Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 14 van de 14

Onderwerp: Dagje Miami

  1. Top | #11
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Dagje Miami

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koenkamphuys Bekijk Berichten
    Florida is "een beetje" groter dan Nederland. Als je niet bereid bent om grote afstanden te rijden, dan zie je niks. Gelukkig is de benzine goedkoper.
    Daarom hebben wij ook de eerste 3 vakanties in Florida een rondreis gemaakt.
    Om 1 dagje Miami en Ft. Lauderdale te doen vanuit Cape Coral???
    Maar... ieder het zijne natuurlijk.;-)
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  2. Top | #12
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Dagje Miami

    ... Ik doe het ook vanuit Sebring... dat is langer rijden hoor.

    Maar je hebt enigszins wel gelijk. Vorige zomer gingen we een paar daagjes tussendoor met de auto naar New Orleans. Hele lange dag rijden, twee dagen daar, dag terug rijden. Als je hier in Nederland zegt: Goh, Madrid, dat is wel een leuke stad, laten we er van het weekeinde naar toe rijden, nemen we de vrijdag en maandag vrij. Verklaart iedereen je voor gek.

    Ook zoiets: elke keer dat we er zijn gaan we wel een aantal keer naar Orlando. Alsof ik hier in Nederland in twee weken tijd vier keer voor m'n lol naar Delfzijl zou rijden. (OK - in Orlando is meer te doen dan in Delfzijl) ;-)

    Grote afstanden horen een beetje bij Amerika. Ik ben er heel wat makkelijker mee geworden.

  3. Top | #13
    Vaste Bezoeker lisje's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Onkerzele, België - Cape Coral,Florida
    Berichten
    116

    Standaard Re: Dagje Miami

    Hallo,

    Wij zijn al verschillende keren van Miami naar Cape Coral gereden en omgekeerd... Aangezien wij meestal landen op Miami en verblijven in Cape coral.
    Wij rijden er steeds een dikke 2,5uur op. Nog nooit meer dan 2h45.
    Om "snel" eens op en neer te rijden zou ik ook niet doen. Ok, je moet wel wat afstanden willen afleggen om iets te zien maar ik zou er toch minimum 1 nacht overnachten. Het liefst in het weekend. Al is het enkel en alleen om de sfeer op SoBe mee te maken.


    Ik geef KoenKamphuys ook helemaal gelijk... Dankzij de afstanden die we daar afleggen, hebben we er hier in België ook geen probleem meer mee. We zijn zelfs op 6 weken tijd 4keer naar Maasmechelen gereden, wat voor ons toch ook een dikke 2 uur rijden is. Om daar dan 'amper' 4 uur te winkelen en dan terug 2uur in de auto te kruipen...
    Groetjes
    Laatst gewijzigd door lisje; 26-04-12 om 10:27.
    Onze USA reizen:
    Rondreis Westkust USA ('07) - Rondreis Florida ('08) - Aankoop huis Cape Coral (feb '09) - Inrichten huis Cape Coral (maart '09) - Cape coral/Orlando (juli '09) - Cape Coral (jan '10) - Cape Coral (juli '10) - Cape Coral (dec/jan '10/'11) - Cape Coral/Orlando (juli '11) - Cape Coral (dec/jan '11/'12) - Fort Myers (dec/jan '12/'13) - Orlando/Cape Coral/Miami (jul/aug '15) - Cape Coral/Miami (dec/jan '16/'17) - Cape Coral/Orlando (jul '18) -
    Orlando/Cape Coral (dec/jan '19/'20)


  4. Top | #14
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Locatie
    Zaandam
    Berichten
    63

    Standaard Re: Dagje Miami

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SpaceAce Bekijk Berichten

    Miami vanuit Orlando, dát is een ander verhaal...
    Welnee, 2½ uur (als je een mustang huurt en een gokje durft te nemen op de turnpike)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •