Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Hotelervaring: Lauderdale Beachside Hotel (vh. Clarion Beach H.), Ft. L'dale

  1. Top | #1
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Hotelervaring: Lauderdale Beachside Hotel (vh. Clarion Beach H.), Ft. L'dale

    Wie heeft ervaring met hotel Clarion Beach in Ft. Lauderdale, de kamers, uitzicht, de fitnessruimte, enz. enz. alle info welkom.

  2. Top | #2
    Newbie
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Landgraaf
    Berichten
    11

    Standaard

    Wij hebben dit jaar een rondreis door Florida gemaakt in maart-april. In april zijn wij 1 nacht in het Clarion Beach Hotel geweest in Fort Lauderdale.
    Het Hotel heeft nog veel stormschade, die ook merkbaar in in het uitzicht vanuit je raam. Bouwvakkers waren 's morgens vroeg al aan het werk met timmeren etc. Onze medereisgezellen hadden een slaapkamer met een pui met schuifraam dat helemaal los hing.
    Kamers zijn prima , groot,netjes, met magnetron. Je kunt kiezen voor rokers of niet-rokers kamers.
    Het Hotel bestaat uit 3 gebouwen waarvan er een op het strand ligt (daar zaten wij niet in). Wij zaten in het hoofdgebouw dat vastgebouwt ligt aan een restaurant (Damon). Daar kun je eten tussen 26 grootscherm tv's.
    Het hotel ligt verder erg afgelegen, wil je naar het centrum, kan dat niet te voet (6 miles).
    Aan de overkant ligt een Publix en ook het strand is dichtbij. Auto kun je bij het hotel gratis parkeren!
    Voor al het andere zul je naar het centrum en de daar aanwezige prachtige stranden moeten!

  3. Top | #3
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Lauderdale Beachside hotel (voorheen Clarion Beach Hotel), Ft. Lauderdale

    Dit hotel is geen Clarion hotel meer, maar heet inmiddels Lauderdale Beachside Hotel. Volgens de website is het hotel volledig gerenoveerd.

    Iemand ervaring met dit vernieuwde hotel?

    NB: Ik heb de titel van dit topic aangepast aan de nieuwe naam.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #4
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Lauderdale Beachside hotel (voorheen Clarion Beach Hotel), Ft. Lauderdale

    Ik ga er maandag voor de 3e of 4e keer naar toe.
    Ik ben er een jaar of 4, 5 geleden voor het laatst geweest toen was het goed.
    Ik heb het nu als verrassing via Priceline te pakken gekregen. Het was nog nooit door iemand via Priceline gerapporteerd. Volgens de site is het onder nieuw management en volledig verbouwd. Via Priceline krijg je natuurlijk standaardkamers en op mijn vraag te upgraden kreeg ik als antwoord , dat als ik het prijsverschil bijbetaalde ik naar iedere gewenste kamer kon upgraden.

    Ik ben weer benieuwd, ligging is sowieso fantastisch, kamers waren destijds goed.

    Knaapje
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-10-08 om 10:47. Reden: full quote eruit

  5. Top | #5
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Lauderdale Beachside Hotel (vh. Clarion Beach H.), Ft. L'

    nu ben ik erg benieuwd hoe dit hotel geworden is.
    vorig jaar begin mei een paar dagen geslapen.
    Dit was het slechtste hotel dat ik ooit heb gehad in fl.....

    Wel een leuke ligging aan het strand, maar daar was ook alles mee gezegd.


    Ik zou er niet weer snel heen gaan.
    of het moet totaal vernieuwd zijn

    Maar in een jaar tijd kan er natuurlijk veel veranderd zijn.

    Pascal
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  6. Top | #6
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Lauderdale Beachside Hotel (vh. Clarion Beach H.), Ft. L'

    Net aangekomen. Inchecken gaf wat problemen. Frontdesk wist niets van upgraden (was mij vorige week nog door de general manager bevestigd, dat alles "set" was) en had problemen omdat er geen kamers beschikbaar waren die schoon waren. (Hallo: om 8 uur 's avonds kamers die nog schoongemaakt moesten worden???)
    Na wat heen en weer gepraat en tonen van de e-mails van zijn baas, werd alles promt geregeld.
    Ik heb nu een kamer op de groundfloor, front ocean view en mijn zoon een kamer aan de zijkant van het beach building.
    Beide kamers zijn netjes en schoon, maar om nu van een komplete renovatie te spreken? Ze zijn opgeknapt. Klasse doet aan als wat beter dan bijv. gemiddelde Days inn.
    Voor de prijzen, die ik voor de kamer betaald heb en de ligging ben ik tevreden.
    Laatst gewijzigd door knaapje; 24-10-08 om 17:16.

  7. Top | #7
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Lauderdale Beachside Hotel (vh. Clarion Beach H.), Ft. L'

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaapje Bekijk Berichten
    Voor de prijzen, die ik voor de kamer betaald heb en de ligging ben ik tevreden.
    Nou de ligging vond ik nou niet echt geweldig.

    het leukste gedeelte is en blijft toch tussen sunrise en las olas boulevard.
    daar is een mooiere boulevard en het uitgaansleven is daar toch het meest aanwezig.

    Maar goed, wij hadden toen geen andere keuze alle hotels waren bezet i.v.m. de jaarlijkse vliegshow.
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  8. Top | #8
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    82

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Lauderdale Beachside Hotel (vh. Clarion Beach H.), Ft. L'

    Wij zijn in september hier 4 dagen verbleven. De receptie was vriendelijk en behulpzaam. De kamer en badkamer waren netjes. Zag er fris uit maar de afwerkingen waren iets minder. Wij verbleven in het hoofdgebouw (Dus niet het gebouw met het zwembadje).
    Wij hadden via expedia geboekt en daar stond dat het zonder ontbijt was. Echter kregen we wel tickets voor het ontbijt in het naast gelegen grill restaurant. Totaal geen fancy ontbijt, maar ach.. alles is meegenomen en de vers gemaakte wafels waren heerlijk.
    Ze waren de beneden kamers nog wel aan het renoveren, dat was een grote puinhoop. MAar daar hebben wij verder totaal geen hinder van ondervonden.
    Ik vind het een aanrader.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •