Ja ik heb ervarning ermee. De laatste keer was in 2008, maar toen had het een andere naam nog. Het heette Celebrity resort. Wij hadden het geboekt bij Ebookers en zagen mooie foto's van het appartment. Echter toen we aankwamen kregen wij de guesthouse, dat vond ik minder want wij gingen voor het appartment met keuken. De dag erna werd het netjes opgelost en kregen het appartment ernaast voor $ 15.00 per dag extra.
Wij hebben een fijne vakantie gehad op het vakantie resort. Er waren 4 zwembaden, diverse computers met printer waar je gebruik van kon maken. Bij aankomst kregen wij wel gelijk een welkoms pakket en ze drongen ons aan om aan een timeshare mee te doen. Ik had het express op woensdag (1 dag voor thanksgiving) geplanned. Ik heb het verhaal 1 uur aangehoord en deed net alsof ik geïnteresseerd was, maar dat ik nog een fiat moest hebben van de bank en dat kom pas op vrijdag. Wij kregen daarvoor in ruil 2 gratis Seaword kaarten en hebben op thanksgiving een fantastische dag gehad en hoefden alleen $ 10.00 parkeerkosten te betalen. Timeshare hebben wij natuurlijk niet genomen, maar was wel de moeite waard.
Affijn qua ligging en vriendelijkheid van deze resort vind ik dit echt een aanrader. Volgende keer wil ik weer naar deze resort, maar dan zonder timeshare.