Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 32

Onderwerp: Community: Coral Cay Resort (Townhouses)

  1. Top | #11

    Standaard Coral Cay Resort

    Goedemorgen!

    Wie o wie heeft ervaring met het Coral Cay Resort in Kissimmee?
    Wij willen volgend jaar weer gaan, maar dan nu in een villa/app./condo.

    Wij vonden deze er erg mooi uit zien, maar horen ook graag jullie mening!

    Bedankt!

    Gr.,
    Melissa

  2. Top | #12
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Coral Cay Resort

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Melissa & Patrick Bekijk Berichten
    Wij willen volgend jaar weer gaan, maar dan nu in een villa/app./condo.
    Dan ben je op Coral Cay echt aan het verkeerde adres. De community kent alleen townhouses.....De huizen zijn allen in particulier bezit dus dat betekent dat je je een goed beeld moet vormen van de kwaliteit van het gebodene. Zelf hebben wij prima ervaringen met deze woning.

    Vrienden van ons hadden via een andere eigenaar een townhouse gehuurd en dat was een beetje uitgewoond.....Bekijk van te voren goed hoe de ligging van het townhouse is. Sommige hebben een gezellig uitzicht op de vijver, andere kijken op een muur. Verder dien je je bij de huur van een townhouse te realiseren dat het een rijtjeshuis is, bij een villa heb je natuurlijk veel meer privacy. De patio's op Coral Cay zijn klein, maar voor een verblijf met twee personen met de hottub groot genoeg. Vraag offertes aan bij verschillende (nederlandse! ) eigenaren.

    Voor de huur van een vakantiewoning is de mening van een ander erg subjectief. Wat de één geweldig vind, kan de ander misschien wel helemaal niet bekoren. Ga dus altijd op je eigen waarneming af. In Teleton's weekbericht lees je af en toe over onze belevenissen in Coral Cay, maar meestal gaat het nergens over.......
    Laatst gewijzigd door Teleton; 30-06-13 om 12:12.



  3. Top | #13

    Standaard Re: Coral Cay Resort

    Hoi Teleton,

    Bedankt voor je uitgebreide antwoord.
    Ik las op de site van Arke.nl dat dit echt appartementen waren... Ik heb daar namelijk dit resort ook vandaan.
    De reacties op de site van Arke waren erg goed, vandaar dat ik het hier ook vraag. Het ziet er namelijk erg leuk uit!

  4. Top | #14
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Coral Cay Resort

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Melissa & Patrick Bekijk Berichten
    Het ziet er namelijk erg leuk uit!
    Zeker weten, ook wij hebben er met plezier gezeten : http://penpeintheusa-febr2012.blogsp...4_archive.html

    Het is overigens dezelfde townhome als waar Teleton het over heeft

  5. Top | #15
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Coral Cay Resort (Townhouses)

    Zelf heb ik hier ook al eens naar deze condo gekeken, en ik vond het een beetje een ongezellige indruk achterlaten, dus mensen zullen mijn mening gerust subjectief vinden, als je het er mooi uit vind zijn, gewoon doen hoor, wij waren niet zo onder de indruk van de condo die Teleton en PENPE hebben gehuurd.
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  6. Top | #16
    Florida Groupie José's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    t’ Gooi
    Berichten
    370

    Standaard Re: Coral Cay Resort (Townhouses)

    Heb deze townhouse, waar Teleton en Penpe het over hebben ook van binnen bewonderd en het is echt heel erg mooi en van alle gemakken voorzien.


    Al 26 jaar florida vakanties🇺🇸🏖


  7. Top | #17
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Coral Cay Resort (Townhouses)

    Dat heb ik dus niet, puur van foto's. Een andere mogelijkheid heb ik ook niet.
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  8. Top | #18
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Coral Cay Resort (Townhouses)

    Wij vinden dat deze er wel leuk uitziet. Alleen voor ons geen optie omdat we een (ruimer) terras op het zuiden willen.
    Maar anders zou het een serieuze optie zijn en we willen in februari graag eens kijken.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  9. Top | #19
    Regelmatige Bezoeker ryan's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    19

    Standaard Re: Coral Cay Resort (Townhouses)

    Ziet er prima uit! Wij zijn maar met z'n tweeën en vinden een villa wat te groot. Zonde. Een condo is soms dan weer wat klein. Dan lijkt me dit echt ideaal! We gaan deze zeker opschrijven voor een volgende trip!
    Reisverslag LA 2012, Orlando 2013 en voorbereidingen Orlando 2014: http://ryanenhannah.blogspot.com
    Reisverslag Orlando 2010: http://hanenryangoflorida.blogspot.com

  10. Top | #20

    Standaard Re: Coral Cay Resort (Townhouses)

    We zijn eruit hoor! Wij gaan volgend jaar naar het Coral Cay Resort Nu al zoveel zin in! Wat ik me wel afvraag.. hoe kan je bijvoorbeeld boeken dat je uitkijkt op de tuin en niet tegen de muur (buitenste ring). En hoe en waar hebben jullie geboekt? Wij willen van 7 t/m 24 maart en willen eigenlijk zo laat mogelijk boeken, zodat we miss een leuke prijs hebben.. Wat is jullie ervaring?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •