Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 18

Onderwerp: Minigolf

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker Tosca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Breda
    Berichten
    98

    Standaard Minigolf: Pirate's Cove in Orlando

    Miscchien een leuke tip om te doen in Orlando.

    Midgetgolfen bij pirate's cove. Fun voor jong en oud.
    Ze zitten onder andere op International Drive.

    Je bent er toch even mee bezig en het is lang niet zo duur als de disney parken. Geloof me, het is de moeite waard !

    Kijk op www.piratescove.net


    Have fun !!!

    Groetjes Tosca (the boopster) :wink: :wink: :wink:

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Orlando zit helemaal vol met dit soort Minigolf/Midgetgolf parken.. De een is nog mooier dan de ander (zeggen ze).
    Ze staan meestal ook in de kortingsboekjes die je op elke hoek van de straat kunt halen. Scheelt je toch weer een paar euro
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Florida Groupie Daan's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Zaandijk
    Berichten
    251

    Standaard Minigolf

    Vorig jaar toen we over de 195 reden in kissimee, zag ik wat minigolf banen langs de weg. Is er iemand die daar ervaring mee heeft? (goed of slecht). Ik heb daar wel interesse in, maar dan wil ik niet zo'n "standaard" baan zoals in Nederland (jeweetwel, heuveltje, bruggetje, wip enzo). Mijn interesse gaat meer naar zo'n minigolf baan als in de film Happy Gillmore (leuke thema's, huisjes waar je in moet schieten, clownsgezichten, molens enzo)

  4. Top | #4
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Heel populair is Pirates cove ! Aan de I-drive . Wel geinig om eens te doen, Als je daar tijd voor hebt! Groetjes marisca

    http://www.piratescove.net/location/5
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  5. Top | #5
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Hoi Daan ik heb ook nog een leuke tip voor Mini golf in Disney zelf. Het heet geloof ik Disney's Winter Summerland , Het ligt vlakbij Blizzard beach.


    Groetjes Maris.
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  6. Top | #6
    Regelmatige Bezoeker RDGR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28

    Standaard

    In Orlando, langs de International Drive stikt het van de Adventure-golf banen. Je hebt er Congo River golf zitten (Afrika-expeditie thema, met watervallen etc.), er zit Hawaiian Rumble (Hawaii thema, met beekjes, bloemen en watervallen), er zit Vulcano golf (dinosaurussen en een vulkaan) en je hebt nog Pirates Cove (piraten thema). Wij hebben er een aantal gespeeld en vooral de Hawaiian Rumble en de Congo River zijn ons zeer goed bevallen. Pak bij het hotel een paar boekjes met kortingsbonnen mee, want daar staan ook alle adventure-golf banen in. En soms krijg je daarmee zelfs 50% korting op een kaartje.

    Rutger

  7. Top | #7
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RDGR
    Pak bij het hotel een paar boekjes met kortingsbonnen mee, want daar staan ook alle adventure-golf banen in. En soms krijg je daarmee zelfs 50% korting op een kaartje.
    Valt meestal wat tegen, is onze ervaring. Korting is over het algemeen "maar" $1 per persoon. Vaak krijg je echter een dagkaart (Pirates Cove aan de 192) i.p.v. een gewoon kaartje, dan kun je 's ochtends wat golfen en 's avonds na een parkbezoek nog een keertje.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #8
    Regelmatige Bezoeker RDGR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28

    Standaard

    Toch ben ik in de coupon-boekjes ook vaak 50% off tegengekomen. Dit was meestal voor de Hawaiian Rumble golf aan de I-Drive Orlando (naast Wonderworks). Een erg leuke baan trouwens!
    Maar met je al gekochte Adventure-golf kaartje kun je inderdaad vaak nog een rondje spelen voor 1 dollar, of een andere dag terugkomen voor de helft van het geld. Bij Congo River krijg je trouwens een kraskaartje aan het eind, waarop ik een "Free Golf" kraste...

  9. Top | #9
    Regelmatige Bezoeker yviera24's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Zandvoort aan Zee
    Berichten
    21

    Standaard Minigolfen in Kissimmee

    Hey hey !!

    Kan me nog vaag herinneren dat ik 4 jaar geleden in kissimee ben wezen minigolfen, we hebben toen 2 banen gedaan, 1 met een vulkaan en 1 met piraten, wij vonden het een leuke bezigheid voor in de avonden !!!

    Mijn vraag aan jullie! Hebben jullie dit wel eens gedaan en welke baan kun je nog meer aanraden?

    Groetjes yviera

  10. Top | #10
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Minigolfen in Kissimmee !!

    Alle banen kun je vinden op www.floridakiss.com

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •