest is... dus feest in EPCOT, dan komt Lucky naar DAK... want dat hoort toch bij het gehele Walt Disney World Resort...

  9. Top | #19
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jannie
    Ja dat is waar, moet dat arme beest naar Epcot, terwijl die thuis hoort in Dinoland. Nou dan moeten we volgend jaar maar weer. Das erg.
    Tja... hééééél erg... Dat moet dan maar hé??? Je moet nu wel... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

  10. Top | #20
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard

    Wij hebben Lucky vorg jaar in AK gezien; het is een knap gemaakte animatronic!

    Overigens hebben wij ook de 2 laatste publieke shows van Tarzan Rocks! gezien. Dat was erg indrukwekkend en emotioneel voor zowel veel gasten (bijna alle voormalige performers van de afgelopen jaren waren aanwezig) als de performers. De dag erna is men al begonnen met de verbouwing van het Theater in the Wild. Naar verluid wordt het geheel omsloten (zoals bij het Lion King Theater) en komt er een Nemo-show in.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •