Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 29 van de 29

Onderwerp: Legacy Vacation Resort

  1. Top | #21
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Berichten
    49

    Standaard Re: Legacy Vacation Resort

    Dank je

  2. Top | #22
    Vaste Bezoeker Wen's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    61

    Standaard Re: Iemand ervaring met het Legacy vacation resort in Orlando

    Hallo,

    Hoe is jullie vakantie bevallen? Ben wel benieuwd.

    Groetjes Wen

  3. Top | #23
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Berichten
    49

    Standaard Re: Legacy Vacation Resort

    Het is ons prima bevallen, het appartement is basic en wat verouderd, je moet geen luxe verwachten, de tuin en het resort zien er goed uit. We waren de hele dag op pad, sliepen er alleen maar. De bedden sliepen prima, ik heb wat foto's van de suite geplaatst op onze site www.weekjeflorida.wordpress.com
    Laatst gewijzigd door ina; 25-04-14 om 00:32.

  4. Top | #24
    Vaste Bezoeker Thrypa's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Grobbendonk, België
    Berichten
    106

    Standaard Re: Legacy Vacation Resort

    Wij hebben 2 jaar geleden verbleven in Legacy. Ik vond het een goed. Niet duur, niet super nieuw, lelijke meubels maar ons appartement was proper en had alles wat er moest zijn.
    De zwembaden en voorzieningen waren wel goed, bv the poolhouse met de pooltafel waren echt mooi en leuk!

  5. Top | #25
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2010
    Berichten
    112

    Standaard Re: Legacy Vacation Resort

    Even een kick! Zijn er recente ervaringen met dit resort? Via Tui kan ik het met een leuke deal boeken in de meivakantie 2019. Ben benieuwd!

  6. Top | #26
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Legacy Vacation Resort

    Meest recente voor ons is januari 2017. Prima verblijf gehad in Legacy. Hier staan wat foto's: https://orlandowintertrip2017.wordpr...-naar-orlando/
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #27
    Vaste Bezoeker Zaliyah's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    86

    Standaard Re: Legacy Vacation Resort

    Wij vonden het Legacy tof! Wij zijn luxe hotels gewend, beetje verwend daarin, maar het Legacy deed aan gevoel niet onder. Sure, interieur is wat verouderd, maar is super schoon, genoeg parkeerplaatsen, enorm veel schone zwembaden, tuinen zijn prachtig opgezet en buiten is het gewoon heel mooi. Personeel heel vriendelijk. Voor wat je betaald, is het het ook wel echt waard.

  8. Top | #28
    Vaste Bezoeker Thrypa's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Grobbendonk, België
    Berichten
    106

    Standaard Re: Legacy Vacation Resort

    Wij zijn er in maart voor de 3de keer geweest. Het is echt wel oké voor de prijs. We gaan persoonlijk wel liever naar Worldquest, maar dat is dan ook duurder :P
    Maar Legacy heeft mooie zwembaden en tuin, leuke poolruimte, vriendelijk personeel, appartementen zijn wel wat op aan het geraken maar alles werkt en zo niet krijg je snel hulp. De locatie is trouwens ook top!
    Florida: 2011, 2013, 2014, 2015, 2018
    Andere: Bali 2016, Texas 2017, Ecuador & Galapagos 2018

  9. Top | #29
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Legacy Vacation Resort

    We zijn afgelopen november geweest. Mijn broer het jaar er voor. Niet het nieuwste, maar voor het geld best OK en locatie, locatie, locatie! Alles dicht in de buurt en zelfs restaurantjes op loopafstand.
    Nu gaan we over ongeveer een half jaar weer, incl. broer, schoonzus en dochtertje. Normaal wil ik niet in de zomer naar Florida, maar het is leuk om te zien wat het dochtertje van dan 7 er van vindt. Ze weet dat wij al jaren naar Amerika gaan (niet alleen FL)
    en we nemen dan ook regelmatig wat voor haar mee, wat ze op YouTube ziet bij Amerikaanse uitpakkinderen. Nu dus een 3-kamer appartement geboekt. Prijzen in de zomer zijn natuurlijk wel een stuk hoger via TUI, maar het is niet anders. Mijn ervaring was goed toen we er in november waren. Enige nadeel; de tussendeur maakt het gehorig naar het volgende appartement. Weet niet of de 2-kamer appartementen een tussendeur hebben, maar 2-kamer app. wel. Dus pas op wat je zegt, je kan alles letterlijk verstaan. Dat geldt ook voor winden laten.

    Dat is dan ook het enige nadeel en dat het wellicht wat gedateerd is. Het is gedateerd, niet kapot of versleten. Maar WiFi is snel, tv-signaal is goed (heb ik in villa's en hotels wel eens anders gezien), zwembaden schoon, entertainment bij de main pool. Na deze keer wel weer roadtrips, want die mis ik. De laatste was toch alweer net wat meer dan 8 maanden terug.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •