Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 18 van de 18

Onderwerp: Minigolf

  1. Top | #11
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    50

    Standaard Re: Minigolfen in Kissimmee !!

    Hallo
    Zelf doe ik altijd GONGO RIVER die vind ik helemaal te gek.Die heeft twee banen van 18 dan ben je wel even zoet.Zit trouwens op de 192 in kissimmee.

  2. Top | #12
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    12

    Standaard Re: Minigolfen in Kissimmee !!

    Ik vind persoonlijk de Disney-banen (WinterSummerland en Fantasia) het mooist, erg apart en vermakelijk, maar buiten dat zijn alle banen rondom de US192 prachtig, zoals inderdaad de Pirates en de Congo. Maar voor de beste sfeer raad ik toch die Disney-banen aan.

  3. Top | #13
    Florida Fanaat Esther2013's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    945

    Standaard Re: Minigolf

    Iemand recente ervaringen met een leuke minigolf-baan voor kids van 9 en 7 rondom Orlando?
    Is dit overdag in aug te warm en kun je beter indoor golfen?
    Is 's avonds outdoor een optie?
    Ik zie elke keer Groupon aanbiedingen voorbij komen met die dino's, dus ben benieuwd of hier pas iemand is geweest?
    Gulfcoast 2016 http://sloofjes2016.blogspot.com
    New York 2015 Gulfcoast 2014 Las Vegas en Florida 2013
    Oude blogs: http://sloofjes-naar-florida.blogspot.nl



  4. Top | #14
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    475

    Standaard Re: Minigolf

    De leukste minigolf banen vinden wij die van Congo river golf, er zijn er verschillende in Orlando.
    Pirate's Cove is bij kinderen ook wel een favoriet.
    Succes.

  5. Top | #15
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Minigolf

    Wij vinden de Disney golfbanen: Winter Summerland Miniature Golf de leukste die er zijn, meestal doen we dat 1x per vakantie, ligt overigens langs Blizzard Beach.
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  6. Top | #16
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Heerlen
    Berichten
    147

    Standaard Re: Minigolf

    Eigenlijk vinden we de meeste midgetgolfbanen wel leuk. Er zijn er ook die niet zo goed onderhouden zijn maar elke baan heeft wel iets. Vorig jaar zijn we nog naar hawaiien rumble geweest om de zoveel tijd barste daar een vulkaan uit heel leuk om te zien.

    Ook nu heb ik alweer via groupon tickets gekocht maar let wel op er zijn er ook bij die niet tijdens de vakantieperiode geldig zijn.

    Indoor midgetgolf ook heel leuk om te doen leuke baan ook. In Augustus is het midden op de dag wel erg warm maar je kunt het op je gemak doen. Zelf gaan we dan meestal wat later maar dan is het natuurlijk ook wel weer drukker op de baan.

  7. Top | #17
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    78

    Standaard Re: Minigolf

    Wij zijn in april naar die minigolf geweest naast Wonderworks. Het was best wel gezellig maar vond het jammer dat de banen er wat versleten bijlagen! Je weet echt niet meer waar je je balletje moet leggen! Dus we hebben daarna geen andere minigolf meer uitgeprobeerd. 's Avonds zijn die dingen zo ontzettend druk dat je nooit op je gemak een spel kan spelen zonder.... wachtende achter je. Maar none the less was het wel is leuk om te doen.
    Shoppen in Orlando is super!

  8. Top | #18
    Florida Groupie Moolenschotjes's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Locatie
    Noord Brabant, nabij alle Sprookjes
    Berichten
    632

    Standaard Re: Minigolfen in Kissimmee !!

    Glow in the Dark minigolf met Blacklight bij Putting Edge was erg leuk.
    Lekker koel binnen of op een minder zonnige dag... Website Link
    Download ons RoadBook met veel Tips en Informatie over Florida en New York & Roadtrip naar Florida
    2016/2017/2018 - de Moolenschotjes in Florida www.moolenschotjes.blogspot.nl
    2015 - de Moolenschotjes in NYC via diverse staten naar Florida www.newyork-florida-usa-2015.blogspot.nl
    2014 - de Moolenschotjes in Florida www.florida-usa-2014.blogspot.nl



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •