Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 29

Onderwerp: Legacy Vacation Resort

  1. Top | #11
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Berichten
    49

    Standaard Iemand ervaring met het Legacy vacation resort in Orlando

    Vorig jaar(nov. 2012) zijn wij met Arke een weekje naar Orlando geweest naar het Residence Inn Lake Buena vista, dit is ons erg goed bevallen. Nu dachten we om in maart weer een weekje te gaan. Ik zag een leuke aanbieding van het Legacy vacation resort, ik denk dat het wel minder is dan Residence Inn(geen ontbijt en wat drukker) maar ziet er verder goed uit, heeft iemand ervaring met dit hotel??
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-02-14 om 21:42. Reden: vraag toegevoegd aan bestaand onderwerp

  2. Top | #12
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Bodegraven
    Berichten
    36

    Standaard Re: Iemand ervaring met het Legacy vacation resort in Orlando

    Wij zijn in november een week in Legacy vacation resort geweest, het is goed bevallen, het ligt aan de 192, dus lekker centraal, we hadden een mini suite, bestond uit een slaapkamer, woonkamer met keukentje. Alleen er werd gedurende die week niet schoongemaakt, of handdoeken verschoond (al waren er wel genoeg handdoeken). Het was wel heerlijk zwemmen in het verwarmde zwembad.

  3. Top | #13
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Berichten
    49

    Standaard Re: Legacy Vacation Resort

    We hebben geboekt en proberen een verslagje bij te houden http://weekjeflorida.wordpress.com/

  4. Top | #14
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Berichten
    16

    Standaard Re: Legacy Vacation Resort

    Wij gaan hier eind maart naar toe!!! Ben erg benieuwd hebben via een leuke aanbieding van arke geboekt!!! Zijn 2 jaar geleden naar world quest geweest deze ziet er iets minder uit maar zijn er toch niet zoveel

    kan niet wachten om weer naar orlando te gaan!!

  5. Top | #15

    Standaard Re: Legacy Vacation Resort

    Ik ben al 2 keer achter elkaar naar het Legacy Vacation Resort geweest en het is me heel goed bevallen.
    Maar als ik jullie was zou ik voor de 2 kamer appartement gaan. Een mooie ruime keuken en kamer en slaapkamer

  6. Top | #16
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Berichten
    49

    Standaard Re: Legacy Vacation Resort

    Wij hebben de mini suite, zijn met 2, dus leek ons ruim genoeg maar volgens mij heb je dan 2 kleine 2persoons bedden ipv een king bed, dat las ik later in reviews of zijn er ook minisuites met 1 kingbed? Ik vind de foto's op de Arke site wat dat betreft wat verwarrend.

  7. Top | #17
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Berichten
    16

    Standaard Re: Legacy Vacation Resort

    Ja wij hebben ook een mini suite geboekt via arke. Ik vond de foto's ook een beetje onduidelijk want volgens mij heb je niet echt een keuken in de minisuite! Ja heel klein volgens mij! Wij dachten ook agh we zijn niet veel op de kamer maar als het heel erg tegenvalt kunnen we altijd vragen wat we bij zouden moeten betalen om een 2 kamer app. Te nem! Wanneer gaan jullie ina?

  8. Top | #18
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Berichten
    49

    Standaard Re: Legacy Vacation Resort

    Wij gaan een weekje vertrek vrijdag 14 maart

  9. Top | #19
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Berichten
    16

    Standaard Re: Legacy Vacation Resort

    Oh lekker hoor dan horen wij jullie verhalen wel! Wij gaan de 28e!

  10. Top | #20
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Berichten
    16

    Standaard Re: Legacy Vacation Resort

    Ina, heel veel plezier en ik ben benieuwd hoe legacy bevalt!? Ik ga je volgen...

    Goeie reis alvast!!!
    groetjes silvana



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •