Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 24 van de 24

Onderwerp: PayPal

  1. Top | #21
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: PayPal

    Ik heb zo'n idee dat je toch wel een beetje veel veiligheid van PayPal verwacht:

    Wat komt niet in aanmerking? PayPal Aankoopbescherming geldt niet voor digitale licenties of bestanden, diensten en services, op maat gemaakte goederen, onroerend goed, voertuigen of vliegtickets. Ook privétransacties waarbij geld van persoon naar persoon wordt overgeschreven, of aankopen die persoonlijk worden opgehaald of afgeleverd, vallen niet onder PayPal Aankoopbescherming.

    Wat moet u doen? Als u van Aankoopbescherming gebruik wilt maken, dient u binnen 45 dagen na betaling een geschil te openen. Dit geschil geldt voor de volledige prijs van het object; het bedrag moet met één transactie betaald zijn. Als er geen bevredigend antwoord van de verkoper wordt ontvangen, moet de koper het geschil binnen 20 dagen na indienen, escaleren tot een claim. Wanneer u dit doet, vraagt u PayPal een beslissing te nemen. We gaan de klacht onderzoeken en beslissen of deze voldoet aan de voorwaarden zoals beschreven in onze Gebruikersovereenkomst



    Verhuur van onroerend goed lijkt mij niet onder de definities te vallen.
    Geen betalingen van persoon naar persoon.
    Binnen 45 dagen na betaling een geschil openen, dus niet als je te ver vooraf betaalt.

    Ook bij een cc geldt een beperkte tijd, ik dacht 30 dagen.
    Laatst gewijzigd door knaapje; 19-02-14 om 13:55.

  2. Top | #22
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    46

    Standaard Re: PayPal

    Ik haal even oude topics uit de sloot ;-)

    Vraagje. Ik kan er niet helemaal uitkomen wat nu voordeliger is.. Via Paypal met je creditcard betalen of met je bankrekeningnummer ivm wisselkoers? Of maakt het niet uit?

  3. Top | #23
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    371

    Standaard Re: PayPal

    Via je bank is het goedkoper, paypal heeft een hele slechte wisselkoers als je met je creditcard betaald.
    Maar ik betaal toch altijd met mijn amex, omdat er daar nog verzekeringen bij zitten en ingeval met fraude je wat makkelijker geld kan proberen terug te krijgen.

  4. Top | #24
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    46

    Standaard Re: PayPal

    Het gaat in dit geval om het betalen van de villa.
    Ik had het uiteindelijk heel eigenwijs toch even met de aanbetaling (relatief laag bedrag) getest.

    Als ik via Paypal met mijn cc betaalde, had ik 2 opties. Door Paypal de koers laten berekenen of door de cc maatschappij.
    ik heb voor het laatste gekozen, nadat ik het Paypal euro bedrag had gecheckt. Uiteindelijk scheelde het toch een paar euro. Paypal had een koers van 1.07 en MasterCard 1.11



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •