Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 43

Onderwerp: Nederlandse drukte in Florida?

  1. Top | #1
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    536

    Standaard Nederlandse drukte in Florida?

    Op nu.nl staat een stukje over meer interesse in vakanties naar Florida
    Vooral de populariteit van Florida groeide sterk in vergelijking met vorig jaar. Nederlanders zochten meer dan drie keer vaker naar hotels in Palm Beach en Kissimmee dan een jaar geleden. Daarmee is Florida als vakantiebestemming de snelste stijger in maart. Zo blijkt uit cijfers van boekingssite Hotels.com.
    Zelf herken ik dat absoluut niet, in maart heb ik heel sporadisch Nederlands gehoord. Zoeken zoeken, maar niet boeken dus?
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag

  2. Top | #2
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Re: Nederlandse drukte in Florida?

    In de meivakanties van 2007 en 2008 heb ik heel veel Nederlanders gehoord. Ben benieuwd of het er dit jaar nóg meer zijn

  3. Top | #3
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: Nederlandse drukte in Florida?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rolandino Bekijk Berichten
    Zelf herken ik dat absoluut niet, in maart heb ik heel sporadisch Nederlands gehoord.
    In februari heb ik het ook niet gehoord en maart is nou ook niet direct een vakantieperiode voor Nederlanders. Wellicht wordt hier de zomermaanden mee bedoeld en maart als boekingsperiode. Overigens bijzonder dat Palm Beach wordt genoemd, een dure badplaats met weinig attracties.
    Laatst gewijzigd door sonja; 12-04-12 om 18:10.

  4. Top | #4
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Berichten
    24

    Standaard Re: Nederlandse drukte in Florida?

    De keren dat in Florida was, was altijd in een niet schoolvakantie periode. Het is mij nooit opgevallen dat er veel Nederlanders waren. Nu ga ik a.s. mei in de schoolvakantieperiode. Ik ben benieuwd of ik verschil ga merken.

  5. Top | #5
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    536

    Standaard Re: Nederlandse drukte in Florida?

    Ik moet inderdaad bekennen dat het vorig jaar in april/mei (paasvakantie) wel redelijk "druk" was met Nederlanders. Maar omdat het artikel nadrukkelijk sprak over maart, verbaasde mij dat wel. Maargoed dat is natuurlijk uit te leggen als boekingsperiode.
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag

  6. Top | #6
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Nederlandse drukte in Florida?

    In de 7x dat ik in Amerika geweest ben, moet ik zeggen dat ik niet heel veel Nederlanders over het algemeen heb gezien. Lekker, want ik ben dan op vakantie. :mrgreen:

  7. Top | #7
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Nederlandse drukte in Florida?

    in de meivakantie ben je blij als je eens geen nederlanders ziet en hoort in florida
    bij elke stap die je dan zet kom je er echt wel tegen,dat het ons juist zo op valt dat ze er zijn met name in Orlando
    maar wij zijn er ook precies met de schoolvakantie
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  8. Top | #8
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Locatie
    Zaandam
    Berichten
    63

    Standaard Re: Nederlandse drukte in Florida?

    Van mijn voorgaande drie keer Florida ben ik maar een paar Nederlanders tegengekomen, één keer in de sigarenlounge van La Gloria Cubana op Calle Ocho, er zat een Nederlands paartje met kind in hetzelfde hotel als ik en in Orlando zat ik bij Corona Cigar Company toen ik mensen Nederlands hoorde praten.

  9. Top | #9
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Nederlandse drukte in Florida?

    Wij zijn in de afgelopen 3,5 jaar zes keer in Florida geweest. We hebben daar zeer weinig Nederlanders gezien, in totaal niet eens op twee handen te tellen. Een keer in Kennedy Space Center en een keer in Homosassa Springs State Park. In Blue Springs State Park kwamen we een Nederlander tegen die al jarenlang in Canada bleek te wonen. Hij was erg blij toen hij ons Nederlands hoorde praten. Hij bleek oorspronkelijk uit hetzelfde kleine dorp te komen als een van ons, dat was wel zeer toevallig. Een nog groter toeval was dat we hem en zijn vrouw een dag later nogmaals tegenkwamen, maar toen in het visitor center van Merritt Island Wildlife Refuge.
    De laatste keer waren we in de kerstperiode in Kissimmee, toen zijn we geen enkele Nederlander tegen gekomen.

  10. Top | #10
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Nederlandse drukte in Florida?

    Tijdens onze vakantie waren zelfs mensen die heel dicht bij mij in de buurt wonen.
    Was ook nog eens gezellig, en mensen die iets verder van ons vandaan wonen, zijn we nog met wezen ijseten,spareribs eten, en minigolven
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •